Magányos falka - Kiba x Olvasó [20]

305 11 1
                                    

Fandom: Naruto

Karakter: Kiba Inazuka

Szituáció: ninja vagy egy másik faluból, egymáshoz osztanak Kibával, hogy megkeressetek egy szökött bűnözőt

Kérte: weeb-girl33

Szavak száma: 3800

Szavak száma: 3800

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Amikor a küldetést rád sózták nem számítottál nagy dolgokra egy piti bűnözőt kell elkapnod egy másik ninjával együtt akit a szomszédos faluból  Nem ismerted, de remélted nem lesz gondod az együttműködésben. Viszonylag csapatjátékosnak tartottad magad, akinek könnyen megy a kommunikáció. Az egyik népszerű ramenező helyen vártad, nem is tudtad kire számíts. A nindzsa pengéd pörgetted az ujjaidon és vártál.

Megállt melletted egy fiú, sötét köntös volt rajtad és nindzsa fejpánt. Tüskés barna haja égnek állt, a fejpánt alól kikandikáltak a tincsei. Sötét barna szemei végigfutottak rajtad, majd eltépte a pillantását rólad. Nem számított arra, hogy egy ilyen szemre való lányt osztottak be mellé. Ciccentett egyet, a szépséged miatt kissé inkompetensnek tartott. Számára a törékenységet sugározta. Nem ilyen társra számított a küldetéshez. Megvonta a vállát, sosem áldozta az idejét kapcsolatokra, nem mert most rád így gondolni. Egy pillanatra csak megbámult. A nindzsa ruhád egy gombolós felsőből és hosszabb szoknyából állt. Fekete hálós anyag volt a felsőd alatt, ami lefutott a karodon, kesztyűszerűen az ujjaidnál végződve.

Kiba felhúzta az orrát, neki holmi törékeny lány nem kell maga mellé. Hozzád lépett, akkor vetted észre, hogy a különös fiú vállain egy fehér kiskutya ül. Micsoda fiú lehet ez. Elég feltűnően megbámultad az állatot, ami helyet talált a gazdája vállain. Szeretted az állatokat, megsimogattad volna, de a fiú ellenséges utasító tekintete meggátolt ebben. 

- Téged osztottak be hozzám a küldetésre - lökte neked a szavakat.

Az arcod felvillanyozott lett, az ajkaidra egy előzékeny mosoly ült ki. Gyorsan bólintottál. Kinyújtottad a kezed neki, barátságosan fogadtad a srác mogorva külsejével nem is törődve. Lelkes voltál, végre egy könnyűnek ígérkező küldetés.

- Így van! Örülök, hogy megismerhetlek.. Én (Név) vagyok.

A fiú arca hideg volt, olyan kifejezéstelen. A sötét szemei ennek ellenére folyamatosan pásztáztak. Felmordult, mintha türelmetlen lenne az ismerkedésre. A kutya a vállain megmocorgott, előre hajolt, hogy megszagoljon. Előre láttad, hogy nehéz lesz nem megsimogatni a jószágot. Habár Kiba modorát látva ezért biztosan megszólna.

- Kiba, ő Akamaru - mutatott magára, majd a szemeivel a kutyára bökött, az orra dörmögte mogorván a szavakat - Csak ne hátráltass minket.

Tiéd vagyok! [Anime Oneshots]Where stories live. Discover now