taehyung 12 yaşında

391 35 10
                                    

12

Çoğu zaman, ay, bulutların battaniyesinde zayıf bir şekilde parladı, geceye biraz gizem eklemeye çalıştı ve başarısız oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çoğu zaman, ay, bulutların battaniyesinde zayıf bir şekilde parladı, geceye biraz gizem eklemeye çalıştı ve başarısız oldu. Bu gece farklıydı. Bu gece, ay gücünü bulmuştu ve gerçekten üzücü olan kirli sokakları gümüşe boyamak için kapalı bulutların arasında güçlüydü. Eski şeker paketi çöpleri ve kırık soju şişeleri ile kaplı boş, çöp mayınlı kaldırım hakkında büyülü bir şey yoktu. Sokağı süpüren, acı Mart rüzgârı karşısında güçlü bir şekilde duran ve sokakları sert, gri dış yüzeyleriyle monoton hissettiren evler hakkında mistik bir şey yoktu. Gümüş ay ışığının işlediği ve uzun zamandan beri boşaltılması gereken birkaç çöp tenekesini süt gibi aydınlattığı karanlık sokakta fantastik bir şey yoktu. Sokak, eski çöplerin rahatsız edici kokusu, bozulmuş yiyecek ve idrarla kaplanmıştı.

Hayır. O gece, hafif ceketi içinde titreyen, iki titreyen parmağının arasında bir sigara tutan ve genellikle perişan görünen çocuğun altında oturduğu ay ışığının büyülü bir yanı yoktu.

Bu sihirli olmayan ay ışığı, Taehyung'un dolu çöp bidonlarına atmak için bir çöp torbası tutarken tanık olduğu şeydi. Çocuk onu görmeden önce o çocuğu gördü, keskin sigara dumanını kokladı. Çocuğa uzun bir süre baktı, hâlâ çöp torbasını tutuyordu. Çocuk donuyor gibi görünüyordu ve muhtemelen öyleydi. Vücuduna sarmaya çalıştığı ceket yeterince sıcak görünmüyordu. Taehyung çöp torbasını çöp kutusunun yanına koydu ve çocuk titreyen parmaklarını dudaklarına götürüp sigaradan daha fazla duman çekerken ona yavaşça yaklaştı.

Taehyung ihtiyatla onu inceledi. Siyah saçları dağınıktı ve tuhaf açılarla başının her tarafına yapışmıştı, bazı parçalar keçeleşmiş veya bir ürün tarafından tutulmuş gibi görünüyordu. Taehyung'un çok az görebildiği teni, Giysileri tuhaf yerlerde buruşmuş ve genellikle kirliydi. Taehyung ona doğru bir adım daha attı. Çocuk Taehyung'u görmemiş gibiydi. Titrek bir nefes aldı ve burnunu çekti. Soğuk olmasaydı, Taehyung onun ağladığını düşünecekti.

"H-Hey," Taehyung denedi. Çocuk o kadar şiddetle sıçradı ki neredeyse pis zemine düşüyordu. Bu duruma düştüğü için sigarasının yanan kısmıyla kendi elini dürttü, ciyakladı ve sadece Taehyung olduğunu anlayınca tiksintiyle yere fırlattı. Çocuk şiddetle ona baktı, siyah gözleri öfkeli ve neredeyse korkutucuydu. Taehyung yutkundu ve ellerini kaldırdı. "Sen... iyi misin?"

"Siktir git," dedi çocuk. Sesi boğuktu ve çocukluğun yüksek perdesi ile yetişkinliğin derin huysuzluğu arasında gidip geliyordu. Muhtemelen Taehyung'un yaşlarındaydı, belki biraz daha büyüktü. Daha büyük görünüyordu. Taehyung gözüne bir şey çarptığında gözlerini kıstı ve açık açık çocuğa baktı. Çocuğun yüzü yara bere içindeydi, dudakları kurumuş ve yarılmıştı, kan pıhtılaşmaktan koyu kırmızıydı. Burnunun köprüsünde bir kesikle birlikte morarmış bir gözü ve yanağında kötü bir yara izi vardı. Saçlarının yapıştığı tuhaf kümeler şimdi Taehyung'a daha anlamlı geliyordu. Çocuğun saçları kana bulanmıştı. Hatta çekilmiş gibi görünen küçük bir kısım bile vardı.

unmagical moonlight. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin