Iznenadio se kad sam to rekla i široko rastvorio oči.
Kyle- "Kako znaš? Možda si umislila."
Ja- "Kasni mi i test je pozitivan."
Kyle- "Bravo, čestitam, mislim jeste malo mladi ali mi dobro zarađujemo..." Poveselio se jer ne razumije i kratko me zagrlio .
Ja- "Ne razumiješ..."
Kyle- "Jesi li već rekla Brentu?" Ne dopušta mi da dođem do rijeći.
Ja- "On i ja nismo ništa imali od onoga u troje." Priznala sam.
Ostao je šokiran ponovno, gledao me u šoku i šutio, htjela sam izvući bilo kakvu riječ iz njega pa sam morala nastaviti govoriti jer vidim da od njega sada nema koristi. Rekla sam svoju ideju da spavam danas sa njegovim bratom i kažem mu da je djete njegovo za par dana. Još u šoku je otišao bez odgovora, ostavio me tamo samu, nije se ni osvrnuo. Ako mi ne odgovori do kraja dana, učiniti ću to. Nije ga bilo a ja sam bila zabrinuta, upravo donosim odluku koja će odrediti naše sudbine sama. Moju, njegovu, Brentovu i od tog djeteta, kako li sam samo glupa, ovo se samo meni može dogoditi. Cijeli sam dan razbijala glavu sa mislima o tom i na kraju sam ipak tu noć spavala sa njim u njihovoj kući.
Došla sam na njihova vrata sa idejom da se družimo kao obično ako može. Gledanje crtića, jedenje slatkiša, čak smo se tukli sa jastucima u njegovoj sobi i onda sam se pretvarala da smo zaboravili na vrijeme pa sam ostala prespavati na njegov nagovor. Škakljali smo se i zezali i kad smo se smirili i pogledali, poljubio me polako pa smo nastavili. Nije to bilo kao što pamtim, bio je bolji od bilo koga prije.
Vodili smo ljubav, stvarno sam se osjećala voljenom, bio je tako nježan, više nego bilo kad prije dok smo se družili. Više sam se usredotočila da osjetim njegove usne i dodire nego ostalo, čak su njegovi pogledi bili nježni, sve, i kad legne na mene iako je veći, stariji i teži bio je nježan kao da se drži na rukama iznad mene.Ujutro smo se skupa probudili sretniji nego bilo koj dan prije. Njegovi roditelji ujutro su rano otišli iz kuće, čuli smo ih i smijali se jer su se smušeno spremali i ustali smo tek kada su otišli. Skupa smo napravili doručak i jeli u kuhinji. Dok smo pojeli i pospremili probudio se Kyle, vidjeli smo se i šokirao se kad mu je brat rekao da sam tu prespavala. Zna da sam na pola svog plana, šokiran je uzeo ključ i rekao da se ide voziti kvadom, tek je ustao i ponaša se kao da meni nije teška ova situacija.
Predložio je, kad smo već sami u kući i imamo još vremena da odemo u kadu skupa. Nisam znala što da mu na to kažem, ta ponuda mi se sviđa a i ne sviđa. Na kraju sam ipak pristala, nije mi dopustio da mu pomognem sa pripremom za tu aktivnost. Na kraju me odnio do kupaonice, polako smo jedno drugo skinuli kroz maženje i vrag mu nije dao mira pa me morao staviti u kadu. Na prvu mi se nije sviđalo, bilo mi je neugodno ali me opustio i bilo je preslatko. Zezali smo se, više je vode iscurilo zbog nas nego što je na kraju bilo u kadi. Nježan je i pažljiv.
Sa Brentom sam bila sama do podneva a onda išla raditi.Navečer je došao do mene i pitao jesam li vidjela Kyla, nitko ga nije vidio od jutra, tako ni ja. Bio je lagano zabrinut, njegovi roditelji su me kasnije pitali isto pitanje i odlučila sam poslje posla otići do izvora. Možda me čeka. Svu sam nadu uložila u to da je tamo, moj mačak je išao sa mnom kao uvijek ali ga tamo nismo našli. Ni na izvoru ni oko njega. Morala sam prekinuti potragu, ipak sam radila danas a radim i sutra. Brent je to razumio i odpratio me kući jer sam ga srela kad sam mu rekla da moram na spavanje, nije htio otići dok me ne stavi u krevet. Još je kratko sjedio pored mene u krevetu dok sam zaklapala oči, onda poželio laku noć i otišao.
DU LIEST GERADE
To sjećanje🔚
RomantikPoduzetnička Poljska obitelj uživa u stvaranja biznisa u ne urbanim krajevima Europe. Tako u selu kojeg je odabrao mlađi sin kao ulazak u obiteljski način rada, započinju novi posao. U isto vrijeme u selo dolazi antikomunikativna djevojka koja će za...