Nyomok

121 10 1
                                    

Virággal a kezében indult vissza a szoba irányába, ahol az ajtó melletti széken megtalálta a másik férfit is. Leült mellé és rá nézett.
- Hallottam a dolgokat és csak tudni szeretném mi lett vele?
- Ön Mr. Hernandez?
- Igen.
- Loco Poco club 2 nap múlva este 9 óra.- azzal felkelt és be ment a szobába. Végig nézte ahogy a férfi felkel és elindul ki. Megnyugodva ült le a székre. Sasha nem mozdult ameddig hetes nem szólalt meg. A férfi elő vett egy kis elektronikus eszközt és a virágra irányította. Majd gyorsan felállt és kiment a szobából. Pár perc múlva vissza érkezett és Sasha mellé ült.
- Mindent elrendeztem. Kinyithatod a szemed. - fogta meg a nő kezét. Sasha rá nézett a férfire.
- Na végre. Már nagyon kellett pisilnem. Segíts felkelni! - mondta majd felült. Együtt elcammogtak a mosdóhoz, majd vissza.
- Nem érzed magad rosszul? Nem fáj semmid?
- Csak a fejem. De egyébként.. Halálra unom magam. - erre a férfi csak fel nevetett.
- Mit szeretnél csinálni?
- Mit lehet ülve csinálni?
- Kártyázni?
- Tudod mi lesz a vége!-intette óvatosságra a férfit.
- Tudom. Akkor szerezzek valami jó könyvet?
- Egy kis Agatha Christi most jól jönne.
- Már is intézkedem. - nyomott egy csókot a homlokára, majd telefonált egyet. - Össze szedik a könyveket és jönnek. Kb egy óra mire ide érnek.
- És addig mit csináljunk?
- Nem tudom, mihez van kedved?
- A szexhez. - erre a férfi nem számított.
- Am... Azt hiszem ez nem a megfeleő hely rá.
- Tévedsz! Ameddig te meg én együtt vagyunk, lényegtelen a hol és a mikor.
- De várj! Mi van azzal? - mutatott az infulzióra.
- Gondolom még nem szeretnél... - erre a nő csak bólogatott.
- De mi van ha valaki meglát minket?
- Nem akarsz velem mutatkozni? - nézett kérdőn a férfire.
- Nem erről van szó, csak... - a férfi lehajtott fejjel dőlt hátra. Sasha felült és le szállt az ágyról majd a férfihez lépett.
- Sasha mit művelsz? - ugrott fel. A nő a melkasára tette a kezét és finoman meglökte hátra, így a férfi vissza zuhant a székbe. Sasha az ölébe ült terpeszben és a férfihoz hajolt. Megcsókolta, nyelvét mélyen a férfi szájába dugva. A férfi tartása ellenkezett, de kezeit a nő csípője köré fonva szorosan magához húzta. Csókjuk szenvedélyes és titokzatos volt és később a férfi is rá jött, ez köztük teljesen más, mint normális. Kialakult egy olyan kapcsolat, ami szakíthatatlan kötél. Egy olyan kötél amit nem a szex köt össze, hanem a mélyen megbújó tiszta szerelem, ami nem most kezdődött el. Sashat két nap múlva haza küldték, de szigorúan pihennie kellett...
- Na? Hogy áll?
- A célszemély eddig nem mutatkozott! - hallatszott a fülesben egy mély hang.
- Főnök... Késik.
- Nem hiszem. Még van egy perc.
- Itt van! Mr. Hernandez megjött.
- Akkor csak ügyesen!
A klubban hangos a zene és tele van a táncparkett. Egy zárt lépcső visz fel az emelt egyetlen olyan szobályába, amely falai hangszigeteltek. A szoba ablaka fordított tükör, senki nem lát be, de a fények beszűrődnek. Egy fekete bőrkanapén várják, hogy a férfi megérkezzen. Leül vele szembe és hátra dől.
- Mr. Erick Her...
- Tudom ki maga. Azt mondja mit akar és milyen módon.
- Van egy laborom. Ahol elég sokan dolgoznak és a piacra akarok dobni egy új anyagot. Ez forradalmi lenne.
- Ezzel egyik kérdésemre sem válaszolt.
- Azt akarom, hogy maga is forgalmazza a szórakozó helyein a cuccot. 60-40%-ban osztoznánk a nyereségen. Ez az ajánlatom.
- A válaszom nem!
- Na jó. Nézze, az embereknek erre van szükségük és ez a tuti cucc ahhoz, hogy kikapcsoljanak. Ezzel...
- Nem! Az embereknek nem erre van szükségük. Nekik a bulira, az alkoholra és nőkre van szükségük. A drog nem létszükséglet. Vissza utasítom! Végeztünk. - azzal a főnök intett és az őrök kikísérték Hernandezt.
- Szép munka. Haza jöhetsz, de csak óvatosan! - mondta Sasha. A mikrofon szétkapcsolt. - Jól van fiúk. Van valami az autóról amelyik belénk jött?
- Miss. Azonosítottuk a rendszámot, a sofőrt és hogy kinek a nevén van, de nem találtunk semmilyen egyezést közte és maga között.
- Vannak videók a balesetről?
- Igen Miss. De már rengetegszer átnéztük és semmi szokatlant nem észleltünk.
Elindul egy video, ami az ütközés pillanatát mutatja.
- Nem. Nem erre gondoltam. Az egészről. Az egész útról! - ekkor hetes nyitott be.
- Te meg mit művelsz? Az orvos megmondta hogy ágyban a helyed.
- A faszt. Azt mondta hogy pihenjek. Nem ugyan az.
- A vacsora tálalva van. - azzal megfogta a nő kezét és elkezdte ki húzni a szobából.
- Az egészet nézd át Tom! Szólja ha van valami! - hadart a lány majd a szoba ajtó becsukódott.
- Héy! Elég! Jó. Te hozd a kaját én megvárlak az ebédlőben.
- Rendben. - azzal különváltak. Sasha elindult a konyha felé, amikor eszébe jutott hogy a telefonját a szobájában hagyta. Felment a szobájába. A sötétet a kivilágított város fényei oldották, így nagyjából mindent látott. Belépve a szobába az éjjeli szekrénye felé ment, amikor egy magas sötét alakot vélt felfedezni az ablakban.
- Helló szexi. - szólalt meg az alak, majd megindult Sasha felé. - Rég volt már, nem de? - hajolt hozzá közelebb.
- Mit keresel itt? - fogta a telefonját Sasha.
- Van valami kajád? 5 órát vezettem és eléggé kimerültem. Szóval? - indult el a férfi az ajtó fele. Sasha nagyot sóhajtott és utána ment.

