Part 3

58 4 1
                                    

ამის გაგონაბაზე ცრემლები წამომცვივდა.თავს საშინლად ვგრძნობდი.მე ხომ ასეთი საშინელება დამაბრალეს.მტკივა, ძალიან მტკივა,თავს მართლა საშინლად ვგრძნობ. მაგრამ ვხვდები,ცხოვრება ცბიერია ,როცა ხელში ყველა კარტი გიჭირავს ის ჭადრაკის თამაშს დაგიწყებს. როდესაც ბედნიერი ხარ მაინდამაინც მაშინ გეწვევა უბედურება და შენს ცხოვრებაში ისე შემოვა არც კი გკითხავს.

-რა დააშავააა?შეგიძლიათ გვითხრათთ? ამბობს უკვე გაბრაზებული ალექსანდრა,რომელსაც მეგობრის ასეთ მგომარეობის დანახვაზე გული უკვდება.

-დავიჯერო არ იცით?თქვენ ხომ სულ მასთან ერთად ხართ!(დირექტორი)

-ვინმე იტყვის რა ხდებააა?სოლარ!-თქვა და მას გახედა-ეს შენი ნახელავია არა?(ჰანა)

-შეგიძლია გაჩუმდე და დირექტორს მოუსმინო?ის იტყვის რაც ხდება.(სოლარი)

-ესე იგი,აქ ხართ ყველა ის ვინც ამ საქმეშია გარეული-დაიწყო დირექტორმა-ჟაკლინი ყველამ იცით,რომ ჩვენი სკოლის ერთ-ერთი გამორჩეული მოსწავლეა....,მაგრამ მხოლოდ  სწავლა არ გვჭირდება,ასევე პატიოსნებიც უნდა იყოთ,როგორც მოგეხსენებათ...

-ის კარგი ადამიანია,არაფერ ცუდს არ გააკეთებდა,ამაში დარწმუნებული ვარ-ჩაერია საუბარში ალექსანდრა.

-ნუ აწყვეტინებ დირექტორს!-იყვირა მასწავლებელმა. 

-როგორც ვიცით სოლარი და პატრიკი მდიდარი ოჯახიდან არიან. მათ ბევრი ძვირადღირებული ნივთები და სამკაულები დააქვთ სკოლაში.მაგალითად მაჯის საათები.ხოლო გუშინ წინ სოლარი მოდის და მეუბნება,რომ ერთ-ერთი ძვირად ღირებული საათი დროებით მოიხსნა, მერხზე დადო და კლასიდან გავიდა.ხოლო როდესაც დაბრუნდა ის იქ აღარ დახვდა და ამდროს კლასში მხოლოდ ჟაკლინი იმყოფებოდა...

-მაგით რისი თქმა გინდათ?ის ქურდი არააა,ასეთ რამეს არასდროს იკადრებს.(ალექსანდრა)

-მაგრამ უკვე იკადრა!(სოლარი)

-თუ დაამტკიცებ კარგი.(ალექსანდრა)

ისევ მარტო(დასრულებული)Where stories live. Discover now