Esküvő

120 5 1
                                    

- Mindent becsomagoltatok az útra? - kérdi Sasha az előtte sorakozó 7 férfitől.
- Igen Miss! - hangzott egyszerre a válasz.
- Nagyszerű! Akkor indulhatunk is. - ragadta meg bőröndjét és elindult az ajtón kifele. Bepakoltak és beültek az autóba ami elvitte őket a reptérre.
- Hetes. Mikor is használtam utoljára a magán repülőmet?
- 6 hónapja miss.
- Hat hónapja? Te jó ég! Érett már ez az utazás. - indult fel saját gépére, utána pedig a testőrei. Amint megérkeztek és leszálltak, Maria már ott várt a reptéren.
- Maria!
- Sasha! Isten hozott újra itt!
- Jó téged látni Maria. Gyönyörű vagy, csak úgy ragyogsz.
- Ahh, ne túlozz. Annyira hiányoztál! És látom hoztad magaddal a barátaidat is.
- Igen. Tudod.
- Persze. Gyere, igyunk egy kávét és mesélj, még mindig szingli vagy? - indultak el egy fekete Rang Rover felé. Beszálltak és elindultak. Egy kis város nézés után elmentek a La Gabbia hotel és étterembe.
- Oké. Itt lesz a szállásotok. Holnap délután kettőkor lesz a ceremónia, utána pedig jöhet a lagzi!
- Már alig várom! - egy nagyon vékony szõke hajú nõ mutatta meg a szobáját.

- parancsoljon. a szobájuk.

- Ez most csak valami vicc ugye? Itt nem fér el 8 ember!

- Majd alszanak a kanapén, vagy a földön.

- Az én embereim nem alszanak a földön, megértette?!

- Hát, mivel csak ezt a szobát foglalták le, így ha azt akarja hogy rendesen aludjanak, akkor ki kell vennie nekik 3 szobát, ami nem olyan olcsó.

- Csak hogy nekem olyan sok pénzem van, amennyi magának a büdös életbe nem lesz. Szóval adjon az embereimnek szobát most azonnal!- jelentette ki Sasha.

- Meg kapják a maga mellett levõ 3 szobát. -azzal oda nyomta a kulcsokat és elindult lefele, miközben levállalta Sasha-t. Hetes elindult, de Sasha megragadta a karját.

- Hagyd, had menjen. Jobban szeretném ha elmennél az igazgatóhoz és közölnéd vele a történteket. Azt akarom hogy 5 perc múlva mindenki szeme láttára rúgnák ki.

- Máris intézem Miss.- indult el hetes.

Másnap délután megtartották a szertartást és délután négykor mindenki az esti partira készülõdött. Sasha egy hosszú arany ruhát vet fel, hozzá illõ arany magassarkúval. A ruha a bal lábánál fel volt vágva, így a bal lába kint volt. Maria és Sasha õrei együtt kívül belül biztosították az esküvõ nyugalmát. Sasha épp Maria férjénekbarátaival társalgott, amikor Maria jött és félre húzta a többiektõl.

- Te Sasha... Honnan szedsz ilyen dögös testõröket?

- Dögös?- néz értetlenül Sasha.

- Uhumm mint pl. õ-nézett szemével a bejárati ajtónál fapofával álló férfira.

- Õ hetes.

- Hetes?

- A hetes számú biztonsági õröm! - kortyolt bele Sasha pezsgõjébe.

- Hát a többi csaj szerint õ nem hetes, hanem tízes.- nevetett Maria.

- Ezt nem értem.- nézett fapofával Sasha.

- Látod azt a sok nõt ott egy kupacba? Mind õt nézi.- mutatott egy csoport nõre, akik össze súgtak egymás között és egyértelmûen a férfit nézték. Egy vékony szõke nõ indult el felé majd megállt és elkezdett beszélgetni. Nem telt el két perc, a nõ már ment is vissza a csapathoz. Sasha rá nézett a férfira, aki felnézve szintén rá nézett, majd elfordította fejét és kezével füléhez kapott. Ismét vissza nézett Sashara majd elindult felé. Amikor oda ért, oda hajolt és halkan a fülébe súgott.

- Miss, kint minden tele van paparazzikkal.

- Ne engedjétek be õket, de ne bántsatok senkit.

- Igen Miss.

Hajnali 6 óra volt, amikor az utolsó emberek is elmentek a szobájukba. Sasha és hetes egy szobában voltak, de szerencsére külön ágyban. Sasha a tükör elé állt és magát nézte a tükörben. Hetes leült az ágy szélére és levette nyakkendõjét.

- Pazar estén vagyunk túl, nem de?

- Igen Miss. Jól érezte magát?

- Kellemes volt, igen. És te? Ennyi nõ között, csak nem volt unalmas.-nézett rá Sasha a tükörbõl.

- Nem nagyon volt ínyemre, hogy folyton kérdéseket tettek fel.- gombolta ki zakóját.

- Elég népszerû vagy a nõk körében, azt kell hogy mondjam.

- Mibõl gondolja?

- Ma este egy egész csoport nõ próbált beszélgetni veled.

- Nekem egyik sem kellett, ha erre kíváncsi.

- Szórakozz egy kicsit. Vagy van valakid?- nézett rá kérdõn, miközben levette cipõjét.

- Nem! - vágta rá.

- Akkor inkább a férfiak társaságára vágysz?

- Nem! Hetero vagyok.

- Akkor? - fordult meg.

- Nekem csak egy nõ kell. Senki más!- jelentette ki.

- Lehúznád?- nézett rá a tükörbõl. Hetes oda ment és lassan lehúzta a cipzárt a ruhán. A ruha szét nyílt hátul és a férfi meglátta Sasha sima hátát.

- Szereted az a nõt? - kérdezte Sasha a tükröt bámulva.

- Mindennél jobban. De sajnos, õ sosem lehet az enyém.

- Miért nem?

- Mert a legrosszabb emberbe szerettem bele! -azzal elfordult és a fürdõbe ment. Sasha levetkõzött és felhúzta a háló ingjét, majd lefeküdt. Aznap délután egy órakor, a repülõvel elindultak haza.

Vörös DémonOnde histórias criam vida. Descubra agora