Átkozott szerelem - Megumi Fushiguro x Olvasó [8]

681 28 6
                                    

Fandom: Jujutsu Kaisen

Karakter: Megumi Fushiguro

Szituáció: negyedik elsőévesként kerülsz a Jujutsu Highba. Először nem találod a hangot egyik csapattársaddal, Megumival. Aztán a levegő túlforrósodik közöttetek.

Szavak száma: 3000

I see

I simp.

Leszálltál a vonatállomáson

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Leszálltál a vonatállomáson. A lépéseid követték a tömeget, le a vonatról. A hátadon csupán egy hátizsák csöngött, minden értéked belefért. Tokió, a végső célod. Elérted, izgatottan vágtattál át a tömegen. Egy kalandokkal teli út várt rád a Jujutsu Highba. A veszély a levegőben érződött, de nem tántorodtál meg. Reszkessenek a szörnyek, az átkok pedig messze repüljenek! Hajhatatlannak érezted magad, életedben először nem voltak kétségtelenül haladtál előre. Magabiztosan húztad ki magad, legyőzhetetlennek érezted magad. Nem hiába hívott téged Gojo Sensei a neves Jujustu iskolába.

Nem kellett sokat keresned, a tumultusban is kiszúrtad Gojo Satoru hófehér haját. Meglepetésedre, három fiatal volt mellette. Ketten, a két fiú, már fekete egyenruhában voltak. Egy barna hajú lány álldogált mellettük és úgy tűnt lelkesen magyarázott valamit. Az egyik fiatal egy hollófekete hajú fiatal férfi volt, ő félrehúzódva csendes figyelő volt. Megközelítetted őket, a szíved a torkodban dobogott.

- A negyedik tag - magyarázta Gojo, a többiek tekintete rád esett.

Örültél viszontlátni Gojót, semmit sem változott. A fekete selyem kendő diszkréten takarta a szemeit. Mindig rejtélynek tartottad. Megölt a kíváncsiság, hogy megtudd milyen színű a szeme. Meghajoltál előttük, tiszteletből. Az egyik a fiú, akinek rózsaszínes volt a haja eléd lépett lelkesen.

- Szia! Yuji Itadori vagyok ő pedig Megumi Fushiguro.

A másik fiúra célzott. A sötét hajú fiú csak bólintott. Kissé felvontad a szemöldököd, úgy tűnt ő nem fektet nagy erőfeszítést az ismerkedésbe. Sötét, erős szemei voltak, amik szótlanul futottak végig rajtad. Te is bemérted őt, észrevetted, hogy a többiekhez képest ő elég nyúzottnak nézett ki. Mintha az előző napokban istenesen összeverték volna.

- Örvendek - válaszoltad mosolyogva.

A csapatocska utolsó tagja is bemutatkozott. Megkönnyebbülés volt, hogy nem csak egyedüli lány voltál. A rövid, barna hajú Nobara barátságosnak tűnt. A légkörből ítélve, számára is még elég idegenek a fiúk. Feltűnés nélkül mellé surrantál.

- Nem nagy a választék - suttogtad neki kuncogva.

A fiúkra értetted, ám ő egyből értette.

- Ugye? Végre valaki!

Összenevettél a lánnyal. Sejtetted, hogy vele könnyen meg fogod találni a hangot. Yuji is kedvesnek tűnt, noha nem volt az eseted. Ellenben a holló hajú fiúval. Ő nem nagyon vonta be magát a tervezgetésbe. Életedben nem voltál még Tokióban, de valahogy jobban érdekeltek az átkok és valami akcióra vágytál, mintsem teleszedni a bendőd ételekkel.

Tiéd vagyok! [Anime Oneshots]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora