Lambayı açmamla ağzım açık kaldı...
Annem..
Sandalyeye bağlanmış başında da iki tane hayvan gibi adam . Bunlar da kim ya annem neden bağlı evimiz de ne işi var bunların ?
- Hoşgeldin küçük hanım.
Sesle birlikte başım sola döndü hayır olamaz babamın koltuğunda biri oturuyordu purosunu yakmış pis pis sırıtıyo adi herif babamın koltuğuna ne cüretle oturursun sen !
- Siz de kimsiniz ne istiyosunuz bizden bırakın annemi !
Üzerine koştum vurmaya çalıştım ama kolumdan tutarak beni yere fırlattı. Canım acımıştı ama elimden bişey gelmiyordu :(
- Aa aa çok ayıp tatlım baban sana eve gelen misafire böyle davranmayı mı öğretti ?
- Babam hakkında konuşma ve bida da onun koltuğuna oturma sakın !
- Uuu tüylerim diken diken oldu açıkçası, küçük ama boyundan büyük laflar sevdim seni prenses ;)
- Ne prensesi be defolun gidin evimizden .
- Gidicez gitmesine ama önce babanın bana olan tahsilatını kesicem.
- Ne tahsilatı ya neyden bahsediyosun polis çağırıcam şimdi çık git annemi de beni de rahat bırak.
Dediklerim hiç umrunda değildi şerefsizce arsız sırıtmalarına devam ediyordu.
- Ne duruyorsun arasana ?
Hemen telefona koştum numarayı çevirdim kahretsin çalışmıyordu kablosunu kesmiş adi herif !
- Bakın çıkın gidin gerçekten pişman olucaksınız.
- Kumar borcu namus borcudur sıra sizde kollayın kendinizi diye bi not bırakmıştım babanın kellesinin yanına almadınız mı onu ?
Gözümden yaşlar hayasızca dökülmeye başlamıştı babamın katilleri bunlar hayır olamaz ! Canım öylesine yanmıştı ki o güne adeta geri döndüm..
- Adi pislik ne hakla babamı elimden alırsın öldürücem seniii !
Üzerine saldırdım yumruklamaya çalışıyorum ama nafile oysa iğrenç kahkahalar atmaya başladı sesi iyice arttı beni tutup tekrar savurdu başımı yere çarptım sanırım kanıyodu elimle dokununca ıslaklık hissettim çünkü :( hıçrıkırıklı ağlamaklı sesim odada yankılanıyordu
Tam o sıra da kapı kırıldı başımızdaki dert yetmiyormuş gibi bi de bununla uğraşamazdım yeter ya..
Bi dakika gözlerime inanamıyorum Utku bu ! İçeri girer girmez annemin başında dikilen iki adamı anında yere serdi nasıl ya dev gibi iki kişiyi bu çocuk nasıl yıkabildi ? Hareketleri çok profesyonelce belliydi eğitim aldığı.
Canımın için ne zaman dara düşsem çıkıp beni buluyo Allahım sana şükürler olsun beni ona onu da bana bağışladığın için.
Fakat her seferinde beni böyle buluşu nasıl desem içimi ürpertiyordu gizemi beni korkutuyordu...Tam bu sırada beni itip kakan şerefsiz bi anda başıma silah dayadı.. Utku da belindeki silahı hemen çıkararak bize doğru yöneltti.
- Seni tek bir kez uyarıcam cümlemin bittiği son harf de o kızı bırakmazsan canını alırım.
Tam adam ağzını açıp bişey söylecekti ki yerde yatan adamlardan birisi doğrularak ekindeki silahla Utku ya vuracaktı ki avazım çıktığı kadar bağırdım !