Yunho'dan
Hepimiz oturmuş birbirimize bakıyorduk. "Yani bu şimdi Yunho'nun kardeşi. Sen Yunho ile sevgili taklidi yaptın ama şuan ondan ayrılmak istemiyorsun ama Jongho yüzünden o senden uzak durmak istiyor" Mingi'nin babası olayı anlamaya çalışıyordu. Ben ise öpücüğün etkisini daha yeni atlatıyordum. "Kabul edin sizde Yunho'yu seviyorsunuz ve ayrılmamızı istemiyorsunuz" Mingi'ye kısa bir bakış atıp geri babasına döndüm. "Ben sizin sevgili olmanızı istemiyorum. O Jongho denen velet hyunguma sürekli sürtük diyor. Bana dese sıkıntı etmem ama Mingi sana sebebini anlattım. İstemiyorum" Mingi önce Yeosanga sonrasında bana dönmüştü. Yeosangın dediklerini yapacağımı biliyordu.
Telefonum çalınca yanlarından ayrılıp kapının önüne çıktım. (Kalın siyahlar karşı taraf) "Alo?" bir süre karşı taraftan ses gelmedi. Acaba kapandı mı diye telefonu kulağımdan uzaklaştrıp ekrana baktım. Hala açıktı. Karşıdan gülme sesi gelince kaşlarımı çatıp beklemeye başladım. "Merhaba Jeong Yunho. Beni hatırladın mı?" sesi tanıdık geliyordu ama kim olduğunu bilmiyordum. "Odaya geri dön televizyonu aç" şaşkınca etrafa bakındım. Karşısından gelen Mingi'nin arkadaşları ile kaşlarımı çattım. "Salaklık etme Yunho. Odaya gir ve televizyonu aç. Yoksa gösteriyi kaçıracaksın" telefon kapanmıştı. Hemen içeriye girip televizyonu açtım. "Yunho sorun ne?" rasgele bir kanalı açtım. Bu sırada diğerleri de odaya girmişti. "Ne işiniz var burada? DEFOLUN!!!" San hiddetle bağırmıştı. "Kapa çeneni. Yunho ve Yeosang için burdayız" aniden çıkan haberle sesi sonuna kadar açtım.
'Song entertainment CEO'su Song Mingi geçtiğimiz günlerde bir restaurantta çalışan erkek sevgilisi olduğunu açıkladı. Cinsel tercihinden dolayı çalıştığı restaurantta sürekli olarak müşteriler tarafından taciz edilen gencin son seferki tacizi Song taciz engelleyip sevgilisiyle birlikte orayı terk etmişti. Genç çiftin ne zaman kendileri hakkında açıklama yapacağı merak konusu oldu. Birçok kişi bunun yalnış olduğunu düşünse de birçok kişi onları desteklemekte kararlı. Olayın açıklanmasından sonra birçok kişi de sahte ilişki içerisinde olduğunu sadece yeni proje için ilgi toplama amaçlı yapıldığını düşünüyor. Hatta birçok kişi Jeong Yunho'nun başka biriyle ilişkisi olduğunu söyleyip fotoğraflar yolladı' ardından ben ve Yeosang'ın fotoğrafları çıktı. Çok geçmeden San ile olan fotoğraflarım da ekrana yansıtıldı. "Bu ne lan??!!!" San adeta kükremişti. Gördüklerimin şoku ile hareket edemiyordum. Çalan telefonumu elime aldığımda biraz önce arayan numara olduğunu gördüm. "Hediyemi beğendin mi? Bence çok güzel, değil mi hayatım?" arkadan gelen tiz kahkaha ile yumruklarımı sıkmıştım.
Telefonun hızla çekilmesiyle elim havada kalmıştı. "BANA BAK LAN SENİ BULURSAM SİKERİM ADI HERİF... ADRES VER LAN, GELİYORUM Bİ SA--" Seonghwa hyung bir anda telefonu almıştı Hongjoong hyungdan. Ayakta duracak gücüm kalmamıştı. Başım dönüyordu ama bunu söyliyecek gücü dahi kalmamıştı. Son anda birinin beni tutmasıyla tüm bedenimi ona yaslayıp ağırlığımı ona bıraktım. "Yunho iyi misin? Doktoru çağıralım mı?" Mingi beni yavaşça yatağın yanına götürüp uzandırdı. "Wooyoung doktoru çağır!" vücudum hissizleşmişti. Sadece boş boş duvarı izliyordum. "Çekil şurdan. Yunho ses ver!! Bak gider vururum o adamı birşey söyle!!! İyi değilsen nefes al" bakışlarımı San'a çevirdim. "San salak salak konuşma da çık kenara. Yunho iyi misin?" kafamı olumsuz anlamda salladım. "O restauranttaki şerefsizdi dimi?" gözlerim dolmuştu. "Gençler kenara çekilin de hastaya bakayım" doktor bir süre bana bakmış ardından serum takmıştı. Mingi yanıma gelip elimi tutmuştu. "O rezidansta gördümüz herif miydi?" başımı sallamakla sinirlenip elimi sıkmıştı. "Ben halledicem tamam mı? Onu geldiği deliğe gönderip tüm bu haberleri ve yalanları da halledicem. Söz veriyorum" anlıma öpücük kondurmasıyla elini sıktım.
Yazardan:
Yunho bedenini Mingi'ye çevirip gözlerini kapayıp ilaç etkisiyle uyudu. "Hongjoong hyung o iyi olacak mı?" hepsi koltukta oturmuş Mingi ve Yunho'ya bakıyordu. "Sanmam birsürü kişi onun hakkında neler diyecek kim bilir" Jongho'nun dedikleriyle Yeosang'ın gözleri dolmuştu. San ve Hongjoong aynı anda bağırmıştı. "Bak yaralı demem daladım sana çocuk!!!" Seonghwa ve Wooyoung da aynı anda bağırmıştı. "Jongho!!" genç adam ellerini kaldırıp "Tamam teslim oluyorum ama haklıyım" Mingi'nin babası ayağa kalkıp gençlerin başında durdu. "Öncelikle bu işi bana başından anlatın. Sonrasında bir çözüm yolu bulalım. İlk olarak bunu kimin ve neden yaptığını anlatın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Only Me
FanfictionYunho sıradan bir hayat süren bir garsondu, ta ki bir müşterisi onun eşcinsel olduğunu öğrenene kadar. Mingi bir gün ailesinin baskıları ile anlaşma imzalayacakları şirketle olan yemeğe katılır. Yemekte ailesi onu karşı şirketin kızı ile evlendir...