// TW: Tämä osa sisältää vahvaa smuttia :) laitan smutin loppuun ja alkuun merkin, johon voit skipata, jos et halua lukea smuttia. //
Suudelma päättyi nopeasti, mutta minun tahdostani. Irrottauduin pojasta ja käänsin katseeni vapiseviin jalkoihini. "Miksi peräännyit?" Joonas sopersi naurahtaen. Hengitykseni tuntui raskaalta. Tein suuren virheen, kun ajattelin tämän olevan oikea teko.
"Joonas, ei. Anna olla", työnsin Joonaksen kauas kehostani. Joonas hölmistyi teostani. Sydämeni löi ylikierroksia. Olisin tahtonut nuolla huuliani tunteakseni Joonaksen niiden yllä jälleen, mutta olin hermostunut Joonaksen katseesta. "Etkö pidä minusta?" hän kysyi. Pikaisesti käännyin jälleen tämän puoleen. "Todellakin pidän! En vain halua tehdä tätä sinulle, tai Jerelle", änkytin.
Joonas painautui kiinni minuun, liimaten katseensa silmiini. En voinut vastustaa kiusausta, joten jäin katselemaan Joonaksen kimaltavia silmiä. "Älä hänestä murehdi. Pyydän, haluan sinua", Joonas lupasi. Katsoin hänen silmiänsä pääni täynnä kysymyksiä. Näin oman peilikuvani tämän kristallin kirkkaista silmistä. En tiennyt enää, mitä halusin.
Joonas liimasi jälleen varoituksetta huulensa omilleni. Tällä kertaa hän ei antanut periksi. Heti kun tunsin Joonaksen huulet omillani, ajatukseni peittyivät pölyllä. En osannut ajatella seuraamuksia.
// Smut alkaa \\
Kompuroin varovasti lähemmäksi makuuhuonetta, pitäen huuleni tiukasti kiinni Joonaksen omilla. Oven suulla pysähdyin ottamaan happea suudelmien välissä. Kostea kuola valui Joonaksen kieleltä omalleni. Hän maistui niin makealta.
Leväytin itseni istumaan sängylle. Joonas riisui paitani ja suuteli minua intohimoisesti. Hän asetti polvensa jalkojeni väliin, jolloin tunsin puristusta housuissani. Kömmin sängyn päätyyn asti istumaan. Joonas vaelsi mukanani ja kaatoi minut makuuasentoon. Tämä levittäytyi päälleni hajareisin, suudellen huuliani. Vedin poikaa lähemmäksi tämän rinnasta. Riisuin vuorollani hänen paitansa myös lattialle. Asetuin lähelle Joonaksen huulia kiusoittelevana. "Rakastan sinua", sanoin. Joonas virnisti. "Näytä se minulle", hän kuiskasi. Pojan likaiset ajatukset saivat minut kiintymään häneen entistä enemmän.
Vaihdoin paikkojamme ja painoin Joonaksen pehmeää sänkyä vasten. Suudelmien keskellä aloin onnistuneesti riisumaan poikaa. Tämä teki samoin. Ei kulunut kauaakaan, kun molempien vaatteet makasivat lattialla.
Hyväilin pojan paljasta rintakehää, tarkoituksenani kiusoitella häntä. Hän voihki tyytyväisen oloisena. Hiljaisia huokauksia karkasi Joonaksen huulilta, ja tämä kuiski nimeäni lopettamatta. Olin jo alusta pitäen ollut kovana, mutta nyt vasta tajusin sen. Oli pakko päästä itse asiaan, en enää kestäisi kauaa.
Ennen kuin ehdin tehdä mitään, Joonas asetti kätensä seisokkini ympärille. Huokailin tyydytyksen vallassa. Poika hyväili kaluani vesi kielellä. Rintakehäni kohoili holtittomasti, ja ilma tuntui raskaalta hengen vetojen välissä. Huoneen lämpötila tuntui nousevan jatkuvasti, kun hikikarpalot valuivat alas otsaani myöten, ja hiukseni tuntuivat kosteilta. Asetin käteni otsalleni. Nautinto oli sanoinkuvaamatonta. Joonas tiesi mitä teki, ja se sai minut hulluksi. Hän veteli hitaita, mutta harkittuja vetoja. Silmäni tähyilivät kattoa. Olin varma, että pian ne pyörähtäisivät pääni sisään.
