11. Fejezet

24 1 0
                                    

Mindketten le vetkőztünk és engedtünk a kádba jó meleg vizet és raktunk bele habfürdőt. A lábainkat szinte egyszerre érte a kellemes forró víz. Először egymással szemben ültünk és a lábaink összeértek közben. Mindketten elmerültünk nyakig a vízben és élveztük a lágy kellemes vizet és természetesen egymás társaságát. Egy nagyon pici idő múlva Gergő belefeküdt a karjaimba és ott feküdtünk ketten a vízben és közben romantikáztunk.  Egy fél óra múlva arra lettem figyelmes, hogy elaludt a karjaim között az én kis szerelmem. Mondom gyorsan megtörülöm a gyönyörű testét és beviszem az ágyba. Kivettem az ölemből megtöröltem majd felébredt az én kis kicsikém és kérdezte „Mit csinálok vele?”. Mondtam neki, hogy gyorsan megtörülöm aztán befektetem az ágyba és bebújok hozzá. Éppen vittem is az ágyba mikor majdnem elestem én balfék. Végül szerencsésen beérkeztünk az ágyba és belebújtunk a hideg ágyba. Ketten fekszünk együtt, mint két kis kifli és közben én is álomba hajtom a fejem.  

Másnap reggel arra keltem ahogy az én kis szerelmem ágaskodó szerszáma bökdösi a hátsó felem.

- Jó reggelt kicsim. – Keltettem fel az én szerelmem.
- Sz-szia Do-Domi. – Szegény még alig tudott beszélni is olyan kómás volt.
- Látom neked nagyon reggel van még. Felöltözök és hozok neked friss kávét, jó? – Kérdeztem tőle.
- Ne ne hagyj itt engem egyedül az ágyban. – Mondta nekem kicsit komásan még.
- Rendben akkor baba maradok még egy kicsit. -  Mondtam neki és odabújtam hozzá.

Első látásra szerelemWhere stories live. Discover now