Babaaa ..!

699 43 5
                                    

Gözümden bir damla yaş aktı, elimin tersiyle silip yoluma devam ettim hiç hissetmediğim duyguları hissediyorum anlamsızca ağlıyor onun için üzülüyorum.  Ama daha onu tanımıyorum bile sürekli karşıma çıkışları konuşmaları yüzünün masumluğu teninin güzelliği kokusunun baş döndürücü olmasından mı etkilendim yoksa ilk görüşte aşka mı kapıldım ben bile bilmiyordum..

Bence aşkı tarif edebilmek mümkün değil yani  bu duyguyu tanımlayabilecek kelimeler henüz keşfedilmedi, en azından ben böyle düşünüyorum.
Yine de tarif etmem gerekirse en güzel en romantik aşk keşfedilememiş aşktır , düşünsenize hep hayaliniz de olan anlatamadığınız ama düşlediğiniz de sizi hayattan koparan tüm dertlerden arındıran kısa bir anlık da olsa dünyanın en mutlu insanı haline getiren o hissi keşfettiğiniz de bir değeri önemi kalır mı ?  Bence hayır.

Çünkü insanoğlu hiçbir zaman elindekinin değerini bilmez kaybettiği an arkasından gözyaşı dökmekle yetinir ve bu yüzden en güzeli o aşkı keşfedemeyip içimde yaşamayı istiyorum..

- Bir tahmin de bulunayım aklındaki o yakışıklı mı adı neydi heh Utkuu  :)

Diye seslendi birisi bir kız sesiydi arkama döndüğümde Ezgi tam karşımda 32 dişini açmış gülüyordu sıkıca sarıldım neden bilmiyorum ama sarılmaya ihtiyacım vardı iyi ki de gelmişti canım benim ya ..

- Tatlım benim günaydın , sen bu saate kalmazdın ne oldu ?

- Biraz geç uyandım canım malum 2 3 gündür okula gitmeyince insan alışıyo :)

- Bilmem mi..

- Sen nerelere daldın öyle anlat bakıyım ?

- H..iiçç.. Yürüyodum öyle okula kızım ne dalması ne düşüncesi..

- Kanka seni tanımasam inanıcam şu dediğine he.

Haklıydı beni çok iyi tanıyordu hemen de anladı gıcık  :)  ikimiz birlikte okulun yolunu tuttuk sınıfa girdiğimiz de hoca da gelmek üzereydi ve evet geldi işte.

Bu ara dersleri iyice boşladım son sınavlar da yaklaşıyor bu gidişle çuvallıcam sonra annem de beni asıcak  :(

Önümde Emir oturuyordu arkadan dürttüm silgi istemek için benimkini bulamadım nerde kaybolduysa artık..

- Emir silgini verir misin ?

- Tabi ama hemen kullanırsan bana da lazım.

Kullanıp teşekkür ederek hemen geri verdim. Geçen sene tanışmıştık iyi çocuktur bir serseriliğini yalakalığını görmedim fakat bazen onu beni seyrederken yakalıyorum hemen gözlerini kaçırıyor anlam veremiyorum ama yok ya Emir öyle bir çocuk değil , ne yani beni sevecek hali yok ya. Saçmalamaya başladın yine Sıla derse dön en iyisi..

Ama geç kalmıştum tenefüs zili çaldı.

- Hadi kantine inelim  birer kahve içeriz bahçe de olur mu ?

- Yok sağol Emir yorgunum hiç inesim yok.

- Ya hadi nolcak 20 adımlık yer sanki Paris e gidelim dedim kalk kalk.

- Ya istemiyorum dedim zorla mı Allah Allah..

- Peki ya kabahat bende ki çağırıyorum seni.

Kızmıştı ama napıyım istemiyorum kafamı sıraya koyup uyumak istiyorum ben.. Öyle de olmuştu.

*****

- Kanka kalk ya okul bitti hala uyuyosun  :)

- Ne okul mu bitti niye hiç uyandırmadın kızım.
- Masumca uyuyodun canım ya kıyamadım.. Şaşıyorum valla hem burda hem evde nasıl uyuyosun hayret ediyorum :)

Aşkın TarifiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin