6. Fejezet

36 2 0
                                    

Hát ott úgy éreztem magam mintha lesüllyedtem volna a mélybe. Annyira kínos szituáció volt ez számomra. Aztán végül odaértünk a szállásra és felmentünk a szobánkba. Ő egyből visszakérdezett, hogy mi volt az a kézfogás tőlem.

- Figyi, Domi mi volt az a kézfogás tőled mert nem értem, ezen gondolkodtam egész úton. – Kérdezte tőlem mosolyogva.
- Hát Gergő tényleg szeretnéd tudni? – Mondtam neki kicsit félénken.
- Domi, mi barátok vagyunk mindent elmondhatsz nekem. – Mondta nekem, hogy bíztasson engem.
- Biztos szeretnéd tudni Gergő? – Kérdeztem tőle idegesen tartva a választól.
- Na jó most már tényleg tudni akarom. – Mondta ezt nekem izgatottan.
- Ez nagyon nehéz lesz. – Kezdtem neki.
- Mondd csak bátran én meghallgatlak. – Olyan kis aranyosan mondta ezt nekem.
- Rendben van elmondom. – Kezdtem neki.
- Igazából ezt még nagyon senkinek sem mondtam el, de.. – Akadtam meg mondandómmal. -  Én... Meleg vagyok. Tudom ez most váratlanul érint és már el kellett volna mondanom, de nem volt erőm és bátorságom. Valójában most lehet, hogy már nem leszünk már barátok, de én szeretlek téged több, mint barátként és azért fogtam meg a kezed mert mindig is szerettem volna veled sétálni egy naplementés délutánon kézen fogva és tudom, ha ezt hamarabb elmondom akkor ez biztos nem történik meg. Sajnálom, hogy ezt csak most mondtam el neked. – Huhh ezt nagyon nehéz volt elmondani. Egy kő esett le a szívemről
- Öhhm, hát.. – Kezdett bele utánam - Ha nagyon őszinte szeretnék lenni, akkor nekem is el kell mondjak valamit. Hogy is kezdjek neki. – Kérdezte tőlem.
- Mondj csak nyugodtan bármit, ennél biztos csak jobb lehet. – Mondtam neki őt bátorítva.
- Rendben. – Kezdett neki.
- El kell mondjam, hogy.. – Nézett rám idegesen -  én biszexuális vagyok. Év elején mikor megláttalak, nagyon megtetszettél, csak nem mertem elmondani, mert féltem, hogy tönkre megy a barátságunk. Egészen idáig én is csak álmodozni mertem rólad mivel nem tudtam, hogy meleg vagy. Tegnap – Arca elvörösödött - picit magamhoz nyúltam mikor elképzeltem ahogy ketten fürdünk együtt. - Ahogy ezt nekem mesélte nagyon izgatott, boldog lettem.
- Figyi, Gergő. Akkor mi lenne, ha elkezdnénk kicsit jobban ismerkedni, mert én nagyon szeretlek téged. – Ezzel a mondattommal oda is bújtam hozzá.
- Rendben legyen és én is szeretlek. – Mondta ezt nekem félénken, de aranyosan mosolyogva rám.

Első látásra szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora