4. Kapitola

42 2 0
                                    


,,Co jsi to řekl?" Doufal jsem, že jsem se přeslechl.

,,Že tam budeme měsíc" zopakoval klidně.

,,TOS MI TO NEMOHL ŘÍCT DŘÍV!?" Vyjel jsem na něj.

,,No... ty bys pak nejel...a já... chtěl jsem abys tam byl... TEDA VŠICHNI TĚ TAM CHTĚJ... nezabij mě prosím..." vysvětloval rychle.

,,K*RVAAAAAAA" zařval jsem na celej obchoďák.

Baku řval všechny nadávky, na který si vzpoměl. Přišel za ním sekuriťák, aby se ztišil. Baku to vyřešil vskutku brilantně. Zbytek nadávek řval na něj, a když už si na žádný nevzpoměl, jednoduše je začal řvát odznova.

Častoval jsem ho všema možnejma i nemožnejma nadávkama, na který jsem si vzpoměl. A bylo mi u p*dele že je o dvě hlavy vyšší než já!

Přiběhli ostatní z party.

,,Co se stalo?" (Mina)

,,Slyšeli... teda slyšíme řev!" (Kami)

,,Co se děje!?" (Sero)

Povzdechl jsem si a řekl jim jen: ,,Bakubro zjistil délku našeho tripu (žádný dvojsmysly! mě napadly taky, hned jak jsem to napsala ale necham vám to tady 😝)."

Ihned pochopili. Sero šel za pořád řvoucím Bakugem a snažil se ho odvést.

Chtěl, abych se uklidnil a šel. JAK BYCH SE MOHL UKLIDNIT KDYŽ MI ZAPOMNĚLI OZNÁMIT TAK DŮLEŽITOU VĚC!

Aktivoval jsem svůj quirk a on se dal na ústup.

,,Možná bys to mohl zkusit ty" postrčila mě Mina s pohledem, který věděl všechno. Snad neví mé tajemství. Lehce jsem se vylekal. Ale pokusit se o to můžu.

Pomalu jsem se k němu přibližoval.

Došel jsem až k němu a ohlédl se na partu. Ukazovali zdvihlé palce: 👍🏻
Zhluboka jsem se nadechl a poklepal mu na rameno.

Někdo mi poklepal na rameno. ,,Co je?!" Křikl jsem na něj. Byl to Shity hair.

,,Bakubro uklidni se, nebude to tak hrozný" řekl. HAH? S NIMA? No... i když... mohla by to být zábava... s ním ve stanu... K*RVA NA CO ZASE MYSLIM! Okřikl jsem se v duchu a lehce nad svou představou zčervenal.

ON SE ZASE ČERVENÁ! No, snad je to dobrý znamení. Je to ale neskutečně roztomilý.

Odhodlal jsem se a položil mu ruku okolo ramen. Prudce se nadechl.

Co to se mnou je? Jsem rozbitej? Proč mi jeho dotyk způsobil požár v hrudi? To příjemné teplo se mi linulo v těle, a já se pomalu uklidnil.

,,Dobře, jdem" vydechl jsem.

Jo! Jsem nejlepší! ,,Počkej, neomluvíš se tomu pánovi?" zeptal jsem se ho.

,,Musím?" Otráveně zabručel.

Můj pohled mu stačil. Zamručel a směrem sekuriťáka sykl  jedovatě: ,,Sorry"

No ty vole! Já jedu! Přiměl jsem ho omluvit se někomu! JÁ JSEM PŘIMĚL VELKÉHO BAKUGA OMLUVIT SE NĚKOMU!

Vraceli jsem se za partou. Čuměla na nás s otevřenou pusou.

Uvědomil jsem si, že má Shity hair pořád ruku okolo mých ramen. Rychle jsem jí smetl a vyrazil k masně.

Trochu mě mrzelo, že mou ruku smetl.

,,Jdeš?" Zastavil jsem se a otočil se na něj ,,musíme pro to maso, a Mino, běž pro chlast, jinak to s váma ten měsíc nepřežiju." Kývl na mě s rychle se za mnou rozběhl.

Tak to je další kapitolka!

Užijte si čtení 😁

🔥Vaše Arsen🖤

Vždycky budu po tvém bokuKde žijí příběhy. Začni objevovat