Bu hafta da çiftimiz ve arkadaşları için boş geçmişti. Jaywon yine kıytı köşe yerlerde buluşuyordu ama işin heyecanı da kaçmıştı artık. Bu haftayı diğerlerinden farklı yapan tek şey Jungwon'un voleybol takımından ayrılmayı düşünmesiydi. Artık hem okul hem takım + Jay'le okuldan sonra geçirecek vaktinin olmaması onu yoruyordu.
"Bugün antremana kalmıyor musun?"
"Yok,koç izin verdi hepimize."
Jungwon bu sefer Jay ile okuldan çıkıyordu. Garip bir şekilde 5 kişiden biri bile onların etrafında gözükmüyordu. Tabi etraflarında olabilirlerdi,onların fark etmemesi normaldi çünkü cuma çıkışı olduğu için normalden daha fazla öğrenci okuldan çıkıyordu. Şehrin okula uzak yerlerinde yaşayan ve dolayısıyla yurtta kalmak zorunda kalan öğrencilerin aileleri hafta sonu olduğundan onları almak için kapının önünde bekliyordu.
Jay ve Jungwon okuldan sohbet ede ede çıktı. Tabi Jay annesiyle babasını ileride görünce durdu. Jungwon o durunca Jay'in baktığı tarafa döndü.
"Annemler gelmişler."
Jungwon Jay'in annesiyle babasının ona farklı baktığını görünce neden olduğunu anladı.
Jay'in annesi onlara yaklaşınca Jungwon biraz gerildi tabi.
Bayan Park yaklaştıkça gözünün dolu olduğu daha da fark ediliyordu.
Artık Jay'in annesi Jungwon'un tam karşısındaydı. Dolmuş gözleriyle ondan uzun olan oğlanın yüzünü inceledi. Jay annesine kilitlendiği için babasının da annesinin arkasından geldiğini fark etmemişti.
Bayan Park elini Jungwon'un yanağına götürdü. Hayal görmüyordu,vefat eden kızı tam karşısında duruyordu sanki.
"Anne,bu Jungwon."
Annesi Jay'in sesi ile kendine gelince Jumgwondan bir adım uzaklaştı. Jungwon karşısındaki kadına hafifçe gülümsüyordu.
"Jungwon; sorun olmazsa,seni evimizde ağırlamak istiyorum."
Annesi zar zor konuşunca Jungwon hiç düşünmeden kabul etti. Artık kafasında her şey daha net olduğu için onu neden yanlarında istediklerini biliyordu.
"Olur tabiki."
"Ailen?"
Jay'in babasının ilk defa sesi çıkınca Jungwon onu yeni fark ettiği için duraksadı. Sonra konuşmaya başladı.
"Ben onlara haber veririm."
"O zaman,gelin hadi."
Bay Park eliyle arabalarını işaret edince önden Jay'in annesi, arkasından ise Jay ve Jungwon arabaya yürüdü.
Jay ve Jungwon arabanın arka tarafına bindikten sonra Jungwon annesiyle babasına Jay'in ailesinin onu davet ettiğini,evlerine varınca onlara konum atacağını yazdı. Daha sonra yol boyunca Jaywon birbirlerinin ellerini sımsıkı tuttular.
...
"Jay'in hayatı boyunca verdiği sayılı düzgün karardan biri gönlünü Jungwon'a kaptırması sanırım."
Bayan Park döktüğü o kadar gözyaşı ardından sakinleşince kurduğu bu cümleden sonra hafifçe güldü.
Jaylerin evine geldiklerinde Jungwon ailesine konumu atmış ve dakikalar içinde Jungwon'un annesi ile babası orda olmuştu. Yaklaşık yarım saat önce iki tarafın da anneleri ve babaları salona oturmuş, o 30 dakikalık süre boyunca Bayan Park kızlarını ve Jungwon'un ona benzerliğini anlatmıştı. Tabi salondaki çerçeveli fotoğraflar bu benzerliği doğrulamıştı. Jungwon'un annesi Jay'in annesini dinlerken eli hep onun omzunda olmuş,yeri gelince ya sırtını sıvazlamış ya da ona peçete uzatmıştı. Kısaca çok destek olmuştu ona. Jay ve Jungwon ise onları yan yana otururken dinlemiş,bazen Jungwon kafasını Jay'in omzuna koymuştu.