Dönüp arkama baktığımda...
Hayır olamaz bu o dün ki çocuk ama ama bu nasıl oluyor şaka mı bu ya aynı saatte aynı yerde donup kaldım şaşkınlığımı anlamış olmalı ki,
- Ben şe..yy rahatsız ediyorum affedin dün için sizden tekrar özür dilemek istedim.
- Unuttum gitti fakat aklıma takılan bişey var ?
- Nedir o ?
- Senn beni mi takip ediyosun , yine sen ve yine aynı saat şaşırtıcı değil mi sence de ..
- Aslında dün sabah tesadüfen karşılaştık bu sabah da öyle sayılır.
- Sayılır derken ?
- Yani işe gitmek için evden çıktım ama bu sabah biraz daha farklıydı , seni tekrar görebilme umuduyla çıktım sanırım kalbim temiz olmalı isteğim kabul oldu..
Ne demek istiyordu hiç bişey anlamamıştım ya da anlıyorum ama anlamamazlık yapıyorum bilmiyorum düşüncelerim allak bullak olmuştu yaşadıklarıma anlam veremez hale geldim..
Bi anda ' afedersin ' sözüyle irkildim, dalgın dalgın düşünürken ona döndüm
- Yanlış bişey mi dedim farkında olmadan ?
- Gitmem gerek üzgünüm geç kalıyorum...
- Hey bi saniye bekle lütfen hiç değilse adını öğrenmeme izin veer ...
Hiç aldırış etmeden hızla koşmaya başladım yine aslında içimde anlam veremediğim çok değişik bi his var bir yanıp dön onunla konuş derken diğer yanım hızlıca koşmama sebep oluyor.
Karmaşıklıklardan arınıp okulun bahçesine girmiştim neyse ki henüz derse on dakika vardı kantine inip bir su alarak sınıfa çıktım, off Allah'ım ya neden her gün bu lanet yere geliyoruz bizim de fikrimiz sorulmalı bence bütün öğrenciler okuldan nefret edeer !
Zaten bugün Ezgi de yok daha çekilmez hal alıcak okul :(
Hoca derse girer girmez ben yatış moduna geçtim hemen ders edebiyattı ama bugün dinleyemezdim çok uykum var malum Ezgi hanım sabahın köründe ayağa dikti beni..
- Gece beşik mi salladın 205 Sıla ?
Bu öğretmenler benden ne ister ki ?
- Evet hocam.
Bu cevabı beklemiyodu tabi haha öyle kalırsın işte.
Bi süre sonra dersten çıktık voleybol sahasına indim maç vardı izleyip kafamı dağıtmak istiyorum...******
Okul nihayet bitmişti varolması bile saçma olan bi zihniyetin bitmesini bekliyoruz bide saçmalığa bak !
Sırtım da çanta hayattan bezmiş yaygın adımlarla yolda yürürken havanın iyice karardığını farkettim bu arada karanlıktan çok korkarım o yüzden adımları hızlandırdım yaklaşık 5 dakika sonra evime gelmiştim işte.
Cem benden önce gelmişti hayret nasıl oldu da evin yolunu bulabildi bu serseri :)Direk odama çıkıp üzerimi değiştim ev sıcak olduğu için salaş bi tişört ve taytımı gitmiştim. Mutfağa annemin yanına gidip yanına ansızın bir öpücük kondurdum korkudan bayılıyordu, ardından gelen öfke patlamasını siz düşünün artık .. Tabi hemen yatışıp sakinleşerek güzeller güzeli kızına bi öpücük verdi :) kolları sıvayıp annemle sofrayı hazırlamıştık ımm masa harika görünüyor özellikle ellerimle yaptığım musakka yemeğii..
- Ben geldiiim.. Çocuklar alın şu poşetleri
Babam da gelmişti sanırım alışveriş yapmıştı Cem le birlikte koşup poşetleri aldık sonra mutfağa bırakıp masadaki yerimizi aldık. Annem servsimizi yaptı normalde benim yapmam gerekir ama üşengeç bir kızım dedim ya böyle bir kız daha önce görmediniz ;)