taehyung 25 yaşında⁴

114 21 8
                                    

25

Hoseok onu bıraktıktan sonra sergisinde uzun süre kalmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hoseok onu bıraktıktan sonra sergisinde uzun süre kalmadı. Kalabalıktı ve basın için koleksiyonun temasıyla ilgili bir açıklama yapmakla birlikte, elini sıkması gereken birçok el ve fotoğraflarıyla ilgili şimdiye dek anlatılmamış ayrıntılar vardı. Ama Hoseok ile konuştuktan sonra oldukça sakin hissediyordu, bu yüzden sonunda oradan kaçtıktan sonra Yoongi'yi aradı. İlk çalışta cevap verdi. "Tae?"

"Evinize geliyorum," dedi Taehyung, açıklama yapmadan. Jimin'in arka planda konuştuğunu duydu ve kalbine bir şeyler oldu. "Adresinizi bana göndersen?"

Yoongi'nin aldatıcı nötr sesindeki tereddütünü duyabiliyordu. "Tamam. Sen... iyi misin?"

Taehyung bir taksi çağırdı ve telefonunun titrediğini hissetti. Bakmak için telefonu kulağından uzaklaştırdığında, Jimin'in ona adresi mesaj atmış olduğunu gördü. "Geldiğimde konuşuruz," diye cevap verdi. Yoongi'nin yutkunduğunu duydu, sonra kabul etti ve telefonu kapattılar.

Evlerine vardığında, kapıyı çalmak için yumruğunu kaldırırken, sinirlerinin omurgasına tırmandığını, parmaklarının seğirdiğini hissetti. O kapıyı çalamadan kapı açıldı ve Jimin oradaydı, hafif rüzgâra maruz kalmış görünüyordu. "Merhaba," dedi, sesi nefes nefeseydi. Gergin görünüyordu ve Taehyung arka planda piyanonun sesini duyabiliyordu. Yoongi.

Taehyung ona dokunmak, elini tutmak, onu kucaklamak, ikisi de kendi adlarını unutana kadar öpmek istedi. Bunun yerine, "Merhaba," dedi ve eve girdi. Jimin, omzundan sarkan sırt çantasına merakla bakarken ve ayakkabılarını çıkarırken onu ihtiyatla izledi.

"İçecek bir şey ister misin?" Jimin onu oturma odasına yönlendirirken sordu. Taehyung başını salladı ve Jimin kıpırdandı. Taehyung kendini rahat hissetmek için kanepeye oturdu. "Yoongi'yi getireyim." Jimin piyano odasına girdi. Müzik durdu ve Taehyung, Jimin onunla konuşurken Yoongi'nin kısık sesini duydu. Ardından da ayak seslerini. Jimin ve Yoongi oturma odasına girdiler ve kanepenin diğer ucuna oturarak Taehyung'a müteşekkir olduğu bir alan verdiler. Odaklanmasına yardımcı olmuştu bu.

"Şey," Taehyung ona beklentiyle baktıklarında konuşmaya başladı. Taehyung yutkundu ve derin bir nefes aldı. "Denemek istiyorum... ikinizle birlikte olmayı yani." Her ikisinin de gözlerinin üzerinde olduğunu hissetti, kafatasını sıktı ve ellerine baktı. "Hoseok ile konuştum ve... korkarak yaşamak istemiyorum." Taehyung başını kaldırıp ikisine de baktı. Jimin, Yoongi'nin elini o kadar sıkı tutuyordu ki parmak eklemleri bembeyazdı. "Sizi seviyorum," diye mırıldandı Taehyung. Yoongi'nin nefesi kesildi. "Ve ben... sizi kaybetmek istemiyorum. O yüzden... hadi birlikte olalım, deneyelim."

Bir anlığına sessizlik oldu, sonra Jimin kendini kanepeye fırlattı ve kollarını Taehyung'un boynuna doladı, yüzünü Taehyung'un boynuna gömdü. Taehyung dudaklarının arkasından baş döndürücü, gergin bir kahkahanın koptuğunu hissedebiliyordu ve Jimin'e tutunarak kendini sabitledi. O gerçekten buradaydı, Yoongi gerçekten buradaydı ve onu gerçekten istiyorlardı. Taehyung, Jimin'in saçlarına bir öpücük kondurdu ve kollarını beline doladı. Yoongi eline uzandı ve Taehyung onu tutarak parmaklarını sıkıca birbirine bağladı. Jimin, Taehyung'un ulaşabildiği her yerini, boynunu, kulağını, çenesini, yanağını ve son olarak dudaklarını öpüyordu. "Teşekkür ederim," diye mırıldandı Jimin geri çekilirken dudaklarında bir gülümsemeyle. "Teşekkür ederim Taehyung." Taehyung'a tekrar sıkıca sarıldı ve Taehyung, Yoongi'nin ellerinin birleştiği yerde cildinin üzerinde daireler çizdiğini hissetti.

unmagical moonlight. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin