Anlamsız duygular...

2.4K 85 27
                                    

Yine mi okull..

Sabah saat 6.25 ve yine her zaman ki gibi annem başımda ' sılaa hadi kızım geç kalıcaksın uyan artık kahvaltı hazır seni bekliyoruuuzz! '

Nefret ediyorum okuldan sanki okumak neden zorunlu ki bırakın beni kendi halime öğlene kadar yatıp sonra kalkıp bi güzel kahvaltı edip gezip dolaşmak benimde hakkım.

Sabah sabah bu düşüncelerle yatağımda yarı uykulu modunda hayaller kurarken başımdan aşağı dökülen o buz gibi suyun etkisiyle irkilmem bir oldu ! Cem.. Seni elime bi geçirirsem o zaman görürsün sen üstüm başım mahvoldu ya :(

Küçük kardeşim aramızda 4 yaş var çok ama çok haylaz, tembel ah bide benle uğraşmayı çok sever ama yine kardeş işte seviliyo :)

Okul üniformamı giyip kahvaltıya indim masada annem ve Cem vardı babamsa yoktu..
- Anne babam nerde ?
- Kızım baban erkenden çıktı şirkette önemli bi toplantısı varmış..

Babamın işleri toplantıları hiç bitmez zaten doğru dürüst görmeyiz biz onu.

Cem'le birlikte evden çıktık onu okuluna bıraktım bende okuluma doğru yola koyuldum , pff ayaklarım resmen geri gidiyo ya şeytan diyo ki boşver kızım Sıla napcan okulda ara bi kaç arkadaşını daha gidin gününüzü gün edin .. :)

Ben böyle dalmış yolda gevşek gevşek yürürken bi arabanın kornasıyla kendime geldim az kalsın eziyodu beni piç !

- Önüne baksana be salak ..

diye bağırdım arkasından. Araba bi anda durdu siyah bi mercedes içi de görünmüyo korkmaya başladım bir anda.

Geri geri gelip yanımda durdu bense şaşkın gözlerle arabaya bakıyordum bir yandan da ne yapacağımı bilmeksizin kaçma düşüncesi vardı içimde..

- Buyrun güzel bayan bişey mi demiştiniz ?

diye bi sesle düşünce bulutlarım kaybolup yerini ürpertiye bırakmıştı , kendi kendime ' insan bi özür diler bu hayvan gelmiş bana hesap sorar gibi bişey mi demiştiniz diyo ya ' sahi bu arada konuşan kimdi camı hafif aralamış ama kendisi gözükmüyordu ?

- Dikkat etsene be az daha beni eziyordun !

diye bağırdım..
Bağırmamla birlikte arabanın arka kapısı açılmaya başladı noluyo ya burda iyice korkmaya başladım :(
Ya bir mafyaya denk geldiysem ya beni kaçırırsalar aman Allah'ım nolur sen bana yardım et.. Kapı tam açıldığında bi de ne göriyim ahah bu daha çocuk nerden baksan 19 20 yaşlarında bir delikanlı..

İnip tam karşıma geçti benden biraz uzun, kirli sakalları mavi gözleri ve muhteşem kokusuyla

- Sizden özür dilerim şoförümün terbiyesizliği dikkatsizce kullanır böyle arada ben ona gereken cezayı vereceğim emin olabilirsiniz

dedi..
ve ardından bana elini uzatarak,

- Ben utku

diyerek tanıttı kendini bense şaşırmıştım ve aklıma bi anda okulum geldi saata baktığımda 07.50 olduğunu gördüm eyvah ! 10 dk sonra dersim başlayacaktı.. Hızla koşmaya başladım onlarsa arkamdan bakakaldılar.

Bir yandan koştururken diğer yandan da ne kadar ilginç bi sabah olduğunu düşünürken okulun zilini duymuştum daha da hızlı koşarak sınıfa nefes nefese girdim.
Hayır ya hoca girmiş :(

- Hoşgeldiniz Sıla hanım

- Hocam valla ş..eeyy..

- Seni dinliyorum Sıla yine ne bahane bulacaksın çok merak ediyorum

Aşkın TarifiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin