Fandom: Kuroko no Basuke
Karakter: Taiga Kagami
Szituáció: Olvasó Rikóval tagokat toboroz a kosárlabda csapatba, itt ismerkedik meg Taiga Kagamival
Kérte: city_of_angels98
Szavak száma: 2900
Úgy érkezett, mint egy villámcsapás. Kagami megrengette az életetek. Oldalra fordítottad a fejed Rikóhoz, aki szintén megszeppenve nézte az óriást. A karmazsin vörös hajú fiú tekintete olyan lebilincselő volt. Nem merted elrántani a tekinteted.
- Jelentkezek a csapatba - szólalt meg a marcona fiú.
Erőteljesen lecsapta az asztalra a jelentkezőlapot, még az asztal is belerengett. Rikóval egy óvatos és rémült pillantást váltottál. Nem számítottál arra, hogy egyáltalán fog még ma jelentkezni a kosárlabdacsapatba.
Megjelent a semmiből. A fejed felemelted és egy pillanatra olyan kicsinek érezted magad, ő pedig mint egy hatalmas, mérges óriás. El sem akartad hinni, hogy ez a fiú első éves. Nem létezik! Kagami. Figyelted az arcát, a vörös haját, amint égnek áll és a sötét szemeivel rád tekint.
Az első benyomásod róla nem éppen megnyerő volt.Egy magabiztos, ám forrófejű és hirtelen srácot láttál benne. Mások minél jobban elkerülték volna, ám te nem. Éppen hogy csak vonzott a veszély. Szeretted életedben mindent a százalékokkal tekinteni, nem sok esélyt láttál arra, hogy közöttetek valami jó süljön ki.
x
Beléptél a tornaterembe és a szemed körbefuttattad a felsorakozott fiúkon. Habtágba vágták magukat, mindig is lenyűgözött az, hogy a barátnőd mennyire katonáskodó is tud lenni. Nem is csoda, az apja híres edző volt. Rikó üdvözölt, a távolból integetett neked. Te hozzá sétáltál, komótosan. Miközben pár fiú elpirulva a hajába is túrt. Ugyanis húsz fiú állt előtted meztelen felsőtesttel.
- Ne is figyelj rám, csak jöttem kidolgozott testeket bámulni - ásítottál.
Rikó megrázta a fejét, nevetve.
- Akkor gyere vissza hónapok múlva, (Név) - válaszolt grimaszolt Rikó - Ezek a fiúk szánalmasak.
A szavai kemények voltak, az egyik fiú össze is rezzent hallatán. Tovább folytattátok a szemlét, ahogyan a szemeiteket legeltettétek a fiúk felsőtestén. Egyeseknek több izmuk volt, mások kicsit nyúrgák voltak. Addig haladtál, míg meg nem akadt a szemed Rajta. Rákacsintottál a vörös hajú, talpig kigyúrt fiúra. Ám ő meg se pisszant, csak felvonta a szemöldökét nem értette miért a sok figyelem rá.
- Szánalmas, huh - gúnyolódtál, egyből benne felismerted a kosarazó óriást - Mi a neved?
- Kagami.
ESTÁS LEYENDO
Tiéd vagyok! [Anime Oneshots]
FanficEz a könyv azért született, mert mindannyian imádjuk az anime fiúkat :)