3. Fejezet

64 2 5
                                    

Másnap nem kellet csak 9-re menni mert elmaradt az első óránk. Reggel 7:30-kor felkeltem megreggeliztem aztán felöltöztem. Füles a fülbe és indultam is útnak. Sétálok hallgatom a kedvenc zeném majd kicsit reménykedtem, hogy erre fele jön Gergő. Hát nem jött így kicsit szomorkodva sétáltam a suliba. Ahogy beértem a többiek már bent voltak a teremben, fogtam magam és én is bementem és leültem. Becsengettek, jött a tanár, becsukta az ajtót majd leült ő is a tanári asztalhoz. Nem sok idő telt el és kopognak az ajtón. Gergő volt.

- Bocsánat a késésért csak elaludtam. – Mondta Gergő kicsit lihegve.
- Semmi baj egyszer előfordul mindenkivel. – Mondta neki a tanár.
- Ülj le és figyelj. – Mondta neki a tanár.
- Rendben. – Válaszolt vissza.

Hamar vége lett az órának és mindenki ment a másik épületbe informatikai órára, majd a többi órára. A napnak gyorsan vége is lett. Megint indultam haza felé mikor hallottam egy ismerős hangot a hátam mögött. Hátra néztem és Gergő volt az.

- Szia Gergő te is haza felé tartasz? – Kérdeztem tőle
- Igen, ha szeretnéd mehetünk együtt. – Válaszolt nekem
- Rendben. Meg kérdezhetem, hogy reggelt miért késtél? – Kérdeztem tőle.
- Amint mondtam is reggel a tanárnőnek kicsit elaludtam és azért késtem.  – Mondta nekem kicsit félő hangal.
- Van valami baj? – Kérdeztem is gyorsan.
- Nincs semmi baj. – Mondta lehangolóan.
- De látom van valami, nem szeretnéd elmondani? – Kérdeztem tőle.
- Igazából csak annyi, hogy a szüleim este és reggel is veszekedtek mert hogy lehet apukámat kirúgják. – Mondta nekem ezt logó orral.
- Hát sajnállak az én szüleim már régen elváltak egymástól. - Mondtam neki hátha jobb kedvre derítem.
- Szia Dominik most már én erre megyek tovább. – Mondta nekem és lefordult.
- Szia Gergő! – Köszöntem vissza neki.
 
Miután Gergő lefordult én mentem egyenesen. Nem telt el sok idő haza is értem. Ahogy haza értem leültem nézegettem az új tankönyveket akiket kaptunk majd rezzen a telefon. Látom Mirtill írt nekem. Megnézem és az volt, hogy lenne-e kedvem vele találkozni és elkísérni az edző terembe. Gondoltam „miért is ne?” legalább beszélgethetünk. Úgy is lett elindultan a konditeremhez, hogy Mirtill-el találkozzak. Odaértem a konditeremhez és Mirtill már ott volt. Bementünk majd elmeséltem neki, hogy nekem egyre jobban kezd tetszeni a Gergő és hogy mikor sétálunk hazafelé akkor együtt szoktunk menni egy kis darabig. Ő is mondta, hogy van neki is egy fiú, aki tetszik csak nem már rá írni. Beszélgettünk körülbelül másfél órát majd mindketten elindultunk haza felé.
 
Ahogy haza értem egyből letusoltam mert leizzadtam és bedőltem az ágyba. Szinte szinte már elszundítottom mikor pittyen a telefon. Gyorsan megnéztem ki lehet ilyenkor és azt hittem rosszul látok mert a Gergő írt Instagramon, hogy reggel lenne-e kedvem együtt menni. Gyorsan vissza is írtam neki, hogy persze és akkor találkozzunk 7:45-kor az utcasarkon, ahol ő lefordul. Erre vissza írta „Rendben”. Aztán el is aludtam mert fáradt voltam.

Kinek hogy tetszik eddig?

Első látásra szerelemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant