12. Fejezet

23 1 0
                                    

Feküdtünk még egy tíz percig és utána közösen keltünk ki az ágyból. Felöltöztünk majd ezután beszéltünk kicsit és lementünk reggelizni. Nagyon finom rántotta volt, mellé pedig egy kevés meleg tea. Reggelinél beszélgetett az osztály. Én és Gergő odaültünk Fanniék asztalához majd ők kérdezték, hogy mi volt este. Elmeséltük nekik milyen jól éreztük magunkat meg kicsit beszélgettünk. Ezek után visszamentünk a szobába és megterveztük a napot, hogy hogy, s mint lesz minden, mit fogunk ma csinálni. Egy fél óráig csak feküdtünk, telefonoztunk az ágyban. Nemsokára feljött szólni az osztályfőnök és elmesélte a mai napi programokat. Nem sok tervünk volt csak annyi, hogy bemegyünk az erdőbe és kicsit beszélget az osztály kinek mi a problémája egymással és hogy hogy lehetne ezen segíteni. Úgy is lett, szépen elindultunk. Én és Gergő kézen fogva mentünk hátul a sor végén. Többiek kicsit furcsán is néztek is ránk. Út közben nekem nagyon tetszett ez a kis romantikázás, meg a kis őszi idő a kellemes őszi sugallat, ahh hát ez maga a gyönyör volt. Ahogy odaértünk mindenki helyet foglalt majd elkezdtük megbeszélni közösen a problémáinkat. Nemsok idő telt el és egy személy szépen feltette nekünk a kérdést, hogy mi együtt vagyunk-e? Hát erre felénk fordul az osztályfőnök és kérdez minek, hogy megszeretnénk-e osztani az osztállyal. Mi mondtuk hogyha nem baj akkor nem mondjuk el hagy maradjon ez, ami kis titkunk. (De azért látták, hogy nézünk egymásra meg kézen fogva sétáltunk mindenhol) Ezek után beszéltünk még több dologról aztán szép lassan el is telt a délelőtt. Ebédelni egy közeli kis vendéglőbe mentünk, ahol mindenki azt evett, amit szeretett volna. Én és szerelmem Gyros tálat ettünk. Nekem nagyon ízlett, főleg, hogy az én egyetlenemmel ebédelhettem együtt. Körülbelül háromnegyed óráig evett a csipet csapat aztán visszamentünk a szállásra pakolni, mert ugye holnap indultunk haza sajnos.

Első látásra szerelemTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon