Utku bana acırcasına gözlerini dikmişti, yerin dibine girmiştim bu sırada gözlerim bacaklarıma gitti akan kanı gördüm bu gözümden bi yaş akmasına nefesimin kesilmesine sebep olmuştu :(
Yorgunluktan halsiz düşmüş bedenim daha fazla dayanamıyor göz kapaklarım iyice ağırlaşıyordu.
********
Gözlerimi açtığımda annem odam da dolaşıyor bir yandan da bana sesleniyordu , 'Sıla tatlım hadi uyan okul vakti'.. Nasıl ya noluyor burda nerdeyim ben ? Bir anda yatakta doğrularak korkuyla etrafıma baktım hiçbir fikrim yoktu neler olduğundan.
- Anne ben buraya nasıl geldim beni nasıl buldunuz ?
Annem bana dönüp bakınca şaşkınlıkla kalakaldı hemen yanıma koşturarak,
- Bitanem iyi misin kan ter içinde kalmışsın ağladın mı sen !
- Kaçırılmıştım anne beni nerde buldunuz..
Ağlamaklı ses tonuyla yaşadıklarımı anlatırken annem hafif tebessüm etti, ardından bana sımsıkı sarılarak başımı göğsüne yasladı işte bu huzuru hissettiğim mutlu olabildiğim tek yer...
Başımı kaldırarak annemin gözlerinin içine baktım,
- Canım kızım sadece kötü bir kabus görmüşsün hepsi bu korkma ben ne olursa olsun hep yanındayım.
- O korkuyu iliklerime kadar hissettim anne gerçekmişcesine yaşadım :(
- Geçti tatlım geçti sakin ol iyisin bebeğim istersen bugün okula gitme yat dinlen kendine gel hem olur mu annecim..
Başımı evet şeklinde sallayarak yatağıma uzandım annemde saçlarıma bir öpücük kondurup odamdan çıkmıştı , yorgundum hala korkum devam ediyordu hayal ve gerçek arasında gidip gelirken göz kapaklarım çoktan gözbebeklerimi kapatmıştı...
****
Saat 12.40 ı gösteriyordu amma da uyumuşum ya çok iyi geldi çok iyi hissediyorum ohh aylarca sabahın köründe kalkmaktan bıkmıştım.
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim, uuu su da buz gibi ! Havluyla yanaklarımdan hızla akan su damlacıklarını silip iyice kurulanıp tekrardan yerine astım ve piyamalarımdan kurtulup sıkıca giyindim, biraz üşümüştüm sanırım gece terlemenin etkisiyle üşütmüş olmalıydım..
- Hapşuu..
- Çok yaşa emi yavaş yavaş suratımı tükürük ettin hep.
- Sen ne ara girdin odama Cem üstelik kapıyı bile çalmadın ya kaç kere uyardım seni !
- Çaldım da sen duymadın ablaların en güzelii..
Ahaha böyle yalakalık yaptığına göre kesin bişey isteyecek, bakalım dilinin altındaki bakla neymiş :) sahiden bu arada ben nasıl duymadım kapıyı off gece gördüğüm kabusun etkisi beni alt üst etmişti...
- Evet Cem bey sökül bakalım.
- Nasıl abla anlamadım ?
- Sen bana böyle sırnaştığına göre kesin bir işin düşmüştür dök dök hadii :)
- Tamam ya şe..yy dicektim kontörüm bitti de sende var mı acaba :)
Onu ne kadar iyi tanıdığımı size söylemiş miydim ..
- Al al başımın belası zaten ben değil sen kullanıyon bu telefonu da.
Sulu sulu öperek odadan çıktı işini gördü ya kaçtı hemen gıcık ya hiç de sevmem öpülmeyi.
Aşağı indiğimde evde kimse yoktu annem de çıkmıştı bende tv nin karşına geçip kumandayı elime aldım zaplamaya başladım ama hiç izleyesim yoktu çünkü karnım acıkmış aklım midemdeydi :)
Mutfağa gidip kendime bir omlet yapmaya karar verdim verdim de kalkıp kim yapacaktı off hadi Sıla üşenme kalk, mutfağa girip tavayı çıkarttım yumurtaları da kırıp bir güzel çırptım ardından tavaya döktümm ımm biraz da baharat ekledim ayıptır söylemesi elimin lezzeti harikadır.