By mě zajímalo, jak ta porada proběhne. Naposled skončila vtrhnutím Iidy, kterej to nahlásil Aizawovi, takže jsme byli za porušení večerky přiřazení na službu umývání nádobí na koleji. Trvala tejden. Snad to tentokrát dopadne líp.-Time skip do večeře-
Sedl jsem si jako obvykle ke stolu, u kterého jsem seděl vždy jen já. Nikdo jiný. Položil jsem tác a dal se do jezení svého extra pálivého ramenu.
Periferním viděním jsem zahlédl, jak si ke stolu přisedají další lidé.
,,Čus Bakubro!" Pozdravil Pikachu a sedl si vedle mě.
Postupně si ke stolu sedla celá Bakusquad.
,,Co chcete" zavrčel jsem na ně a zvedl pohled od jídla. Osoba naproti mě se zářivě usmála. K*rva ten má ale fakt nádhernej úsměv.
Shity hair se pořád usmíval a tak na mou otázku odpověděla Mina.
,,Máme problém."
,,Zase?" To nebylo poprvé co za mnou lezli s tím, že něco provedli a potřebujou pomoct.
,,Jakoby... je to jen chybka v plánu." (Sero)
,,Víš jak dopadla porada minule?" (Kiri)
Přikývl jsem. To umývání nádobí si pamatuju až moc dobře ,,Naběhl na nás Sonic."
Uchechtli se.
,,Máme plán, jak obstarat Aizawu. Nasypem mu do pití prášky na spaní. Jakmile si lehne, tak usne a vzbudí se až okolo sedmý ráno. Mezitím bude jakoby hluchej ke světu. No a potřebujem poradit, jak zařídit Iidu" vysvětlila Mina.
,,A to vás nenapadlo ho taky uspat?" Zeptal jsem se jich. Výraz naprosté nachápavosti vepsaný ve tváři.
,,Ehmmmm ne." (Kami)
,,To jsem mohl čekat" povzdychl jsem si.
,,Tak dík" poděkoval Shity hair.
,,A víte co? Jdem na to hned! Sero, máš na starosti Iidu, já si vezmu Aizawu" S tímhle se Pikachu rozběhl k Aizawovi. Hned se ale vrátil. ,,Zapoměl jsem ty prášky" vydechl a vzal si je od Sójovky.
Idiot.
,,Tak hele, večerku máme v deset. Tak přijďte... dejme tomu ve čtvrt na jedenáct?" Organizovala Mina.
,,Hmph" vydal jsem jen.
,,Beru to jako ano. A ty Kiri?"
,,Jo, přijdu."
Ti dva se ještě bavili o nějaký kravině, zatímco já je ignoroval a žral ten k*revsky dobrej ramen.
Asi o pět minut později se vrátili Sójovka s Pikachuem.
,,To byla rychlost" divil se Shity hair ,,to se mi líbí!"
K*RVA MYŠLENKY DRŽTE HUBU!
Nad jeho poznámkou se mi v hlavě vynořilo něco jiného než rychlý návrat.
,,Tak, do večerky zbývaj dvě hodiny. Co budete dělat?" Ptal se Shity hair.
,,Já mám sraz s holkama na pokoji Jiro." (Mina)
,,Já a Sero budem u mě hrát nějaký počítačový hry." (Kami)
,,Já asi nic. Možná se kouknu na tu matiku z dneška."(Kiri)
Cože? On nemá co dělat? Vždycky něco vymyslí, ale teď vypadá, jak kdyby mu chcípla kočka. Co mu je? A CO JE MĚ? Takhle jsem se nikdy o nikoho nezajímal.
,,Nechceš s tím učením pomoct?" Nabídl jsem se ,,vim že v tom plaveš." (btw toto je oblíbená hláška našeho matikáře)
Já se nepoznávam. Právě jsem mu nabídl DOBROVOLNĚ pomoc.
Nevěřícně se na mě podívali. ,,No, j-jako pomoc by se mi asi hodila" uznal.
,,Tak zatím!" Rozloučila se Mina a odkráčela za těma kvočnama ze třídy.
,,My už se taky vzdálíme. Mám práci. Musím porazit tohohle moulu" naparoval se Pikachu a se Sójovkovejma nadávkama se taky vytratili.
,,Tak jdem?" Ozval jsem se.
,,J-jo."
Je nervózní? Hmmmmmmmmm.
Jsem zpěěět!
Budu ráda za komentář nebo vote.
Užijte si čtení!
Jo a dobrý ráno btw 😅😂😝
Čas - 1:17 ráno
🔥Vaše Arsen🖤
ČTEŠ
Vždycky budu po tvém boku
Fanfiction⚠️Sprostá slova⚠️ a vyskytne se tu i nějaké to 🔞🔞🔞 Je to yaoi ship takže homofobové... tamhle jsou dveře 👋🏻 Fanfikce na ship Kiribaku, co víc k tomu říct 😅