Malesef Sıla hanım başınız sağolsun.
Bu söz kalbime hançer gibi saplanmış gözyaşlarım akmayı kesmiş tüm saatler ilerlemeyi bırakmış adeta zaman durmuş nefesim kesilmişti...
Ne demek başınız sağolsun Utkum yani öl.. Söyleyemiyorum bile beni onsuz bırakıp gidemezdi hayır şaka olduğunu söylesin birii !
- Yalan de doktor şaka de yaşıyo o biliyorum ölemez Utkum beni bırakmaz yalan söylüyosun !
Yakasına yapışıp yumrukları göğsüne indiriyodum gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuş mecalim kalmamıştı yüreğim yorgun düşmesine rağmen ona saldırmaktan geri kalmıyordum bana yalan söylüyo eminim :(
- Sıla hanım lütfen sakin olmaya çalışın biz herşeyi yaptık tüm çabalarımıza rağmen onu hayatta tutamadık çok üzgünüm...
Bi anda dünya başıma yıkılmış başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. Etraf dönmeye başlamıştı gözlerimde karardı en son hatırladığım koridor da koşuşuturan ayaklardı...
******
Kendime geldiğimde bi odada yatıyodum koluma bağlanmış serum olduğunu farkettim doğrulmak için hamle yaptığımda,
- Dur kızım ben yardımcı olayım.
- Anne noldu bana ?
- Doktorun dediklerinden sonra baygınlık geçirdin kızım tansiyonun düşmüş şimdi iyisin meleğim merak etme ben yanındayım.
- Anne Utkum bitanem o gerçekten beni bıraktı mı ölemez dimi ciddi değilsiniz :(
- Malesef doğru kızım. Bak sana ne anlatacağım Selim.. Aşık olduğum adam. Yıllar öncesinde senin yaşlarında bende kalbimi bi gence kaptırmıştım, birbirimiz çok seviyoduk babamın korkusuna mahalle kıyılarında gizli gizli buluşup mektuplaşıyoduk, herşey çok güzeldi hayatımdaki tek güzel şeydi..
Annemin gözleri artık dolmayı geçmiş ağlıyodu bende ellerini sımsıkı tutup sordum ;
- Sonra ne oldu anne ?
- Bi gün sahil kıyısında deden bizi görmüş eve döndüğümde bana hiç bişey demeden odaya kapatarak kapıyı kilitledi. ' napıyosun baba ' dememle birlikte vitrinin arkasından çıkarttığı kalın bi sopayla beni dövmeye başladı bağırmaktan ses tellerim kopmuştu ama deden hiç aldırış etmiyodu kızım ' sağda solda elin piçleriyle sürtesin orospuluk yapasın diye mi yetiştirdim ben seni he ' diyip o gece saatlerce dövüp Selim le bida görüşürsem onu öldürüceğini söylemişti.
Gözyaşlarımı silip merakla dinlemeye başladım dedem bunu anneme nasıl yapabilirdi ya ! annem iyice fenalaştı..
- Sen vazgeçtin mi peki anne ?
- İlk başta korktum çünkü deden dediğini yapardı kızım ama Selim den uzak kalmayı başaramadım dayanamadım..
- Canım annem benim.. :(
- Keşke uzak kalsaydım keşkee :(
- Neden anne niye böyle dedin şimdi ?
Başımı kendine yaslayıp derin bi iç çekerek ;
- Çünkü ondan sonraki buluşmamız son buluşmamız olmuştu kızım deden yine haberini alıp Selim i bi kaç adamla birlikte kaçırmışlar, sonra da bi ormanlığa kimsenin olmadığı bi yere götürüp öldürünceye kadar dövüp canına yani benim canıma kıymışlar :( bunu seneler sonra babanla zorla evlendirildikten sonra öğrendim yavrum kimselere bişey diyemedim zaten bende onunla toprağın altına girmiştim.
Ama sende göreceksin ki zaman herşeyi değiştirecek meleğim..- Anne, değil zaman hiç bişey yaramı acımı dindiremez onun yokluğu beni de sildi bu hayattan :(
- Acını dindiremez bitanem buna eminim aynı şeyleri bende yaşadım ama alışmayı öğretecek nefes alırken herşeyin anlamsız olduğunu göreceksin..
Anneme bi öpücük kondurup gözlerinin yaşını silerek başımı yastığa koyup için için ağlamaya devam ettim, ardından da uyuyakalmışım..
*****
- Sıla hadi uyan kızım.
Sesle birlikte kendime geldim gözlerimi yumuşturup anneme baktım..
- Hadi kızım biraz yemek yemelisin iyice bitkin düştün.
- Anne canım hiç bişey istemiyo lütfen zorlama.
- Tatlım benim için bi iki lokma ye kırma anneni..
Bu sırada doktor içeri girdi.
- Evet Sıla hanım annenizi dinlemeniz ve biraz yemek yemelisiniz..
- Onu görmek istiyorum doktor bey ilk ve son kez sarılmak başımı göğsüne yaslamak istiyorum bunu bana çok görmeyin ne olur doktor bey :(
- Buyrun ben yardımcı olayım ayakta zor duruyosunuz bana yaslanın.
Gerçektende ayakta zor duruyodum anneme ve doktora tutunarak odaya girdim yalnız kalmak istediğimi söyleyip kapıyı kapattım.
Sendeleyerek onun yatağına doğru ilerledim canım ne kadar da yansa onunla birlikte olmak istiyodum.Yatağının başına geldiğimde elimin tersiyle gözyaşlarımı silip güçlü olmalısın Sıla o seni böyle görmek istemezdi.. Ellerinden tutup başucundaki sandalyeye oturdum.
' Neden aşkım niye böyle olduk daha sana doyamamışken tenine dokunamışken kokun kokuma bulaşamışken benliğini kendime kazmışken nasıl olur da beni bırakırsın '
Gözyaşlarım tekrar süzülmeye başladı engel olamadım olamazdım da zaten babamdan sonra diğer yarımı da kaybetmişken bunun için çabalayamazdım. Kızma aşkım yapamıyorum ağlamadan edemiyorum elimden sadece bu kahrolası ağlamak geliyo sen benim için canını ortaya koymuşken bense sadece ağlıyorum çaresizce affet benii :(
Başımı göğsüne yaslayıp elimi de beline doladım.
'Söz veriyorum sana ait olarak kalıcam hayatımda yüreğimde asla kimse olmayacak ki zaten bende seninle toğrağın altına girdim sevgilim meğer seni ne çok sevmişim ama çok geç kaldım biliyorum ;( '- Sıla hadi kızım artık çıkmamız gerekiyo..
Annem bana sesleniyodu ama onu duymadım bile Utkumun kollarında hıçkırarak nefesim kesilircesine ağladım haykırdım ' olamaz sen gidemezsin yapamazsın ölüyorum bende anlasana be adam sen yoksan bende yokum iştee '
Arsızca akıyodu gözyaşlarım başımı kaldırıp alnına alnımı dayadım ve ilk defa hiç yapmadığım bişeyi yapıcaktım. Dudaklarına iyice yaklaşıp ' bana sahip olamadın ama dudaklarımı sana vererek veda ediyorum sevgilimm'
diyerek dudaklarına yapıştım gözlerimde hala o yaşları akıtmaya devam ediyordu başını ellerimin içine alarak yüzüne damlayan yaşlarımı baş parmaklarımla silerek dudaklarını bıraktım...- Yanılıyosun güzel bayan...