Alın size eser miktarda kaos, bol Ariel Pusat bölümü ve-
Tamam bu kadar işte mfckdkkcdkfBir de oy verip booool bol yorum yaparsan sevinirim ama tabi...
Sen bilirsin
•́ ‿ ,•̀Nefes nefese hastahaneye vardıklarında, hemen resepsiyona koşmuş, Ariel'i sormuşlardı.
Oda numarasını öğrendikleri gibi, asansöre binmiş çok geçmeden de pişman olmuşlardı.
Sürekli başka katlarda duruyor, insanları bekliyorlardı. Pusat daha fazla dayanamayarak herhangi bir katta inmişti. Gene'de ardından inmeye çalışsa da kalabalıktan ve asansör kapılarının kapanmasından ötürü geride kalmıştı.
Umursamadan merdivenlere yönelmiş ikişer ikişer tırmanmaya girişmişti. Bütün duyguları birbirine karışmış, allak bullak olmuştu.
Kalbi patlayacak raddeye geldiğinde kata ulaşmıştı. Koridorda hızlı adımlarla ilerlerken kan ter içinde kalmıştı. Nefesini düzene sokmaya çalışarak yutkunmuş ve nihayet aradığı oda numarasıyla oyalanmadan odaya dalmıştı.
Ancak kesinlikle ve kesinlikle uyuyan Ariel'in baş ucuna tünemiş, saçlarını okşayan sarışın bir kızı beklemiyordu.
Ani açılan kapıyla beraber kızın faltaşı misali açılmış gözleri de onu bulmuştu. Kaşları yavaş yavaş çatılırken sinirlendiğini hissetmişti.
Kimdi bu?!
Nitekim içinde vuku bulan bu soruyu sesli bir şekilde de sormuştu,
"Kimsin sen?"
Telaşa kapılan kadın en başta ne diyeceğini şaşırmışsa da, kısa süre içinde toparlanıp konuşabilmişti,
"Onu sahilde bulan kişiyim. Siz..."
"Ona bu şekilde yakın temasta bulunmanızın ve bu yersiz samimiyetinizin sebebi nedir peki?"
Ne kadar sakinleşmeye çalışırsa çalışsın içindeki öfkeye hakim olamıyor, karşısındaki kişiye hakaretler edip yerin dibine sokmak istiyordu. Elbette Ariel'i bulup yardım çağırdığı için minnettardı ancak sevdiği uyurken ona dokunması ve o yokken bunun defalarca tekrar etmiş olma ihtimali onu delirtiyordu...
Yüzü utançtan kızaran kadının, bunun için düzgün bir bahanesi yoktu ancak kendini savunmaktan da geri durmamıştı,
"Huzursuz ve rahatsız görünüyordu. Sadece sakinleşip, rahatlamasını istedim. Amacım yalnızca destek olmaktı."
Pusat ona inanmaz bakışlar atarken, arkasından duyduğu sert adım sesleriyle dönüp, söylene söylene gelen Gene'ye baktı,
"Nasıl olurda beni arkanda bırakırsın, sikik herif!?"
Genç adam onu umursamadan önüne dönmüş ve odaya girmişti.
Ariel'e yaklaşırken, kadının hala olduğu yerde dikiliyor olması onu içten içe çıldırtıyordu. Ariel'in başucunda durmak en çok onun hakkıydı!
"Siz... Yakını mısınız?"
Diye sordu kadın tereddüt ve şüphe kokan bir tonda.
Göğsünü gere gere, 'evet sevgilisiyim.' demek için ağzını açtığı sıra Ariel'in kıpırdanıp ardından da uyandığını görmüştü.
Ariel kadını görünce bir an tepkisiz kalmış ve ardından ona gülümsemişti. Pusat'ın kalbi korkuyla çarparken, kadına baktı. Kadın gülümseyerek karşılık vermiş ve onun elini kavramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN SULAR (BXB)
FantasyBir profesör araştırma için gittiği ülkeye asistanını da götürürse ve o asistan yeni keşiflere imza atarsa... Ne olur? Bunu paylaşırdı değil mi? Ancak asistan Pusat, bu keşfi yalnızca kendine saklamaya kararlıydı...