part eleven

872 114 9
                                    

"Ya bizim takımda bi' herif var boyu iki metre mübarek ,ben nedense aralarında minicik kalıyorum ama konumuz bu değil, bu çocuğun bana karşı bir şeyi var..."

"Neyi?"

"Garezi. Basbaya bana kin besliyor gibi amk anlamadım."

"Çekemiyorlar seni bebeğim."

Jake söylediği cümle ardından Jungwon'un yanaklarını sıkıp bir süre uğraştı.

"Hayırdır aşık falan mısın?"

"Yooo, sadece çok seviyorum ne var bunda? Hem Jungwon rahatsız olmuyor dimi Jungwon'um?"

"Evet niye rahatsız olayım aaa."

"Sizin maçlar ne zaman başlıyor peki?"

"Haftaya başlıyor işte. İlk maç için karşı takımın okuluna gidicez."

"Okuldan sonra mı yoksa?.."

"Ders zamanlarına denk geliyor galiba."

"Biz izlemeye gelebiliyor muyuz peki?"

Heeseung'ın Jungwon'a sorduğu soruya Jungwon cevap veremeden Sunghoon araya girdi.

"Heeseung'ın amacı dersleri kaynatmak zaten."

"Sus ya! Ne yani arkadaşımı desteklemek istiyorum ne var?! Neyse konuş sen Jungwon."

"Yok sanırım diğer okullarda olanlara gelemiyorsunuz. Ama bilmiyorum okulda olanlara isteyen müdür izni ile gelebiliyor. Zaten burda maç olduğu zaman çoğu kişi geliyormuş -öğretmenler de dahil- sanırsam?"

"Evet öyle oluyordu galiba."

"Neyse- Bakın bakın az önce size bahsettiğim çocuk. Hasss bana bakıyor yine pis pis. KORKUYORUM BEN BUNDAN YA!"

Jungwon dışında diğerleri çocuğa kısa bir süre baktıktan sonra herkes Jungwon'a dönmüştü. Tabi Jay dışında, o hâlâ karşıdaki uzun boylu oğlana öldürücü bakışlar atıyordu. Oğlan hâlâ Jungwon'a bakmaya devam edince bir anlığına o da Jay'in ona baktığını fark etti ve göz göze geldiler. Jay kollarını bağdaş kurarak oturduğu pozisyonu hiç bozmadan oğlana "Ne var?" anlamında bakıp kafasını salladı. Jay'in bu hareketinden sonra da karşıdaki oğlan onlara bakmayı kesip arkadaşlarıyla beraber bizim grubun görüş açısından çıktılar.

"Bi' koysa iki metre uçarım zaten böyle yaptıkça nefes alsam bile 'pardon abi' diyesim geliyor."

"Antrenmanlarda da böyle yapıyor mu?"

"Yapmaz mı? Mesela takım içinde gruplara ayrılıp karşılıklı oynadığımızda o hep karşı takıma geçiyor. Sonra smaçı bana doğru bi basıyo toptan kaçmaz onu karşılamaya çalışırsam -zaten karşılayamam ama- top kafama gelir beyin kanaması geçiririm 0 şaka. Gavura atar gibi atıyo çocuk topu öyle bir kini var bana karşı."

"Bir de ben gelip bakayım napıyormuş ne ediyormuş."

"Boşver Jay hyung ya şimdi uğraşma hiç."

"Bir şey yaparsa söylersin bana ama tamam mı?"

Sunoo Heeseung'ın kulağına doğru eğilip ikisi dışında kimsenin duyamayacağı tonda fısıldadı.

"Korumacı boyfriend."

Heeseung Sunoo'dan duyduğu cümle ile bir kahkaha patlatmış,Sunoo dışında herkes ona garip bakışlar atınca ağzının fermuarını çekip susmuştu.

-------------------------------------
arkadaşlar az önce aylardır yazıp her hafta bolum attgim woosan ficimin final bolumunu attim cok duygusal hissediyorum 😭💔😭💔

he looks like my ex sister | jaywon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin