A szereplők csak kitaláltak és nem valódi esemény zajlik a történetben.
Kezdődik az ősz újra iskola. Reggel 8-ra kell bemenni évnyitóra. Ahogy a többieknek sincs kedve úgy nekem sincs. Reggel mikor sétálok a járdán meglátom, hogy egy új diák jön hozzánk. Eszméletlenül cukin néz ki. Picit lassítottam, hogy jobban szemügyre vegyem. Eközben anyukája beszélgetett az osztályfőnökkel az utcán és ő csak ott áll és telefonozik (ahh annyira cukin áll ott). Ahogy egyre csak közeledek mikor hallom, hogy hív engem az osztályfőnök. Gyorsan odasietek. Bemutatkozok.
- Jó napot tanárnő! - Köszöntem neki.
- Áhh szia Dominik láttam ahogy sétálsz és beszeretném mutatni az új osztálytársunk: Gergőt. - Mondta nekem.
- Szia Dominik vagyok, Üdv Dominik vagyok. - Köszöntem neki és az anyukájának
- Szia! Szia! - Ők is vissza köszöntek nekem.
- Dominik légyszíves mutasd be Gergőnek az iskolát, hogy mi hol található majd, ha végeztetek légyszíves fáradjatok a tanárihoz, ahol megkapjátok az idei évi órarendjét Köszönöm. - Mondta nekem az osztályfőnök.
- Rendben tanárnő úgy lesz. – Válaszoltam.
- Akkor én megyek is a többiekhez sziasztok, viszlát Georgina! - Köszönt nekünk majd elköszönt Szabi anyukájától is.
- Sziasztok! Érezd jól magad kisfiam, ha haza értél majd hívj fel azért. - Mondta az anyuka majd elment.
- Gyere Gergő kövess engem. - Mondtam neki.
- Okés! Mondta kicsit rekedt hangon. - (Ahh a hangja milyen édes)Elindultunk be az épületbe.
- Itt található az aula és a büfé. Jobb kéz felé vannak a termek, ez a földszint. Balra a lépcső található ott kell felmenni az emeletre. - Mutogattam neki.
- A mosdót merre találom? - Kérdezte kicsit halkan és félénken.
- Gyere utánam megmutatom. - Válaszoltam neki.
- Köszi. – Mondta kicsit félénken.
Ahogy kijött a mosdóból felmentünk az emeletre a tanárihoz.
- Ez itt a tanári. - Mondtam neki majd bekopogtam.
- Áhh sziasztok már vártalak titeket. Tessék itt van az órarendetek a többieknek már odaadtam. - Mondta az osztályfőnök és visszament a tanáriba.
- Gyere Szabi megmutatom hol lesz az első óránk. - Mondjam neki és elindultam.
- Rendben. – Megköszönte és már sietett is utánnam.Az órák gyorsan teltek mert ugye első nap volt és nem volt nagy hajtás. 13:30-kor már mindenki elhagyta az iskola kapuit és haza indult. Ahogy én is indultam volna mikor megláttam, hogy Gergő éppen utánam sétál. Gondoltam lassítok hátha utol ér és együtt megyünk.
- Szia hát te is erre jössz? - Kérdeztem tőle megilletődve.
- Szia, igen. Te merre mész? – Visszakérdezett ő is.
- Én a vasútállomás felé megyek. Te? - Kérdeztem én is tőle.
- Én is arra megyek, de én lefordulok a busz pályaudvarnál. - Válaszolt vissza.
- Esetleg, ha van kedved megyünk együtt addig? – Kérdeztem tőle reménykedve.
- Hmm miért is ne? – Mondta nekem és elindultunk immár közösen.Ahogy sétáltunk nagyon gyorsan eltelt az idő mivel mikor vele vagyok úgy érzem, hogy csak úgy repül az idő. Majd elváltunk és én is haza értem. Ahogy haza értem meg ebédeltem. Délután egészen gyorsan el is telt mivel nem volt tanulni való így játszottam a gépen. Este egyszer csak pittyen a telefon. Megnéztem és látom, hogy az insta jelzett, hogy "követni kezdett @gergő". Ezt nem tudtam mire vélni, de nagyon megőrültem és én is vissza követtem. Utána nagyon nem történt semmi és olyan 10 körül lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
Első látásra szerelem
RomanceSziasztok ez az első könyvem amit így kirakok. Ez arról fog szólni hogy két személy megismerkedik egymással majd egymásba szeretnek és boldog kapcsolatban élnek egymással. Remélem tetszeni fog a történet. Jó olvasást😃 #11 - school #38 - love #21...