Fandom: Death Note
Karakerek: Light Yagami, L Lawliet
Szituáció: az olvasó a rendőrségnél dolgozik (miközben ő is Hallálista birtokló) és mindkét fiút fűzögeti.
Szavak száma: 4400
Kérte: _uppermoon__
Csöppnyit nosztalgikus érzés fogott el, amikor leszálltál Tokyo hatalmas vonatállomásán. Azt a keserű érzést leöntötted az imént egy még keserűbb teával. Megálltál a sínek mellett és mélyen beszívtad a levegőt. Melletted sietve lépkedtek az emberek. Egy széles mosoly ült ki az arcodra. Miért ne mosolyognál? Hiszen temetésre mész. Méghozzá a saját apádéra.
Előkaptad a kézi tükrödet és megnézted a magad benne. Jól kell kinézned. Az egész család ott és a rendőrség is. Ez lesz a nagy bemutatód, nagyon régóta nem voltál már Japánban. Máshol kezdted a tisztogatást.
A történeted nem átlagos volt. Az apád Yosida Hiroeda rendőrség fő-fője volt. Egy pár évig követségben volt Amerika és Japán között. Kevesen tudták, hogy egy viszony eredménye vagy. Még nem volt apád elválva, amikor a te megfogantál. Csak akkor vállalt fel, amikor már igen. A családja előtt egy szégyenfolt voltál.
A születésed nem a legtisztességebb körülmények között zajlott. Hogy apád elkerülje a szegényt saját hibáját illetően mindig egy évet le kellett tagadnod az életkorodból.Ne legyen olyan nyilvánvaló.
Nyilván, az hogy most "haza" jössz nem a legjobban várt mozzanata a volt feleségének. És a mostoha testvérnek, pff. Biztosan a pokolba kívánnak. De te is az öreg Mr. Hiroeda lánya voltál, el kellett jönnöd a temetésre.Minden ellenére, Yoshida Hiroeda, az apád úgy döntött, hogy hat éves korodban visszaköltözik Japánba és újra elveszi a volt feleségét. Milyen gerinctelen húzás. Magadra hagyott téged az anyáddal, a pénzt viszont elküldte. Gyűlölted a vén embert. Az egész életed egy hazugság miatta, mindig csak szégyenkezned kellett. Takargatnod magad. Bemocskolta az életed már azelőtt, hogy megszülettél volna.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiéd vagyok! [Anime Oneshots]
Fiksi PenggemarEz a könyv azért született, mert mindannyian imádjuk az anime fiúkat :)