Hetes belépett az ebédlőbe egy felszolgáló kocsit tolva.
- Hoztam bort és két... - ekkor felnézett. Sasha és egy rendkívül helyes férfi beszélgettek az asztalnál. A férfi felnéz és fel áll.
- Bor! Pontosan arra van most szükségünk. Jé pont két pohárvan! Megúszta a cseléded a plusz sétát. Várjunk csak. Ez nem... - elkezdett csettintgetni ujjával hogy eszébe jusson a neve- egyes!
- Hetes! - javította ki Sasha.
- Lefokoztad cselédnek? Bár nem is csodálkozom. Mindig is csak egy cseléd lesz. - nevetett öntelten a férfi.
- Elég faragatlan vagy. Egy pillantásomba kerül és meghalsz. - nézte a férfit.
- Neked mindig is gyilkos pillantásaid voltak. Ettől voltál olyan szexi. De ahogy most is elnézlek, még mindig az vagy. - hetes hangos durranással nyitotta ki az üveget. Töltött az egyik pohárba amit átnyújtott Sashának. A másikba is öntött. A férfi a kezét nyújtotta a pohárért amit  hetes felemelt és bele kortyolt.
- Hagyod hogy ezt csinálja ez a senki? - nézett szúrós szemekkel egymásra a férfi.
- Ha nem hagyjátok abba, ma egyikötökkel sem fekszem le. - kelt fel a nő, mire a férfi kérdőn rá nézett.
- Mi van?
- Drága ex barátom. Véleményem szerint zseniálisan ölsz embert, de sajnos mindig is gyenge voltál agyilag. Mit gondolsz miért hozott két poharat és minőségi bort?
- Mert... Tudta hogy itt vagyok? - kérdezett a férfi.
- Alehandro. Térj a tárgyra hogy miért jöttél.
- Megkerestek egy ajánlattal, ami veled kapcsolatos.
Ekkor egy vékony, szemüveges, kócoshajú férfi rontott be a szobába ipaddel a kezében.
- Miss. Szándékos volt! A rendőrségig vezetett a nyom! Azon belül eltűnt. - Sasha és hetes egyszerre nézett ijedten és értetlenül Sasha ex barátjára Alehandrora, aki mosolyogva dőlt hátra az üveg borral a kezében.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 17, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Vörös DémonTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang