taehyung 25 yaşında³

105 24 20
                                    

25³

Ertesi sabah uyandığında yalnız değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ertesi sabah uyandığında yalnız değildi. Yatağında, başlığına yaslanmış başka biri daha vardı ve bu onu biraz korkutmuştu.

"Üzgünüm," dedi Yoongi'nin derin sesi ve Taehyung dondu. Taehyung oturdu ve yatağın başlığına yaslandı. "Seni uyandırdım mı? Hareket etmemeye çalışmıştım." Yoongi ona biraz endişeyle bakıyordu. Taehyung başını salladı, endişesini geçiştirerek iyi olduğunu söyledi. Yoongi'nin ifadesi rahatladı ve Taehyung'a küçük bir gülümseme, onun gülümsemesini gönderdi. Taehyung'un kalbi boğazında atmaya başladı ve kendini bir çocuk gibi hissetti, tereddütlü komşu çocuğunu yeniden besliyordu adeta. Yoongi, sanki her bir parçasını hafızasına kazımak istercesine yüzünü inceliyordu. Taehyung'a uzandı, sonra daha iyi düşünür gibi oldu ve yutkunmadan önce elini geri çekti ve tekrar Taehyung'a uzandı, onu öyle sıkı bir şekilde kucakladı ki, Taehyung güçlükle nefes alıyordu. Taehyung, Yoongi'nin sıcaklığıyla çevriliyken boğazında bir yumru hissetti, Yoongi'nin ellerinin Taehyung'un beline dolanması, kokusu Taehyung'un duyularını bulandırdı.

Yoongi'nin ona zarar veren ilk kişi olduğunu unutmuştu.

Artık incinmekten kurtulmanın gerçek bir yolu olmadığını unutmuştu.

Yoongi'yi başka hiçbir şeyi sevmediği kadar çok sevmesi dışında her şeyi unuttu. 6 yıl sonra, Yoongi sonunda buradaydı.

Ağlayacakmış gibi hissediyordu. "Seni gerçekten özledim Tae," dedi Yoongi kısık bir şekilde, sesi zar zor duyuluyordu. Kollarını Taehyung'a sardı. "Seni çok özledim." Taehyung bir kez başını salladı, konuşamadı. Yoongi hafifçe geri çekildi ve dudaklarını Taehyung'un alnına bastırdı. Taehyung gözlerini kapattı ve Yoongi'nin gömleğine yapıştı. Yoongi tamamen uzaklaştı ve Taehyung'a baktı. Yoongi ona Jimin'in dün gece baktığı gibi, dünyanın en güzel şeyiymiş gibi bakıyordu. Taehyung'un kalbi boğazında bir yerde atıyordu, o yüzden yatak örtüsüne baktı. Yoongi'nin başparmağı elmacık kemiğinde gezindi, eklemleri çenesinin üzerindeydi ve Taehyung omurgasındaki titremeyi engelleyemedi. "Sanırım... konuşmalıyız."

Taehyung tekrar ona baktı ve başını salladı. Evet konuşmalıydılar. Açıkça konuşulacak çok şey vardı. Yataktan kalktı ve gerindi. "Burayı nasıl buldun bu arada?" diye sordu odasında dolaşıp kıyafet ararken.

"Jimin dün gece bana nerede olduğunu söyledi. Çok erken bir saatten beri buradayım. Jimin bu sabah derslerinden biri için çalışmak zorundaydı, o yüzden ben de o zaman evden çıktım. Arkadaşın, uyumana izin vereceğime söz verdiğimde beni içeri aldı." Yoongi yataktaki pozisyonunu ayarladı, başlığa daha rahat yaslandı ve Taehyung'un odada hareket etmesini izledi.

Taehyung, Yoongi'nin gözlerini üzerinde hissedebiliyordu ve midesine ilginç şeyler yapıyordu bu yüzden duşa gitmek ve Yoongi'nin delici bakışlarından uzaklaşmak için acele etti. Duş, Jimin'in onu bulduğu önceki geceden beri omuz kürekleri arasında kalan gerginliği ortadan kaldırmaya çalıştı.

unmagical moonlight. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin