8. Kapitola

37 5 0
                                    

Měli jsme jasnej úkol. Dostat se potichu k pokojům holek a na dveře Miny zaťukat heslo: ŤUK ŤUK ŤUUUK

Vyplížil jsem se z pokoje, v patách jsem měl Shity haira. Předtím jsme se dohodli, že já vyzvednu Sójovku a on Pikachua. Když půjdem jako jeden hluk, nebude to tak podezřelý.

Zaťukal jsem na Sójovku. Ihned otevřel a vyšel z pokoje. Potom jsme se i s ostatníma vydali k Mině.

Kupodivu jsme ani moc hluku nedělali. Tuhle část brali všichni vážně. Nikdo už nechtěl umejvat nádobí.

V tichosti jsme se tak dostali až k Minině pokoji a vyťukali heslo. ŤUK ŤUK ŤUUUK

Otevřela nám a za chvíli už jsme seděli v kruhu na zemi.

,,Porada začala. Témata: stany, jídlo, odvoz" obřadně pronesla Mina.

,,Odvoz zařídím já, jediná z vás mám auto."

Přikývli jsme a Baku naštvaně zabručel.

Nesnášim je. Až se mi jednou rodiče uráčej koupit auto, to budou žadonit abych je svezl! Zatim si ta ježibaba (jeho máma) myslí, že bych se prej nesoustředil na řízení, ale na nadávání. Pche! Taková kravina! Já nadávám pouze decentně!

,,Jídlo. Mám doma takovoutu malou "ledničku" na solární energii. Můžem se pro ni stavit cestou." (Sero)

,,A nakonec stany. Jak tam v nich budem?" (Kami)

,,Já to řešit nebudu, spim v autě." (Mina)

,,Co takhle kámen nůžky papír? Dva výherci budou spolu a dva poražení budou spolu" navrhl Kaminari.

To je špatnej nápad. Než jsem se nadál, seděl jsem naproti Sójovce a, jak nečekaně, jsem vyhrál.

Potom hrál Pikachu s Shitty hairem. No nevim nevim se kterym z nich bych byl radši ve stanu. Oba jsou to stejný retardi.

,,Jo! Vyhrál jsem! Spaní s Bakugem je moje! Budu spát s Bakugem!"

COŽE? Vážně teď Shitty hair řekl:  Spaní s Bakugem je moje! Budu spát s Bakugem!   ? Začal jsem pomalu červenat.

Šťastně jsem se rozhlédl kolem sebe. Wait a minute... něco je špatně.

Všichni se na mě dívali a kromě Bakubra se ze všech sil snažili nesmát. Baku byl rudý.

Co jsem udělal? Nebo řekl? Zamyslel jsem se, co všechno jsem řekl. Ou....já to řekl nahlas. A navíc to vyznělo jinak, než jsem myslel.

Okamžitě jsem zrudl.

,,NE, TAK JSEM TO NEMYSLEL! Jakože spát jako ve stanu.......a jakože jsme best bros tak si můžem třeba povídat......." Snažil jsem se to ze všech sil zachránit.

To je blb!

,,Ó podívejme! Bakugo se nám červená!" (Mina)

,,COS TO ŘEKLA?!" V ruce se mi objevil výbuch.

,,Bakugo! Potichu! Nechcem tady zas Iidu." (Sero)

,,Hmpfff" nechtěl jsem to přiznat, ale má pravdu. Toho pobíhajícího, věčně rozkazujícího a hlavně zakazujícího z*rda tady nepotřebuju.

,,Ale moment! Nechápe teď někde? Kvůli tomu uspávadlu."

,,No.....jo vlastně. Ale stejně bysme neměli bejt tak hlasitý, aby sem nenaběhl někdo jinej." Mohl by sem přijít třeba Todoroki nebo Midoriya.

Guess who's still alive?

Sry za neaktivitu, mám teď hodně učení a všeho obecně.

Každopádně se budu snažit být zase co nejvíc aktivní 😁

Užijte si novou kapču 😁

🔥Vaše Arsen🖤

(btw konečně kapitola v normální čas 😂😂😅 16:47)


Vždycky budu po tvém bokuKde žijí příběhy. Začni objevovat