Part 5

39 6 3
                                    

გოგონებთან შესახვედრად წავედი. დიდი ხანია რაც ველოდები, სად არიან? უკვე ვეღარ ვისვენებ, ცოტაც და წავალ , მაგრამ ამ დროს კაფეში ჩემი გოგონები შემოვიდნენ. არა! უფროსწორად შემოვარდნენ.

-ძლივს! სად იყავით ამდენი ხანი?(ჟაკლინი)-ვეკითხები მობეზრებით

-გზაში საცობი იყო და ამიტომ დაგვაგვიანდა. (ალექსანდრა)

-კარგით და რატომ შემო ვარდით? (ჟაკლინი)

-ვჩქარობდით, იმიტომ რომ შეგვეშინდა ამდენი ლოდინის შემდეგ არ წასულიყავი. (ჰანა)

-აბა, რისთვის მომიყვანეთ? ენიმ მითხრა , რომ გეგმა ჰქონდა სოლარის შესახებ.  (ჟაკლინი)

- კი ,ასეა. აქ მე შეგკრიბეთ , ამიტომაც მოდი დავიწყებ-თქვა და გამომხედა.

-ამ დღეებში დიდი ხანი ვფიქრობდი თუ როგორ დაგვემტკიცებინა შენი სიმართლე. და ასეთი რაღაც მოვიფიქრე-ვთქვი და ყველა ყურადღებით მისმენდა, რადგან სამივეს აინტერესებდა  რა გეგმა მქონდა.

-ჩვენ მას ავალაპარაკებთ. (ენი) ამის თქმაზე ყველამ გაკვირვებული შემომხედა.

-როგორ თუ ავალაპრაკებთ? ან ეს რა სარგებელს მოგვიტანს? (ალექსანდრა)

-როგორ ვერ ხვდებით, ჩვენ მას გავაბრაზებთ, ვათქმევინებთ, რომ ეს ყველაფერი იმიტომ გააკეთა , რადგან შენ გაეგდე სკოლიდან. ამას კი ყველაფერს ტელეფონზე ჩევიწერთ. შემდეგ კი დირექტორს ვაჩვენებთ და ამ დიდი ტყუილისთვის თვითონ გაირიცხება. (ენი)

-გენიოსი ხარ. კარგი გეგმაა. (ალექსანდრა)

-კარგია , ნამდვილად კარგია, მაგრამ რომ მიხვდეს? მერე რა მოხდება? (ჟაკლინი)

-შენ გგონია იმ ორგრამიანი ტვინით,რომელიც თავში უდევს მაგდენს მიხვდება? (ჰანა)-ამ სიტყვებზე კი ოთხივეს გაგვეცინა.

-კარგით და ეს ყველაფერი საიდან მოიფიქრე?-ვთქვი და ენის გავხედე.

-როგორ და-დაიწყო მან-გუშინ მე და ჩემმა ძმამ გადავწყვიტეთ ფილმისთვის გვეყურებინა. მან თქვა,რომ დეტექტიური ფილმი აგვერჩია სადაც საქმის გამოძიებები და მკვლელობები იქნებოდა. თავიდან კი ვიჩხუბეთ , მაგრამ ახლა ჩემი ძმის მადლობელი ვარ , ის რომ არა ვერ მოვიფიქრებდი. (ენი)

ისევ მარტო(დასრულებული)Where stories live. Discover now