17
Okulun üçüncü yılı Taehyung için zordu. Yoongi geçen sene mezun olduğu için artık ortalarda yoktu ve grup projeleri için gerekmedikçe okulda hiç kimse onunla gerçekten konuşmuyordu. Taehyung için sorun yoktu çünkü her zaman böyleydi ama yine de yalnızdı. Yoongi, piyanoyu kullanmak için dersler bittikten sonra bazen okula gelirdi. Öğretmeni, onu piyanoyu kullanmasına izin verecek kadar seviyordu ve hâlâ pratik yapması gereken yarışmalar vardı. Ama çoğunlukla Yoongi işteydi ve Taehyung yalnızdı. Tüm dürüstlüğüyle bundan bıkmıştı. "Garip" bir çocuk olmaktan ya da sanki önemliymiş gibi yalnızca cinsel yönelimiyle özdeşleştirilmekten bıkmıştı. Sürekli olarak kendisi hakkında çılgınca gerçek dışı söylentiler duymaktan ve okulda ilerlerken fısıltıları duymaktan bıkmıştı. Hepsinden bıkmıştı. Bu haksızlıktı ve zorbalığa uğramayı tercih etmeyeceğinden emin değildi. En azından, insanlar onu kabul etmişti.Danışmanıyla muhtemelen erken mezun olabileceği hakkında konuştu ve eğer yeterince sıkı çalışırsa yapabileceğini gördü. Yani yapacaktı. Bu yıl onun son yılı olacaktı; bundan emindi. Bu kasabadan siktir olup gidecek ve son 17 yılın yaşandığını unutacaktı. Özgür kalacaktı.
Yoongi, çok yüksek notlarla mezun olduğu için birçok şeyde ona yardım etti. Taehyung ona erken mezun olma arzusundan bahsettiğinde, Yoongi onu tamamen desteklemişti. Yoongi'nin desteğine sahip olmak güzeldi ama aynı zamanda karmaşıktı.
Taehyung hâlâ ona aşıktı.
Sungmin'e olan aşkı gibi bunun da sönüp gideceğini düşünmüştü. Ama bu farklıydı. Hisleri bir yere gidecek gibi değildi. Ve Yoongi ile her zaman bu kadar yakın olmak işleri daha da zorlaştırıyordu. Taehyung uzun zaman önce Yoongi'ye isterse diğer yatak odalarında ya da oturma odasında yatabileceğini söylemiş olsa da hâlâ aynı odada uyuyorlardı. Yoongi, Taehyung istemediği sürece bunu yapmak için bir neden görmediğini söyledi, Taehyung da yapmadı.
Taehyung, Yoongi'ye olan hisleriyle ne yapacağından emin değildi. Yoongi'ye söylemek ve muhtemelen işleri garip hale getirmek istemiyordu. Yoongi'nin cinsel yöneliminden bile emin olamıyordu. Yoongi'nin daha önce kız arkadaşları olduğunu biliyordu- ya da en azından daha önce kızlarla yatmıştı. Yoongi, laf arasında bazılarının neden onun işine gelip dikkatini çekmeye çalıştığını açıklamak için ona bundan bahsederdi. Ayrıca Yoongi'nin işine gelmeye devam eden ve dikkatini çekmeye çalışan birkaç erkek de vardı ama Yoongi, Taehyung'a onlardan bahsetmedi, bu yüzden tek bildiği erkekler Yoongi'nin arkadaşları olabilirdi.
Her neyse, Taehyung daha önce birini öpmemişti bile, peki ya Yoongi ondan gerçekten hoşlanırsa? Bununla da ne yapacağını bilmiyordu. Ve Yoongi'nin ondan hoşlanmış olma ihtimali ne kadardı? Güzel bir düşünce, diye düşündü, ama üzerinde durmamaya çalıştığı bir düşünceydi.
Evine girdiğinde ortalık sessizdi. Yoongi hâlâ işte olabilirdi. İçini çekti ve yatak odasına girdi. Yanıldığını gördü. Yoongi evdeydi. Taehyung'un yatağında uyuyordu. Etrafında boş soju şişeleri vardı. Demek sarhoş olmuş ve kendinden geçmişti. Taehyung sırt çantasını düşürdü ve Yoongi'nin gözleri açıldı. "Merhaba Tae." Sesi uykudan dolayı pürüzlüydü ve Taehyung'un omurgasını yıldırım gibi vurmuştu. Yutkundu. Yoongi yatakta geriye doğru, duvara yaklaştı ve yanındaki boşluğa hafifçe vurdu. "Gel buraya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmagical moonlight. ✓
FanfictionKapı kapandı. Taehyung, kapının yankılanması tarafından çarpıldı ve daha kaç tane kapının kapanması gerektiğini ve asıl terk eden kişi olmadan önce daha kaç kere terk edileceğini merak etti. © guccitannie 2018 taegimin fanfic'i.