19
Taehyung'un mezuniyeti küçük resmi bir törenle geldi ve geçti. Taehyung'un halası tıpkı Yoongi'nin mezuniyeti için geldiği gibi geldi ve tabii ki Yoongi de geldi. O kapılardan çıkarken hayatında hiç bu kadar mutlu olmamıştı. Omuzlarından büyük bir ağırlığın ayrıldığını hissetti. O okul ona cehennemden başka bir şey vermemişti ve sonunda özgürdü.Eve döndüklerinde halası ona çok lezzetli bir şeyler pişirdi ve babasını bulmak için koşarak gitti. Taehyung ona bunu dert etmemesini söyledi ama yine de ısrar etti. Yoongi'nin koluyla sarılmış bir şekilde kanepede oturan Taehyung, sonunda gidebileceklerini fark edince neredeyse başı dönüyordu. "Yoongi... şimdi gidebiliriz. Gidebiliriz."
Yoongi gülümseyerek alnına bir öpücük kondurdu. "Halletmem gereken tek bir şey var ama... evet. . Sikeyim sonunda."
Taehyung o gün çok gülümsemişti. Yoongi'nin dedikleri üzerine daha da gülümsedi. Genel olarak Yoongi'yleyken çok gülümserdi. Ama parmaklarını Yoongi'nin ellerinde hissetmek, Yoongi'nin yumuşak dudaklarını kendi üzerinde hissetmek, Yoongi'nin kalp atışlarını ince gömleğin içinde hissetmek gerçek mutluluğa o kadar yakın hissettirdi ki bu onu neredeyse korkuttu. Yoongi onu sıkıca tuttu, bir arada tuttu, bütün yaptı. O gece, ulusal sınav için çalıştılar. İşte bu onların çıkış biletiydi. Yoongi özellikle çok çalıştı. Taehyung'a söylemediği bir şey vardı ve bu onu tedirgin etmeye başlamıştı ama üzerinde fazla durmamaya çalışıyordu. Yoongi doğru zaman olduğunu düşündüğünde ona söylerdi. Taehyung da kendi kendine böyle söyledi.
Aynı üniversitelerden birkaçına ve birkaç farklı üniversiteye başvurdular. Yoongi ve danışmanı son haftalarda üniversite hakkında çok konuşuyorlardı. Yoongi bugünlerde piyano pratiği yapmak için çok zaman harcadı ve her zaman biraz huzursuzdu, adım adım ilerliyordu, kıpır kıpırdı ve genel olarak sabırsız görünüyordu. Haftalar böyle geçti ve Yoongi henüz Taehyung ile bu konuda konuşmadı. Taehyung, sınava girmenin sinir bozuculuğu yüzünden olduğunu varsaymıştı. Sonunda Yoongi sakinleşti. Taehyung, Yoongi'yi ilk etapta bu kadar tedirgin eden şeyin ne olduğunu hâlâ bilmiyordu ve Taehyung'la bu konuda konuşmaması hem alışılmadık hem de sinir bozucuydu. Ama Yoongi'nin onunla bu konuyu konuşacağı zamanın geldiğini de biliyordu. Bunu anlayabiliyordu. Yoongi, yüzünde sadece acımasız olarak nitelendirilebilecek bir ifadeyle, ona açıkça bakarak çok daha fazla zaman harcıyordu. Taehyung, yine ailesiyle ilgili olup olmadığını merak etti.
Yoongi sonunda ona söylediğinde Taehyung çift vardiyadan yeni gelmişti. Eve girdiğinde Yoongi kanepede oturuyordu, biraz ifadesiz görünüyordu. Taehyung, kapıyı kapatıp ayakkabılarını çıkardığında Yoongi ona baktı. Taehyung'a tuhaf bir gülümseme gönderdi. Taehyung çantasını bırakıp gerindi, sonra duş almak için banyoya gitti. Dışarı çıkıp beline bir havluyla odasına girdiğinde Yoongi oradaydı, yatağında oturuyordu, ifadesi zor okunuyordu. "Yoongi... iyi misin? Ne oluyor?" Taehyung, omurgasından aşağı doğru korku gibi bir şeyin kaydığını, sonra da karnına yerleştiğini hissetti ve yatağına doğru yürüdü. Yoongi ellerini Taehyung'un beline koydu, onu kendine çekti ve alnını Taehyung'un karnına yasladı. Elleri titriyordu. Aniden ayağa kalktı ve Taehyung'u öptü. Taehyung, eylemdeki ham, sefil ihtiyaç karşısında neredeyse şaşıracaktı. Kollarını otomatik olarak Yoongi'nin boynuna doladı ve onu kendine yakın tuttu. Yoongi'nin vücudu her milimetresine sıkıca bastırılmıştı ve bu çok dikkat dağıtıcı olmaya başlamıştı. Taehyung yorgundu. İşten sonra yorulacağını biliyordu. Ama bunun için her zaman enerjiye sahip olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmagical moonlight. ✓
FanfictionKapı kapandı. Taehyung, kapının yankılanması tarafından çarpıldı ve daha kaç tane kapının kapanması gerektiğini ve asıl terk eden kişi olmadan önce daha kaç kere terk edileceğini merak etti. © guccitannie 2018 taegimin fanfic'i.