2. Kapitola

46 2 0
                                    

Zk*rvenej Pikachu! Hledal jsem snad po celym pozemku školy. VON SNAD ZMIZEL?

Seděli jsme ve společenské místnosti a povídali si.

,,Hej Kiri, je Kacchan v pohodě? Celej den tady běhá a vrčí" staral se Midoriya.

,,Bejt tebou, bojim se spíš o Kaminariho" ozvala se Mina.

,, Proč? Co se stalo?" Nechápavě se ptal Midoriya.

-po vysvětlování-

,,A kde je?" (Sero)

,,Má si ty chipsy hlídat." (Mina)

,,Bude Kaminari v pohodě?" (Deku)

Maximálně nasranej jsem nadupal společenské místnosti.

Ten zk*rvysyn někam zalez!

Rozběhl jsem se, odrazil se a doletěl na gauč, hned vedle Shity hair.

Do místnosti s dupáním vkráčel Bakubro. Neslyšel jsem ránu, tak snad je Kaminari furt naživu.

Počkat! Co blbne! Proč běží?

Než jsem se nadál, byl ve vzduchu.

Dopadl na gauč, ale ten jeho váhu neunesl a převrátil se. Nestihl jsem utéct.

Jeho dopad odpálil mě do vzduchu.

S heknutím jsem dopadl na něco měkkého. Podíval jsem se, na čem to ležim a když jsem to zjistil, zrudl jsem jak rajče.

Převálil se se mnou gauč a já skončil na zemi. Shity hair vyletěl do vzduchu a dopadl... NA MĚ?

Ten idiot si se na mě podíval a ve vteřině zrudnul, až byl barevný jak jeho vlasy.

Podíval se mi do očí. Ně o mu proběhlo přes oči, jakýsi stín, a začervenal se. ON SE ZAČERVENAL!

BOŽE! NA CO TO K*RVA MYSLIM!

Naše poloha rozvířila mou myslí představy... A ZAČÍNAL SE MI DĚLAT PROBLÉM DOLE!?

DO P*DELE! CO TO SE MNOU JE!

Uslyšel jsem smích a cvaknutí. Podíval jsem se odkud to přišlo. K*rva.

,,NAVAL TEN MOBIL!" Zařval jsem na Minu, až na mě Shity hair nadskočil. K*rva, jestli se bude víc vrtět, tak můj problém bude vidět.

Mina nás vyfotila. Bakubro ji zabíjel pohledem.

,,V týhle pozici toho moc neuděláš" posmívala se mu. Sklopil pohled a zamyslel se.

Má pravdu. Teď toho moc nezmůžu.

S omlouvaním jsem se z něj zvednul a nabídl mu ruku. Chtěl jsem mu pomoct se zvednout, a čekal jsem že mou ruku odstrčí.

Podíval jsem se mu do očí a ruku přijal.

ON JI NEODSTRČIL! ON JI PŘIJAL!

Chvíli jsem jeho ruku jen držel a zkoumal jeho svaly. Když se nade mnou takhle sklání, vypadá docela sexy... TEDA CO?

Zrudnul jsem ještě víc.

Rychle jsem se s jeho pomocí postavil na nohy. Prošel jsem kolem překvapením ztuhlého Dekua (skloňuju to správně?) a zamířil do svého pokoje.

Vstal a odešel do svého pokoje. Jen jsem tam stál a zíral na jeho mizející záda.

,,CO. SE. TO. TEĎ. STALO.?!" Totálně zmatený a překvapený Mydoriya se snažil pochopit situaci.

,,Mojí pomoc nikdy nepřijal."

,,Vlastně ničí..." opravil ho Sero.

,,To je pravda. Kiri? Nevíš co se s nim děje?" Mina se na mě podívala vševědoucím pohledem.

,,Nemám tušení. Jsem stejně zmatenej, jak vy" popravdě jsem odpověděl.

Slyšel jsem, jak se spolu baví. Co jsem to udělal? Proč jsem ho neodstrčil?

Konichiwa!

Tak druha kapitola je na světě! Doufám, že se líbí.

Napište mi do komentářů, co si o tom myslíte.

🔥Vaše Arsen🖤

Vždycky budu po tvém bokuKde žijí příběhy. Začni objevovat