5. Kapitola

41 1 0
                                    


Zbytek nakupovaní už proběhl v pohodě.

-na kolejích-

,,Tak povídej" vyzvala mě Mina. Předtím totiž vpadla do mého pokoje a teď zahájila výslech.

,,C-co?"

,,Co se děje mezi tebou a Bakugem."

,,J-jak jsi..."

,,Myslíš, že jsem slepá? Tak povídej" vyzvala mě znovu.

Nadechl jsem se a spustil. ,,Víš, jak už jsme tu ten rok, tak jsme se všichni stihli tak nějak sblížit. No a s Bakubrem jsme nejlepší kámoši. Aspoň myslím. No a já jsem k němu a-asi začal cítit i něco víc" sklopil jsem hlavu ,,přijdu ti odpornej?" Zeptal jsem se se značnou dávkou strachu v hlase.

Když jsem se na ni ale podíval, měla rozzářené oči a úsměv od ucha k uchu.

,,Myslela jsem si to. A neboj, nemyslím si, že seš odpornej. Orientaci si člověk nevybírá" odpověděla.

,,Já mám nápad! Zkusím vás dát dohromady!" Vykřikla nadšeně.

,,A-ale já nevim jestli cítí to samý" povzdychl jsem si.

,,No, určitě pro něj nejsi vzduch a jestli tě považuje za nejlepšího kámoše, tak je to dobrej start."

,,A-asi máš pravdu. Ale prosím, já to zvládnu sám. Můžeš mi radit, ale finální krok musím udělat sám."

Chápavě pokývala hlavou. ,,Rádce vždy připraven!" Zasalutovala a odešla do svého pokoje.

Zablikal mi mobil. Kdo to je? Skoro nikdo mi nepíše, vždycky za mnou radši zajdou osobně.

Chat mezi uživateli:
KingExplosionMurder (King),                   BabyShark (Shark), DanceAlian (Alian), Pikachu (Pikachu) a BetterThenSpiderman (Better) (a teď hádejte, kdo je kdo 😝😝)

Alian: Cs

Shark: Cs

Pikachu: Cs

Better: Cs

King: Co chceš

Alian: Porada po večerce u mě

Shark: Co Aizawa?

Better: Toho nechce mě a Kaminarimu

Pikachu: Máme plán

King: Hlavně něco neposerte, znáte se

Pikachu: Nebooooj

King: KDO ŘÍKÁ, ŽE SE BOJIM!

Shark: Bakubro klid

Alian: Takže přijdete?

Shark: Si piš

King: No jooo furt

Pikachu: Yep

Better: Jop

Alian: Tak po večerce u mě

Chat skončil

To bude ještě zajímavé.

Nechce se mi. Ale něco mi říká, že když tam nebudu, tak o dost přijdu. K*rva. Jen doufám, že to ti dva pakoňové neposerou.

To by bylo! 5. kapča za den.

Je hlavně z pohledu Kiriho, tak snad to nevadí. Příští kapitolku udělám více z pohledu Bakubra.

Dobrou noc!

🔥Vaše Arsen🖤

Vždycky budu po tvém bokuKde žijí příběhy. Začni objevovat