Bu ve sonraki bölüm benden canlarıma,
Keyifli okumalar..
<3Nihayet Avustralya topraklarına ayak basmışlardı.
Havaalanı önündeki taksilerden birini çevirirken, bir yandan da tekerlekli bavulunu çekçeğinden tutmuş sürüklüyordu.
Profesör ön, Pusat ise arka koltuğa geçtiklerinde, kalacakları otele doğru yola koyuldular.
Otele vardıklarında resepsiyona yöneldiler, giriş işlemlerinin hallolmasının hemen ardından, iki bellboy gelmiş ve bavulları yüklendikleri gibi tekerlekli bir mekanizmayla odalara çıkarmışlardı.
Profesör ile odaları yanyana idi.
İkisi de yol yorgunu olduklarından odalarına geçtiler, iyi bir uyku yarına dek onları kendilerine getirirdi.
Pusat yorgun olmasa imkanı yok, heyecandan uyuyamayacağını biliyordu.
Ancak bitkin bedeni galip gelerek, kendine kollarını açmış uykuyu kabul etmişti...
"Şey... hocam ben bu şeylerin ne olduğunu bilmiyorum."
Elindeki menüyü bırakan Turgay hoca, gülümseyerek ona baktı.
"Sen ne yemek istiyorsun, bana söyle ki ona göre siparişleri ben vereyim."
Minnetle baktı genç oğlan hocasına. Profesör Turgay daha evvel de bir kaç kez sempozyum dolayısı ile geldiği bu ülkeye alışıktı.
"Balık olabilir."
"Güzel bir seçim, sonuçta okyanusya bölgesindeki bir ülkedeyiz. Çeşitli türlerde, taze balıklar olduğuna şüphem yok."
"Aynen katılıyorum, Turgay hocam."
Turgay hoca siparişleri verdikten sonra masada, konusu sürekli değişen bir muhabbet başladı.
Bu muhabbeti sonlandıran şey ise getirilen yemekler oldu.
Yemek anına ise az öncenin aksine sessizlik hakimdi.
Yemeklerini yiyen ikili masadan kalkarlarken,
"Sen odana geç dilersen, benim halletmem gereken bir kaç ufak prosedür var." dedi profesör Turgay.
"Yok hocam, ben de sizinle geliyorum, olmaz öyle tek başınıza."
"Gerek yok evladım hadi sen odana, ben de geç olmadan dönerim. Hem yarın önemli bir gün. Okyanusa açılacağız."
Pusat diretmeden hocasının söylediklerini kabullenirken, yarının görüntüleri şimdiden zihnine doluşmuştu.
Bu onun ilk gerçek araştırma deneyimi olacaktı.
Odasının bulunduğu kata çıkan düğmeye basarken.asansör hareketlenmişti.
Bavulunu açarken içinden sıcak bir boğazlı kazak ve kalın kumaşlı bir pantolon çıkarmıştı.
Yarın soğuk olacaktı...
Oy ve yorum isterimmm,
Sonraki bölümü unutmayın...
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN SULAR (BXB)
FantasyBir profesör araştırma için gittiği ülkeye asistanını da götürürse ve o asistan yeni keşiflere imza atarsa... Ne olur? Bunu paylaşırdı değil mi? Ancak asistan Pusat, bu keşfi yalnızca kendine saklamaya kararlıydı...