3. Kapitola

42 2 0
                                    


Od tohoto incidentu už uběhl týden a Bakubro je celou tu dobu nějakej divnej.

Oba jsme součástí Bakusquad, naší party. Jsou v ní mimo jiné i Mina, Sero a Kaminari.

Když jsme Bakubrovi řekli, že jedeme pod stan a on prostě nemá na výběr, nepokusil se nás ani zabít! Jen nás častoval dosti peprnými nadávkami. A co je ještě divnější, já to schytal ze všech nejmíň.

Každopádně jedeme pozítří, jelikož začíná víkend a hned po něm letní prázdniny.

Celý týden nemyslím na nic jiného, než na ten incident. Co se to k*rva stalo!

Navíc mi to jakoby vzalo náladu. Ani jsem se ty paka nepokusil zabít, když mi řekli, že jedem na nějakej trip. Ani nevim, kam vlastně jedem.

,,Dělej Bakubro! Musíme na nákup! Jinak tam nebudem mít co žrát!" Popoháněl jsem ho, už plně připravený vyrazit do obchoďáku.

,,No jo furt" odbyl jsem ho a popadl mobil a peníze. Oboje jsem si dal do kapes a vyrazili jsme k východu z kolejí.

Zbytek party už stál u dveří. ,,Můžem vyrazit" oznámil jsem jim s úsměvem. Bakubro jen něco zamručel. ,,Ok jdem pěšky nebo mám skočit pro auto?" Zeptala se Mina. Ano, Mina má řidičák a auto.

,,Autooo" vykřikl nadšeně Kaminari.

,,Souhlasim s Kaminarim." (Sero)

,,Hmmmmm asi bych jel autem, nechtěj se mi pak tahat ty tašky" řekl jsem.

,,A co ty Bakugou?" (Mina)

,,Dělejte jak myslíte" pronesl.

-v obchodě-

K*rva co mi uniká? Je to nějaký divný. Brali nějak moc věcí.

,,Taaaakže Kiri a Bakugou jdou pro maso, Sero a Kami jdou pro pečivo a chipsy a já letim někoho ukecat, aby nám koupil chlast" rozdala rozkazy Mina a já už chtěl začít protestovat, že tam zvládnu dojít sám a že přece nejsem malý dítě, ale Shity hairův (ano ano best skloňování ever 👌🏻) výraz mě v tom zarazil.

V očích měl hvězdičky a na rtech zářivý úsměv. Vypadá celkem roztomile... CO TO ZAS MELU!?

Byl jsem šťastnej, že jdu s ním. Vypadá, jako by mu ulítly včely, tak snad mi řekne o co jde.

Vyrazili jsme budovou k masně. ,,Hej, Shity hair" drknul do mě Baku.

,,No?"

,,Proč berem tolik věcí? To tam budem měsíc?" Nad svým vtipem jsem se rozesmál.

,,Baku...ale my tam budeme měsíc." Pronesl jsem vážným hlasem.

Okeeeej! Další kapitolka na světě!

Snad se líbí.

Napište mi prosím, co si o tom myslíte, ať se můžu zlepšovat 😁

Ten GIF nahoře je mega cutee 🥺💕

🔥Vaše Arsen🖤

Vždycky budu po tvém bokuKde žijí příběhy. Začni objevovat