Aistin Joonaksen nousevan ylös, ja asettaen minut makuuasentoon. Hän levittäytyi ylleni, pitäen kätensä varovaisesti valtikkani ympärillä. Tunsin kostean, mutta mahtavan tunteen seisokillani. Joonaksen karhea kieli tavoitteli kaluni päätä. Hän pyöritteli kieltään seisokkini ympärillä, jonka jälkeen otti kaluni kokonaan suuhunsa. Se tuntui mahtavalta. En osannut edes sanoin kuvailla tyydytystä sisälläni, kun poika alkoi liikuttamaan päätään. Tartuin kovin ottein tämän tukasta kiinni, pakottaen hänen päätään lähemmäksi. Hän yritti estää tapahtumaa muutaman kerran, mutta lopulta antoi kaikkensa.
"Ouh", voihkin, kun tunsin tulleeni pojan suuhun. Joonas nieli kaiken, mitä sisältäni tuli. Se sai minut hulluksi, ja aiheutti nautinnollisen reaktion huulillani. Joonaksen kasvoilla ilmeni pieni virne. En pitänyt siitä ollenkaan. Hän todella luuli omistavansa minut.
Nykäisin Joonaksen pään ylös. Tämä nuoli kosteita huuliaan tyytyväisenä, virne kasvoillaan. Kaadoin pojan tämän kyynärpäiden varaan ja levitin hänen jalkansa avoimiksi. "Pyydän, tee se jo", Joonas anoi minua. Se sai minut kiintymään häneen entistä enemmän. Helvetin lutka.
Kyyristyin tavoittelemaan liukkaria ja kortsua yöpöytäni laatikosta. Joonas ehti hengen vetojensa välissä ehdottamaan hommia ilman kortsua. Se kelpasi minulle oikein hyvin. Pidin pojan ajattelutavasta.
Levitin liukkaria valtikkani ylle, ja tämän jälkeen Joonaksen reiän suulle. Tungin kaksi sormeani Joonaksen sisään, saaden tämän huokailemaan nimeäni kiimaisena. Pyörittelin sormiani jonkin aikaa tämän sisällä, mutta jo pian vedin ne ulos.
Asetuin Joonaksen jalkojen väliin. Lähdin varovasti asettumaan hänen sisäänsä. "Nikoh", poika vaikersi. Jo pian hänen katseensa kohosi kohti kattoa, ja hänen suunsa loksahti auki. Tyydyttäviä huokauksia karkasi tämän suusta. "Etkö parempaan pysty?" Joonas härnäsi minua itsevarmana. Se ei kuitenkaan kestänyt kauaa, kun nopeutin tahtiani. Hän lähes huusi nimeäni. Huudatin poikaa lopettamatta, sillä nautin siitä. Välillemme oli syntynyt loputon lämpö. Tältä hetkeltä minä en halunnut koskaan paeta
\\ Smut loppuu //
- -
Suukottelin Joonaksen samettisia huulia lumoavana. Hän makasi ylläni paidatta, ja vastasi jokaiseen suudelmaan. Olimme heittäneet jo peiton yllemme, ja vaihtuneet makuuasentoon. Tällä hetkellä tilanne oli jo rauhoittunut, ja nautin vain hetkestä Joonaksen kanssa. Olin joka puolelta hikinen aktimme jälkeen, mutta en katunut mitään. "Olet ihana", Joonas kuiskasi, ja tämän jälkeen asetti päänsä rintani ylle. Hänen hiuksensa kutittivat nenänpäätäni mukavasti. Asetin käteni pojan tukan sekaan, silittäet tämän päätä. "Ja sinä rakas", kuiskasin takaisin, jonka jälkeen koitti hiljaisuus.En voinut uskoa, että tämä oli tapahtunut. Kaikki nuo unet. Ne olivat nyt totta.
YOU ARE READING
Kaikista kaunein kosketus (Jiko fanfic)
FanfictionUnet. Ne olivat minulle yleisiä, ehkä jopa liiankin. En päässyt niiltä pakoon, vaikka kuinka tahdoin. Oli likaista uneksia tuon kaunokaisen kehosta ja sormenpäistä, sekä hänen samettisista huulista. En kuitenkaan voinut olla myöntämättä, että toivoi...