Reggel hetes Sasha mellett ébredt. A nő még aludt mellette. A férfi csak nézte, ahogy alszik amikor a nő kinyitotta a szemét. Fáradt hangon mormogott valamit majd felült és nyújtózott egyet majd a férfine nézett.
- Jó reggelt. - mondta majd oda hajolt és megcsókolta.
- Hozzak kávét, vagy az ebédlőben eszel?
- Ide kérek, dupla adagot. - mosolygott rá. A férfi kikelt az ágyból, felöltözött és elment. Alig pár perc múlva kopogtak az ajtón. Egy öltönyös férfi lépett be.
- Miss. A jelentés, amit kért. - nyújtotta át a dokumentumokat.
- Köszönöm kilences. - azzal a férfi elment.
Sasha kinyitotta a barna dossziét és elkezdte olvasni. Nagyjából 10 perc múlva nyílt az ajtó, amin hetes jött be egy hatalmas tálcával a kezében.
- Hoztam reggelit! Te mit olvasol?
- A skorpiók anyagát. - mondta anélkül hogy felnézett volna.
- Mit ír? - nézett bele hetes.
- Elég érdekes dolgokat. Azt hiszem lesz egy kis dolgunk.
- Pontosan mi?
- Találkozni fogunk Mr. Hernandezzel!-nézett Sasha mélyen hetes szemébe.
Reggeli után szólunk a főnöknek hogy van egy új ügyfele, akivel tárgyalnia kell.
- A főnök nagyon boldog lesz.
- Ryuzakiról semmi?
- Semmi. Egyszerűen teljesen tiszta! Lehet, hogy ő egy normális ember.
- Kizárt!
- De hát teljesen tiszta!
- Pontosan! Túl tiszta. Semmi káros szenvedély, semmi nő ügy, semmi titkolni valója nincs, csupán a különös telefonok...koncentráljatok erre!
- Nem értem. Eldobható telefont használ nem tudjuk lenyomozni.
- Nem kell. Azt akarom tudni hogy miről beszél!
- Igen is!- kelt fel hetes az ágyról, ám Sasha megfogta a kezét és vissza rántotta az ágyba.
- Ne olyan sietősen!- feküdt rá a meztelen nő. - Ne hidd hogy ilyen könnyen elengedlek Livai. - csókolta meg a nő a férfit. Szavak egyetlen csókba foglalva, ami azt jelentette: akarlak!
Háromnegyed óra múlva a férfi elhagyta Sasha sobáját és pár percre rá Sasha is elindult a másik irányba.
Ki ment és beült az autóba, majd a munkahelyére ment. Út közben telefonjával babrált, amikor egy éles sikoly hallattszott, majd egyik kocsi ment a másiknak. Sasha kezébelől kiesett a telefon és teste hirtelen előre dőlt, majd a biztonsági öv vissza húzta.
- Miss. Jól van? - fordult hátra a sofőr. - Úr isten. Miss, a feje. Vérzik! -
Egy vércsepp húzott vörös csíkot a nő arcára, aki kérdőn nézett előre. Hirtelen nyílt az ajtó és egy kéz nyúlt be, amely villám sebességgel kapcsolta ki a nő övét. Majd a lábai alá nyúlt, másik kezével a hátához és kiemelte a rémült nőt. Egy másik autóba vitte és elhajtott az ellenkező irányba.
- Miss, Miss hall engem? Miss? - hallotta egymás után, majd egy aggódó kés nyúlt arcához.
-Livai. Mi történt?
- Tartsonki Miss! Mindjárt beérünk a korházba. Jó ég mennyi még? - kiabált hevesen.
- Már látom! - szólt egy másik hang.
Kis szünet után Sasha egy ágyban tért magához.
- Hol vagyok? - ekkor a férfi felugrott mellőle.
- Sasha. Jól vagy? Hogy érzed magad?
- Fáj a fejem. - ráncolta homlokát a nő.
- Kórházban vagy. Az orvos szerint agyrászkódásod van. Szóval két napig minimum itt leszel.
- Dolgoznom kell.
-NEM! Nem. Azt most nem lehet. - válaszolt hevesen a férfi.
-Mi a baj? Miért vagy ennyire izgatott?
- Nem vagyok izgatott! Rémült vagyok!
- Mi történt? - nézett Sasha hetesre.
- Elindultál én pár percel később mentem és mire utol értelek csak azt láttam, hogy egy autó a tiedében van.... - mondta levegővétel nélkül. -... Annyira megilyedtem!
- Miért?
- Hogy elvesztettelek.
- De hisz itt vagyok. - a férfi oda hajolt hozzá és megfogta a kezét.
- Nekem te mindennél fontosabb vagy. Abban a percben amikor megláttalak, csak az érdekelt hogy még lélegzel e. Félek hogy elveszítelek az én hibámból.
- De hát nem te jöttél belém. Nem értem miért lenne a te hibád?
- Mert nem voltam ott veled hogy megvédjelek.
