6.

6.3K 404 74
                                    

Vote 😚

********

Batı

Zangır zangır titreyerek eğitim alanına vardığım zaman yerde sürünen İbrahim'i görmüştüm. Açıkcası şaşırmıştım ve birazdan onun gibi benim de sürüneceğim aklıma geliyordu ve kendimi tavandan asma perileri bana uğruyordu.

Etrafa hızlı bir şekilde bakıp kimsenin olmadığına kaanat getirdiğimde İbrahim'in yanına hızlı bir şekilde koşmuştum. Karda koşmanın etkisiyle kar ayaklarımın altında gıcır gıcır etmeye başlaması ile İbrahim'in bakışları bana dönüp bir şey olmamış gibi ayağa kalkmıştı.

"Lan şerefsiz sen ne arıyorsun burada? O kısa kollu ile seni deli mi s*kti de bu havada buraya geldin?" İbrahim salak salak konuşup mesut komiser gibi sinirimi bozacak şrkilde 'ığığığığı' diye gülmeye başladığı zaman ona acı bir tebessüm sunmuştum.

Birazdan o deli beni bir güzel si... Sevecekti.

İbrahim benim aksine kat kat giyinmiş tüm heybeti ile karşımda duruyordu. Roman ve benim üst rütbem olmasına rağmen asla bize patronluk taslama gibi bir huyu yoktu aksine sürekli yanımızda çocuklaşırdı ve tavırları minnoş bir kedi gibi olurdu.

Her sabah spor yaptığı ve olaylardan olaylara koştuğu için atletik bir vücut yapısına sahipti ve koydumu tam anlamı ile otuttururdu.

"Roman ebemi belleyecek, bu sefer beni sabaha kadar dürtse hıncını alamaz İbrahim. Durum çok vahim, bak bu halimde beni burada bekletiyor. " kollarımı kendime sarıp titremeye başladığım zaman İbrahim iç çekip üzerindeki asker yeşili poları çıkartıp bana uzatmıştı.

Kendisi 3 tane alt alta giymişti hayvan oğlu hayvan...

Zeki insanın hali başka oluyor diyecektim ama Roman kısa kolluyu vermişti ve orada bir şey deseydim kafamı duvara sürtüp kıvılcım çıkartabilirdi.

"Aynı dert bende de var, sabahtan bu yana Ufuk yüzbaşını beklemekten değerli g*tüm dondu, Roman ile aranıza giremiyorum çünkü olayları biliyorsun Batı, cellat36 gibi başımda ufuk36 var." İbrahim yakınarak konuşmaya başladığı zaman poları üzerime geçirmiş bir nebze ısınmış olmanın verdiği sıcaklık ile gülümsemiştim.

Ufuk yüzbaşı, Roman'dan daha acımasızdı ve kimse onu karşısına almak istemezdi ama İbrahim bu kotayı doldurduğu için sık sık içinden geçiliyordu ve kimse bir şey yapamıyordu, aynı Roman'a karışamadıkları gibi.

Roman'ın arkasında Ufuk Yüzbaşı vardı ve kimsenin o yüzden g*tü laf atmaya gelmiyordu. Ağzımızı açarsak buradan sürgün yeme ihtimalimiz oldukça yüksekti.

İbrahim bizim bir üstümüzdü ve kendisi üsteğmen olarak görev yapıyordu ama dediğim gibi kendisi şen şakrak olduğu için oldukça çocuk gibi huyları vardı.

Ufuk36 da Yüzbaşıydı ve buradaki en yüksek rütbeli kendisiydi. Sevmediği ya da ona ters giden birine adeta bela olup bıkana kadar o kişi ile uğraşırdı ve tam anlamı ile cellat36 gibi pano basmaya gider gibi milleti s*kip gidiyordu.

Ben kendimi bildim bileli İbrahim Üsteğmen ile uğraşıyordu ve garibimin görmediği hiçbir şey kalmamıştı.

Polara biraz daha sarılıp İbrahim'in terden anlına yapışmış saçlarını elim ile arkaya doğru tarayıp yorulmuş yüzüne bakmıştım.

-Bu sefer ne oldu?

Sesim soğuktan kısık çıkmasına rağmen İbrahim duyup başını olumsuz anlamda sallamıştı.

-Bu Faruk iti odaya escort almış ben çarşı iznindeydim, Ufuk36 da kızı yakalayınca Faruk şey demiş, 'İbrahim Üsteğmen aldı kızı yüzbaşım'. Ufuk36 da tabii deliye dönmüş. Ulan ben kızı askeriyeye cesaret edip sokamam bile a*ına koyayım. Çarşıdan döner dönmez beni kapıda kıstırıp bir güzel fırçasını çekti, hayır bir de şerefsiz kapıda pusuya yatmış aklımı çıkardı. Ne kadar anlatmaya çalışsam da dinlemedi duygusuz pezevenk. Bak şimdi de buradayız işte, birazdan gelip içimden geçecek.

İbrahim yakına yakına anlatırken ona bakıp iç çektim, Faruk içimizde en abaza tipti ve ona bulaşan kimse yoktu.

Daha çok o gidip millete salça oluyordu...

İbrahim'i neşelendirmek için kendimi biraz geri çekip yüzüne doğru baktım. Dokunsam ağlayacak gibi bir hali vardı ve oldukça da haklıydı.

-Laflarına dikkat et İbrahim.

İbrahim bana garip garip bakarken hafiften kaşlarımı çatmıştım.

-Etmiyorum Batı, siktir git başımdan.

-Dikkat et İbrahim.

-Etmiyorum.

-Dikkat et.

-Etmiyorum Batı, alacağım ayağımın altına. Zaten canım burnumda sinir etme insanı.

Elimi omzuna koyup sıktığım zaman yüzüme anlamsız bir şekilde bakmaya başlamıştı.

-Etmiyor musun? O zaman ben de laflarıma dikkat etmiyorum.

-Lan sen zaten dikkat etmedim, birazdan içimizden geçecekler şu yaptığın hareketlere bak, hanzo kılıklı şeytan.

-O SENİN K-

En sevdiğim kısma geldiğim zaman çok heyecanlanmıştım ve büyük bir sevinç ile söyleyeceğim zaman Roman  Teğmen ve Ufuk36 yanımıza geldikleri  zaman o heyecanım bir yerime kaçmıştı ve şu saatten sonra ağzım ile kuş tutsam yaranamazdım...

********

Vote artınca motivasyon oluyor 😭

Asker Ocağı / bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin