taehyung 15 yaşında

126 31 14
                                    

15

Liseye başlamak Taehyung'u rahatlattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Liseye başlamak Taehyung'u rahatlattı. Artık her zaman yalnız değildi. Bazen Yoongi'yi görüyordu ki bu çok güzeldi. Dersleri daha zorluydu, bu yüzden bu ona tuhaf ev hayatının ötesinde odaklanması için başka bir şey vermişti. Ve eğer hâlâ sürekli alay konusu olmasaydı, mükemmel olurdu...

Kıyafetlerinin biraz fazla kısa olması onun suçu değildi. Bir büyüme atağı geçirmişti ve henüz kıyafetlerini değiştirecek kadar para kazanmamıştı. Saçlarının dağınık olması onun suçu değildi. Tek üniforması olması onun suçu değildi. Bu onun hatası değildi. Bunların hiçbiri onun suçu değildi. Onu asıl belaya sokan şey, cinsel yönelimiyle ilgili yapılan kinayelerdi. Tabii ki, kimse onun tam olarak hetero olmadığını bilmiyordu. Ama o biliyordu. Ve ona sürekli atılan hakaretler ve karalamalar canını yakmaya başlamıştı. Normalde her zamanki "fakir çocuk" saçmalığıyla başa çıkabilirdi. Fakir bir çocuktu. Ve her zaman fakir bir çocuk olmayacağını biliyordu. Sonunda bir gün yetişkin olacak ve her zaman yoksulluk içinde yaşamak zorunda kalmayacaktı. En azından, yaşayacaksa bile mükemmel hayatları olan ayrıcalıklı küçük gençler tarafından alay konusu olmazdı.

Ama o her zaman eşcinsel olacaktı. Bunu aşamaz, görmezden gelemez veya büyüyünce bırakamazdı. İstese bile solup gitmesine izin veremezdi. Bu yüzden sürekli olarak homofobik hakaretlerle adlandırılmak, fakir olmakla dalga geçilmekten daha yorucuydu. Notları düşmeye başlamış, öğretmenleri fark etmişti. Hatta biri iyi olup olmadığını sormak için onu kenara çekmişti. Öğretmene bakmış -daha yaşlı, büyükannemsi nazik gözleri ve hafif gülümsemesi olan bir tipti- ve öylece dağılıvermişti. Ona sürekli alay konusu olduğunu ve bunun kafasını bozmaya başladığını anlatmıştı. "Eh, bu konuda endişelenme canım. Bunların hiçbirinin doğru olmadığını biliyorsun." Öğretmeni elini okşadı ve onu gönderdi. Taehyung onunla konuşmadan öncekinden daha da kötü hissetti. Ama zaten... bilmesi gerekirdi. Taehyung, halası dışında yetişkinlerin umurunda bile değildi. O bir hatadan, bir yükten, bir hatırlatmadan başka bir şey değildi. Bunu biliyordu. Bunu kabul etmişti. Taehyung okuldan çıkarken iç çekti. Böyle olacağını gerçekten de bilmeliydi.

Onu önemseyen tek kişi, en azından birazcık da olsa, Yoongi'ydi.

Ama o ve Yoongi bu tür şeyler hakkında konuşmazlardı.  Çünkü ikisi arasında dolaşamayacak kadar çok şey vardı. Yoongi zorbalardan bahsettiğinde onu dinlemişti ve birçoğunu kendi itibarı ile korkutmuştu ama Taehyung hâlâ onu perişan etmek için fazla mesai yapan özellikle korkunç ve kararlı birkaç kişiyle uğraşmak zorundaydı. Ve bu onu cidden perişan ediyordu.

Kış tatilinden hemen önce Taehyung, birinin onunla kütüphanenin hemen dışında buluşmak istediğini söyleyen bir not, bir aşk mektubu aldı. Taehyung'un aklı hemen birkaç ay önce gözüne çarpan tek kişi olan Sungmin'e gitti. Basketbol oynuyordu ve yüzme takımındaydı. Notları her zaman en yükseği değildi ama kesinlikle düşük de değildi. Ve ne zaman onu seyrederken yakalasa, Taehyung'a gülümserdi. Taehyung bazen okula geç kalır ve üst sınıfların basketbol oynamasını izlerdi, üst sınıflara Yoongi de dahildi, çünkü evde acele etmesini gerektirecek kimsesi yoktu. Son birkaç ayda, Sungmin'e karşı küçük, çok küçük ama kesinlikle çok mevcut bir hoşlantı beslemeye başlamıştı. Ama bunu kendine saklamıştı. Yoongi bile bilmiyordu.

unmagical moonlight. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin