Batı
Dün Roman, saçlarımı kendi kuruladığında ne yapacağımı şaşırmıştım. Onun böyle yapmasını asla beklemiyordum ve bu yüzden de o saçlarıma dokundukça mayışmaya başlamıştım ve doğal haliyle de sesim çıkmamıştı.
Kurulaması bittiği zamam da tek kelime etmeden odadan ayrılmıştı ve şaşkın bir şekilde beni arkasında bırakmıştı...
O gittikten yaklaşık yarım saat kadar odada oturmuş bir şekilde Roman'ı beklemiştim ama ne yazık ki gelen giden olmamıştı. Gelmeyeceğini anladığım zaman da yatağımda g.tumu dönerek uyumuştum.
Sabah kalktığım zaman ise Roman'ı yine bulamamıştım ve onun nerede olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Onu daha tam anlamı ile çözememiştim garip biriydi ve ona karşı nasıl davranacağımı kestiremiyordum.
Çok fazla değişken bir ruh hali vardı ve ona ciddi anlamda uyamıyordum.
Benden böyle kaçmasına da zerre anlam verememiştim çünkü ona karşı tek bir kötü ne bir davranışım ne de bir sözüm olmuştu ve bu konuda da ona yine bir şey söyleyemezdim çünkü Roman her zaman haklı çıkmayı iyi bilirdi ve onunla kötü düşmek isteyeceğim en son şey bile değildi.
Aramız mükemmel değildi bunu çok iyi biliyordum ve onun ruh hali çalkantılıydı. Düzenli ve planlama hastası bir bireydi ve bir şeyi hemen o dakika içerisinde yapmamızı isterdi.
Böyle olması çoğu zaman iyi bir şey olsa da bazen insanı canından bezdirecek seviyeye getiriyordu.
Eh ben onu böyle kabul etmiştim, bu saatten sonra da insanın değişebileceğine pek olanak veremiyordum o yüzden salmıştım.
**********
Batı : Nerdesinin?
Batı : yemeğe de gelmemişsin.
Batı : izinli misin?
Batı : gün boyu görmedim seni...
Roman çevrim içi
Roman : izinliyim.
Roman : hayırdır?
Batı : hayırın yolu bayırdır gülüm.
Roman : ne?
Batı : yok bir şey...
Batı : iyi eğlenmeler.
Batı : Dün benimle bir şey konuşmak istesiğini söylemiştin, onu merak etmiştim. O yüzden yazdım, altında başka bir şey arama.
Roman : Bunu nasıl söylerim bilmiyorum...
Roman : askeriyede şu anlık en yakın arkadaşım gibi olan sen varsın.
Batı : yuh biz en yakın arkadaş mıyız?
Batu : BUNDAN NEDEN BENİM HABERİM YOK?!
Roman : şımarma.
Batı :
Roman : Kız kardeşimin sevgilisi var ve ben ilk defa böyle bir şey ile karşılaşıyorum.
Batı : ?
Batı : benden ne istiyorsun?
Roman : onları ayırmam lazım.
Roman : bu konuda bana yardım etmen gerekiyor.
Batı : kimsenin günahına giremem.
Roman : kardeşimin sevgilisi kız?
Roman : böyle bir olayı düşünebiliyor musun?
Batı : gxg?
Batı : bu çok şirinnnnn.
Batı : neden ayırmaya çalışıyorsun ki? Aptal mısın sen?
Roman : ne diyorsun lan sen?
Roman : ben senin üstünüm.
Roman : adam akıllı konuş ve bana yardım etmek zorundasın.
Roman : bu bir emirdir ve eşcinsel kişilerden nefret ederim, kardeşim olsa bile.
Roman : yarım saat sonra konum atacağım yere gel, çabuk ol yoksa ceza alırsın.
Roman çevrim dışı
Batı : olay yine bana patladı, şaka gibi...
********
2021 bok gibi yıldı. Truly happy diye paylaşabileceğim bir şey yok…Çok kötüydü benim için ama 2022 will be bitchin….
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Ocağı / bxb
General FictionRoman Komutan fazlası ile sert ve acımasızdı, Batı ise daha sakin ve anlayışlı.