- Ezt nem láthattad előre.
- De melletzed kellet volna ülnöm.
- Ha mellettem ültél volna meghaltál volna!
...
- Inkább meghalok, mint hogy neked bármi bajod legyen. Meg tudsz nekem bocsájtani?
- Én... - ekkor be jött az orvos.
- Sasha. Hogy vagy?
- Garcia. Te vagy az orvosom?
- Igen. Úgy hogy most én dirigálok! - nevetett a nő. - Hogy érzed magad?
- Mint akinek autóbalesete volt.
- Ha szédülsz vagy hányingered van, akkor sikíts!
- És ha fáj a fejem?
- Az normális. Fekszel, nem mozogsz, nem kelsz fel, fekszel! Megértetted?
- És ha pisilnem kell?
- Akkor majd az erős és ultra szexi öltönyösöd majd elkísér. - vigyorgott fülig érő szájjal.
- Ő nem arra van.
- Akkor kölcsön adod? - indult el.
- Kizárt!
- Akkor most arra lesz! Puszi. - azzal kiment és becsukta az ajtót.
- Már rá állítottam a másik autósra kilencest és tizest. És őrök vannak az ajtó előtt is.
- Minek?
- Tételezzük fel hogy nem baleset volt, ha újra megtámadnának, fontos a felkészültség. És én sem fogok mellőled mozdulni. - szorította meg a kezét.
- Lényegtelen hogy el moudulsz-e mellőlem vagy nem, ha az ételembe mérget raknak. - nézett a férfire, mire az felpattant.
- Srácok! Valaki ellenőrizze a kaját is! - szaladt ki. Sasha csak nevetett, mire nyugodtan vissza ült mellé hetes.
- Na?
- Elintéztem. Tudod mit mondtál?
- Mit?
- A nevemen szólítottál!
- Lehetséges.
- Kétszer is.
- Jó. És?
- Utoljára akkor hívtál így amikor még gyerekek voltunk.
- Nem! Már tinik voltunk, amikor utoljára így hívtalak.
- Már akkor is tetszettél.
- Miért? Most is tetszek?
- Nem! Még mindig. - erre Sasha csak elmosolyodott és fejét a másik irányba fordította. Hetes fölé hajolt és mélyen a szemébe nézett. Sasha nem bírta ki hogy ne nézzen rá. Egy hajszál választotta el ajkajikat, amikor hetes fülében megszólalt az adóvevő.
- Hély hetes. Haver az a multkori pasi van itt.
- Milyen multkori pasi? - emelkedett fel hetes.
- Ohh basszus. Mind a kettő itt van.
- Milyen mind a kettő? Miről beszélsz nyolcas?
- Az a tag aki a főnökkel akar üzletelni.
- Hernandez. És ki a másik?
- Ryuzaki!- ekkor hetes a székre ült. Törte a fejét, de nem tudta mit csináljon, hogy mi lenne a helyes.
- Mi az?
- Itt van Ryuzaki és Hernandez is.
- Bassza meg. Menj és mond meg nekik hogy még nem vagyok ébren!
- Rendben. - azzal hetes elindult ki az ajtón amit bezárt. - Ide figyeljetek. Senki nem mehet be a szobába, ameddig vissza nem jöttem. Ha mégis jönne valaki, mondjátok azt hogy m3g nem ébredt fel! Tudjátok a jelszót. - a két férfi bólintott, majd hetes elviharzott. Megnyomta a lift gombját, majd hirtelen ki is nyílt előtte az ajtó, amiben az a két férfi utazott, akikhez éppen indult.
- Ahh. Mr. Sato. Mi járatban?
- Üdvözlöm. Ön ugye Miss Moore egyik testőre. Épp hozzá indultam, milyen érdekes véletlen. Hogy van?
- Az orvosok szerint még valószínűleg elég sokáig kell pihennie. Agyrászkódást kapott. Jelenleg us alszik. Már 3 órája itt vagyunk, de még mindig nem ébredt fel.
- Milyen szomorú. Át adná neki ezt a csokor virágot? - nyújtotta át Ryuzaki a fehér növényeket, mire hetes átvette és láthatatlanul Hernandezre nézett, akin látta hogy nem fog megszólalni. Lassan ki lépett a liftből és lassan, bizonytalanul elkezdett a folyosón sétálni.
- Amint felébred a kisasszony, elmondom neki hogy öntől kapta és hogy üdvözli.
- Nagyon kedves. - azzal vissza lépett a liftbe és megnyomva a gombot, bezárult kettejük között az ajtó. Jó, egy megvan. Már csak a másik van vissza.
ESTÁS LEYENDO
Vörös Démon
Misterio / SuspensoRengeteg olyan könyvet olvastam, ahhol a milliomos maffia vezér elrabol egy nőt és onnantól versengenek, mert a csaj utálja a pasit, de a végén vagy bele szeret vagy meghal. Viszont.... Eddig egy olyan könyvet se olvastam ahhol máshogy mennének a do...