Bölüm fotoğrafı medyada. İyi okumalar <3
Demir Karadağ'dan;
Hayatımın her alanında başarılı oldum. Başarılı bir adamdım. Şirketlerim, otellerim, yatlarım, uçaklarım, adalarım, şehirlerim, kumarhanelerim ve daha niceleri. Başarılarım hep konuşuldu. Sıfırdan bir şirket kurup kısa zamanda Türkiye'nin, Almanya'nın Fransa'nın İtalya'nın, İspanya'nın, Dubai'nin en tanınan, en başarılı iş adamlarından oldum. On sekiz ülkede Karadağ Holding şubesi açtım. Dünyaya yayıldım. Yoldan geçen hiç tanımadığınız birisine sorsanız bu sıfatlarla tanımlar beni. Ama ben çok daha fazlasıydım. Aslında herkesin isim olarak tanıdığı ama kimsenin yüzünü bile bilmediği Z bendim. Birçok ülkedeki sadece belirli mafyalarla iş birliği yapan yer altı dünyasının başı Z. Herkesin korktuğu o kabusun canavarıyım.
Şu anda beni öldürmesi için tutulmuş bir kadını izliyordum. Peşine taktığım adama uyguladığı eziyetleri tahmin edebiliyordum. Üzeri başı kan içinde evinin önünde volta atıyordu. Mahi KAAN. Kiralık katil. Tanım böyle aslında ama sadece o kadarla tanımlanacak bir insan olmadığını biliyordum. Parasını aldığı sürece herkesi öldürebilecek bir kadındı. Dünyanın en acımasız kadını. Peki kiminle savaştığını biliyor muydu? Sanmıyorum.
Aslında hafife alınacak bir kadın değildi. Az çok onu tanıyan herkes bilirdi bunu. Tehlikeli ama güzel. Tekinsiz birisiydi. Çalan telefonumla karşımdaki kadından ayırdım gözlerimi.
-Söyle Alptekin.
-Mezarları bulduk.
-Seni aradığımda mezarları göster.
-Tamamdır.
Telefonun kapanma sesi ile telefonu cebime attım. Arabadan inip merdivenlere oturan kadına doğru ilerledim. Ellerimi ön ceplerime soktum. Bedenimi saran kumaş pantolonumun ve beyaz gömleğimin ben yürürken kasıldığını hissediyordum. Bedenim kasılmıştı çünkü.
-Peşine adam takmama bu kadar üzüleceğini bilsem takmazdım. Merdivenlerde oturan kadının yeşil hareleri siyah harelerimle buluştu. Hemen ayağa kalktı ve bana doğru bir adım attı.
-Erken gelmişsin Karadağ. Ben adamının başına gelenlerden sonra kaçarsın sanıyordum. Bu kadın beni ne sanıyordu. Sesli bir kahkaha patlattım.
-Kolaya kaçıp beni şu an öldürmeyeceğini bildiğim için bir yanına uğrayayım dedim. Ama anlaşılan benim adamlar senin sinirini çok bozmuş. Baksana çok gerginsin.
-Yok ya ne gerginliği. Sadece biraz oyun oynadık adamınla. Yalan söylüyordu. Gergindi ve maçahel yeşili hareleri resmen gerginim diye haykırıyordu.
-Kimin maşası oldun da beni öldürmeye çalışıyorsun Mahi Kaan?
-Bir yanlışın var Karadağ. Ben kimseye maşalık etmem. Sadece işimi yaparım.
-Kim tuttu seni?
-Hadi ama Karadağ. Salak bir adam değilsin. Bunu sana söylemeyeceğimi biliyorsun.
-Hadi ama Mahi. Bunu söylemen için her şeyi yapacağımı biliyorsun. Deyip telefonumu cebimden çıkardım. Alptekin'i görüntülü arayıp ekranı karşımdaki kaşları çatık ne yaptığımı anlamaya çalışan kadına çevirdim. Maçahel yeşili hareleri ona çevirdiğim ekrana kaydı. Şaşkınlık yayıldı bir an yüzüne. Ekrana giren benzin bidonu karşımdaki kadının öfkesini daha da arttırdı. Uzun ince biçimli güzel parmaklarını dalgalanan siyah saçlarının arasından geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHŞAP EV
Fiksi RemajaAltı kişi, on sekiz mezar. Altı çocuk, on sekiz mezar. Altı anne, Altı baba ve nice kardeşler... Altı çocuk, o altı kişi birbirlerine baktılar. Gözlerinde intikam ateşi vardı. İntikamlarını almak için bu yola çıktılar. Ama beklenmedik bir şey oldu...