taehyung 20 yaşında

130 28 23
                                    

20

Sadece başka sıradan bir gündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sadece başka sıradan bir gündü. Elektronik mağazasından çıkıp ceketini düzeltirken Taehyung'la ilgili kayda değer hiçbir şey yoktu. Üst sınıfların, profesörlerin ve sıkışık trafiğin yolundan uzak durmaya çalışırken, yurdundaki ilk günü olan sıradan bir birinci sınıf öğrencisiydi. Yeni ders kitaplarıyla, kamerasıyla, yeni dizüstü bilgisayarı ve kampüsün küçük bir haritasıyla dolu olan sırt çantasını karıştırdı. O sadece başka bir hiç kimseydi. Çok yalnız bir kimse.

Yoongi gitmişti.

Taehyung onu sadece bir buçuk hafta önce havaalanına giderken görmüştü. Sadece 10 gün. Sonsuzluk gibi gelmişti. Daha önce kimseden ayrılmamıştı. Ve Yoongi, uzun mesafeli bir ilişki için 4 yılın makul bir süre olduğu konusunda ısrar etmişti ama Taehyung bu konuda kararlıydı. Yoongi, tam bir Amerikan deneyimine sahip olmak için tamamen özgür olacaktı. Juilliard'a gidecek ve herkesin nefesini kesecekti. Ve Taehyung, her iyi arkadaşın yapması gerektiği gibi ta Seul'den onu destekliyor olacaktı.

Bunun ötesinde hiçbir şeyle başa çıkamazdı.

Bunun ötesindeki herhangi bir şey onu sadece daha yalnız hissettirirdi.

Bunun ötesinde herhangi bir şey çok fazla zarar verirdi.

Konuşmanın tamamını Yoongi'nin ellerinin bedeninde olmasını ne kadar özleyeceğini, kollarının vücudunun etrafında sımsıkı sarıldığını, Yoongi'nin geldikten hemen sonra sabahki yumuşak sesini, tüm zamanını Yoongi'yi bu gezegendeki herkesten daha çok sevdiğini, planı iptal etmesini ve Taehyung'u umutsuzca sevdiği için onunla kalmasını dileyerek geçirseydi, asla söyleyemezdi. Ve eğer Yoongi'nin dudakları son kez ona karşı durduğu yerde neredeyse onu paramparça etmeye yettiyse bile ne o ne de Yoongi hiçbir şey söylemedi.

Belki de Taehyung oyunculuk için Juilliard'a gitmeliydi. Yurda girerken burnundan soludu. Alan çok büyük değildi ama yeterliydi. Taehyung küçük alanı sorun etmezdi. Daha önce hiç kendi başına bir yerde yaşamamış değildi sonuçta. Kendi odasını bile biriyle paylaşmıştı-

Eski sevgilisinin adının dilindeki tadıyla yutkundu. Hayır. Bunu düşünmeyi reddediyordu. Adını düşünmeyi reddediyordu. İlk yılına terk edilmiş hissetmeden başlayacaktı. Derslerine odaklanacak ve hayatında ilk kez özgür olmanın tadını çıkaracaktı... hayal ettiği gibi olmasa bile. Dizüstü bilgisayarını yeni odasındaki yataklardan birinin üzerine koydu. Bir kereliğine odasında ikinci bir yatağın olması onun için ilginçti. Normalde sadece bir yer yatağı olurdu. Uzun bir süre ikinci yatağa baktı, sonra ayağa kalktı ve daha fazla dayanamayarak yurt odasından çıktı.

Hava berrak ve davetkardı. Bedenini içine çeken büyük, deri ceketin içinde kendini çok yabancı hissetmiyordu. Başlangıçta, deri ona... en iyi arkadaşını hatırlattığı için almıştı. Ama sıcak olduğu için kullanmaya devam etmişti.

unmagical moonlight. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin