Élet A Palotában

234 8 0
                                    

A limuzin egy hatalmas palotaszerű ház előtt állt meg. A sofőrt leszámítva mindrnki kiszállt a limuzinból és Sasha vezetésével elindultak a kapu irányába. Amint közelértek az kinyílt és a 4 ember tovább folytatta útját a bejárat felé, amelyhez egy hatalmas lépcső vezetett. A fokokon fellépkedve Sasha megszólalt.
- Ezek a partik. Rém unalmasak.
- Miss Moore.
- Igen?
- A férfi a partiról... Sikerült még több adatot gyülytenünk róla.
- Valami új?
- A szexuális élete nem kimondottan vissza fogott.
- Ezt én is sejtettem.
- A mai beszéde vele erős volt és lekezelő. Azt gondoltam így majd vissza vesz, de megláttam a jelentést róla és az életéről.
- Úgy gondolod nem voltam vele elég kemény hogy kiábránduljon belőlem? - nézett szúrós szemekkel a nő.
- Véleményem szerint kellően megalázta.., csak hogy a férfi ezt szereti. - ekkor Sasha megállt az ajtó előtt.
- Hogy mondtad?
- Szereti a durva nőket.
- Pontosan milyen téren?
- Minden téren.
- Szóval most hogy megmutattam kia főnök...
- Azt hiszem most még inkább önt akarja Miss.
- Hurrá... - mondta szarkasztikusan, majd elindult be. Rögtön az ajtó jobb oldalán egy férfi köszöntötte, aki elvette a kabátját és a fogasra akasztotta a többi mellé.
- Hetes, kész van már az akta a mi Honkongi új ismerősünkről?
- Még nem Miss. A hírszerzőink még kutatnak.
- Sejtettem hogy ez hosszabb időt vesz igénybe. Ha kész van hozd az irodámba.
- Igen Miss. - a férfi meghajolt és útjaik külön váltak. Sasha elindult fel a lépcsőn, míg a testőr a lépcső melletti jobb oldali folyosó felé igyekezett. Sasha felment a lépcsőn majd jobbra fordulva szobája felé vette az irányt. Amint be nyitott a fehér tölgy ajtón, első képpen a gardróbszekrény felé indult. Ruháját levéve vissza a kasztotta a többi közé és elő vett egy valamivel lazább öltözetet. Feket ruhájában egy másik szoba felé indult, amely a sötét színeiben pompázott. A bútorok mind szürke és arany színben pompáztak, mint a márvány. Egy hatalmas íróasztal volt a szoba végén, mely kisebb volt mint a hálószobája, de térben nagyobbnak hatott. Hatalmas üveg ablak volt az íróasztal mögött, amely elfoglalta az egész falat. Maga a kilátás a városra nézett, mely jelenleg kivilágította sötét utcáit az éjszakában. Sasha gyakran ült a sötét szobában és csak bámult kifelé az ablakon. Megnyugtatta a fények látványa. Most is így tett és már vagy egy órája ült magányosan a sötétben, amikor kopogtak az ajtaján.
- Tessék? - szólt Sasha. Az ajtó kinyílt és belépett egy férfi. Léptei halk suhanásban indultak meg az íróasztal felé. A teliholt teljes fénnyel beragyogott az ablakon kisebb világosságot gyújtva a szoba egyik részébe. A férfi megállt az író asztal előtt egy méterre és várt.
- Mit hoztál hetes?
- A jelentés Mr. Ryuzaki Sato-ról Miss.
- És mit sikerült kideríteniük róla?
- Ryuzaki Sato Hongkongban született 1995 Május 12-én. 1999. Június 01-én ő és a szülei Washington DC-be költöztek. Az édesapja egy cégnél dolgozott, az édes anyja pedig takarító nő volt egy multi milliárdos cégnél. Általános iskolában kitűnő volt és később a Harwardon talult, ahol szintén kitűnő eredménnyel végzett és a helyi rendőrkapitánysághoz került mint nyomozó. 1 héttel ezelőtt áthelyezték, az itteni megnövekedett bűncselekmények száma miatt.
- Barátnő? Barát? Gyerekek?
- Semmi asszonyom. Egyetlen szerelmi kapcsolatról sem tudunk eddig, gyerekről pedig pláne nem. - csönd vette kezdetét ami majd 5 percig tartott mire Sasha megszólalt.
- Mi a véleményed hetes?
- Parancsol asszonyom?
- A véleményedre vagyok kíváncsi.
- Ez a férfi tökéletes. Ha engem kérdez Miss... Szerintem vigyázzunk vele. Van benne valami fura.
- Egyet értünk. Azt akarom, hogy a kilences figyelje. Minden mozdulatáról tudni akarok!
- Miss ez még csak egy előzetes jelentés. Lehet hogy később kiderülróla valami.
- Tudom, de a férfi multja túl tiszta. És ha valaki tökéletesen tiszta, akkor azzal jobb vigyázni.
- Igen Miss.
- Elmehetsz hetes.

Vörös DémonWhere stories live. Discover now