Figyelem ebben a fejezetben a szaggatott vonal után felnőtt tartalom is megtalálható!!
Ez a beszélgetés után mindketten csak ölelgettük egymást vagy 10 percig. Ezután elkezdtünk beszélgetni, és nagyon jól éreztük magunkat. Már este fél tizenegy körül járt az idő mikor mondja nekem Gergő jó lenne most már elmenni fürdeni.
- Rendben akkor ki kezdje a fürdést? – Kérdeztem tőle.
- Van egy ötletem – Nézett rám kicsit sunyi tekintettel.
- Mi lenne az? – Kérdeztem én is vissza, mintha mit sem sejtenék.
- Hát mit szólnál hozzá, ha közösen mennénk? – Nézett rám és láttam, hogy ő nagyon beindult.
- Legyen. – Mosolyogtam rá.
- Na akkor gyere utánam. – Fogta meg a kezem és énmentem is utána.
Figyelem a következő részek felnőtt tartalmat is magában foglalnak!
--------------------------------------------------------------Mentem Gergő után a fürdőbe és ahogy beértünk elkezdtünk csókolózni. Már vagy két perce csókolóztunk mikor már mindkettőnknek állt a farka. Lassan fogtam és levettem róla a pólót ezután szép lassan ő is levette rólam. Nagyon fel voltunk izgulva már. Elkezdtem csókolgatni a felsőtestét. A nyakától szépen lassan haladtam le majd kigomboltam a nadrágját és lehúztam róla a farmert. Erre ő is végig csókolt és rólam is levette a nadrágot, de ő folytatta az alsómmal. Én is viszonoztam ezt és lehúztam róla az alsóját. Mindketten elkezdtük egymás farkát izgatni. Körülbelül egy perc után mondta, hogy gyerünk be a tus alá. Gyorsan be is estünk szó szerint. Beállítottuk a vizet és folytattuk, ahol abba hagytuk az előbb. Én lehajoltam és elkezdtem őt szopni. Nagyon tetszett neki és egyszer csak felemelte a fejem majd megcsókolt. Csókolózunk egy darabig majd ő is lehajolt és elkezdett engem kielégíteni. Nagyon jól esett, amit a másik csinált. Először ő élvezett bele a számba majd mondtam, hogy szeretné-e, ha én is elmennék a szájában. Azt felelte, hogy csak azt szeretné. Erre bevette újra, és nem kellet sok idő el is mentem benne.
KAMU SEDANG MEMBACA
Első látásra szerelem
RomansaSziasztok ez az első könyvem amit így kirakok. Ez arról fog szólni hogy két személy megismerkedik egymással majd egymásba szeretnek és boldog kapcsolatban élnek egymással. Remélem tetszeni fog a történet. Jó olvasást😃 #11 - school #38 - love #21...