Szörnyetegekkel Élve

102 4 0
                                    

Sasha haza érve a munkájából leadta a kabátját.
- Te is add le. Nyugi vissza kapod.
- Rendben. - a férfi leadta a kabátját, majd elindultak mind ketten fel.
- Szóval egy hozzád hasonló lányka mindene megvan. Nagy ház, sok pénz. Biztos van megannyi hódolód. - ült le a férfi a székbe Sasha mellé.
- Nincs. A szerelem az egyetlen ami hiányzik az életemből.
- Egy ilyen vonzó nőnek, nincs senkije?
- Nincs. De tudod mim van?
- Mid van?
- Jó borom. Iszunk?
- Naná.
- Milyet igyunk? Vörös, fehér?
- Vörös. A vöröset szertem.
- Pincér. Legyen egy különleges olasz vörös bor.
- Igen is Miss. - hajolt meg a férfi, majd kiment a hatalmas ajtón. Pár perc múlva vissza tért két pohár borral és egy kis sajttal. Az egyik poharat letette Sasha elé a másikat a férfi elé. A sajttálat pedig középre, majd ki ment.
- Mitől olyan különleges? - kérdezte a férfi miközben bele szagolt.
- Én magam tapostam a szőlőket olasz országban.- azzal bele kortyolt.- Hmm... Fenséges. Bár nem csak én csináltam, segített pár hagyományos olasz lány. Nekik nagyobb tapasztalatuk volt.- a férfi bele kortyolt.
- Hmm... Ez fantasztikus. Még sose ittam ilyen jó bort.
- Ugye? - megitta a férfi egy húzásra.
- Kér még? - erre a férfi bólintott. Sasha fel vett egy sajt darabot és bekapta.
- Ez. Ez... - a férfi az asztalra esett.
- Ez isteni. Tudom. Kár hogy az altató kicsit vissza fogta. De egyébként remek, nem gondolja?... Hmm? - ivott még egy pohárral.
- De miss. Fantasztikus íze van.
- Kettes. Kérlek vidd le.
- Igen miss. - az öltönyös férfi felkapta vállára az eszméletlen férfit és elindult. Sasha lement a férfi ruhájáért és azokat egy zsákba rakva elindult a könyvtárba. Le ment a lépcsőn, végig a folyosón. A kínzó szobából egy másik folyósóhoz érve egy nagy terembe ért. Lobogott a tűt egy hatalmas kandallóban. Mellette volt egy szék amibe leült. Elő vette a zsákot és kinyitotta. A háttérben fűrész hangját lehetett hallani.
Elő vette a férfi kabátját és átkutatta tüzetesen. Üres volt.
- Szegény Mr Vince. Vagyis Mr. Large. Egy órára megkaphatott volna... Ha nem dolgozott volna az FBI-nak. - azzal bele dobta a kabátot a tűzbe. Ezt követte a sapka a sál és minden más.
- Asszonyom. Kész.
- Nagyszerű. Hozd be, a többit én elintézem. - a férfi kiment és be tolt egy asztalt. Az asztalon a férfi feldarabolt hullája feküdt. A sötét szoba hátuljában morgás hallatszott. Láncok zörgése.
- Fenrir. Zeref. Hát felébredtetek. Itt a finom vacsora. Egy kis FBI ügynök.-Sasha felállt és a vas rácshoz ment. Kinyitotta a zárat és szélesre tárta az ajtót. Úgy hiányoztatok. De most hoztam nektek egy kis vacsorát. A két állat felkelt.
- Zeref. Kövess! - azzal hátat fordított és elindult ki a rács ajtaján. Az állat követte. Nagy fehér szőrű szörny. Négy lábon állva 109 cm magas volt. Az állat megállt amint Sasha is. Sasha megfogott egy láb darabot és felemelte.
-Ül! - mondta mire az állat leült.
-Ide. - az állat oda ment.
-Fekszik! - azzal az állat lefeküdt.
-Jó kislány- simogatta meg a fülénél az állatot és elé rakta a lábat. Az állat egyből neki esett. Hatalmas fogaival percek alatt a csontig lerágta a húst. Kapott egy kart is, majd vissza ment a ketrecbe.
-Fenrir! Ide! - mutatott maga elé Sasha. Az állat fekete vastag bundájában oda cammogott elé.
- Vicsorogj. - az állat megmutatta hatalmas fogsorát.
- Ugat! - azzal az állat hatalmas ugatásba tört ki.
-Csend! - azzal a kutya elhalgatott. Sasha megfogta a másik lábat, majd feldobta a magasba. Az állat éppen hogy elrugaszkodott, már el is kapta.
- Miss. - lépett be egy öltönyös. Az állat elkezdett vicsorogni, mire Sasha az állat nyakához nyúlt.
- Nyughass Fenrir. Ez csak egyes. Mit akarsz.
- Egy férfi, bizonyos Jessi kérdezi hogy ma este találkoznak e?
- Mond meg neki hogy 20 perc és megyek. Várjon lent a pincében.
-Igen miss. - meghajolt, azzal elindult ki.
-Fenrir. Helyedre! - az állat be ment a ketrecbe. Sasha a többi testrészt vevitte és le tette a sarokba, majd becsukta az ajtót és bezárta, majd elindult fel. Fent átöltözött. Felvett egy csipkés fehérneműt. És elkezdett készülődni.

*Eközben a szomszéd szobában*
Egyes bemenet a szobába. Bement a fürdőbe és beállt a zuhany alá. Rajta kívül még négyen voltak bent.
-Hol voltál? Tiszta vér vagy.-kérdezte nyolcas.
-Lent. Feldaraboltam azt az ügynököt. Lehúzta a bort és ki is dőlt. Látnotok kellett volna.
- Akkor nem dugtak?
-Áhh, szerintem fel se állt a palinak. Rém büdösek azok a dögök lent. És utálnak.
- Nem csak téged! - lépett be az ajtón hetes.
-Ezt hogy érted?
- Az egyetlen akinek engedelmeskedek, az Sasha. Senki másban nem bíznak, csak benne.
- De miért?
- Már lassan 4 éve én etetem őket.
- Mert okosabbak nálad. Ők nem egyszerű kutyák. Ők óriás farkas kutyák. Méghozzá fajtiszták. Norvégiából származnak. Gyakorlatilag amióta látnak, azóta Sashat látják.
- Hogy kerültek hozzá?
- Norvégiában voltunk. 6 éve volt. Egy 50 éves férfi abban lelete örömét hogy egy egész falkát kilőtt. Nem kímélte az állatokat. Meghívott minket is. Mi ezt akkor még nem tudtuk. Sasha szeme láttára lőtte le Fenrir anyját, aki akkor még csak 3 napos volt.... Sasha nem akárhogy intézte el. A nagy hóban be vitte az erdőbe. És kilőtte a kezéből a puskát. Utána kilőtte a lábát. Hagyta hogy a farkasfalka kitöltse a bosszúját rajta. Fenrirt elhagyatottan találta meg. Mellette pedig Zerefet. Mivel senki nem gondoskodott volna róluk így haza hozta őket és felnevelte őket.
- Durva.
- Hol van most?
- Készülődik.
- Mire?
- A nagy menetre Jessivel. - erre hetes nem válaszolt semmit.
- Ne már haver. Már egy hete hogy megtörtént. - mondta nyolcas.
- Hagyjál.
- Fojamataosan lejárogat ehhez a Jessihez. - mondta egyes.
- Nem érdekel. - kezdett mosakodni.
- Ne már haver. Konkrétan megkért hogy dugd meg, te meg berezeltél és leléptél! Pedig gyerekkorotok óta ismeritek egymást!
- Mi? Olyan régóta? - nézett rá egyes nyolcasra.
- Ja együtt nőttek fel. - mondta nyolcas.
- Kajak? És te nem mozdultál eddig rá?
-nézett értetlenül egyes hetesre.
- Most fogjátok be, mielőtt vér fog folyni! - vette komolyra hetes. - Semmi közötök a magánéletemhez. Bele meg pláne nem szólhattok.
- Jó. Hitegesd csak magad. Addig ez a Jessi elvégzi azt amit neked kéne! - mondta egyes majd elzárta a vizet és ki ment a fürdőből.

Vörös DémonМесто, где живут истории. Откройте их для себя