TW: int!har,z0rbalık
birileri etkilenebilir diye uyarı koydum 🤍Yaklaşık 2 sene öncesi,
Jay'in hayatı tek bir gün ile altüst olmuştu. Sadece onun değil,ailesi de olan olaylar karşısında yıkılmıştı.
2 sene önce Jay'in 17 yaşındaki ablası, okulda ve sanalda gördüğü zorbalığa dayanamamıştı ve kendisini okuduğu lisenin çatısından aşağıya,boşluğa bırakarak canına kıymıştı.
Jay, ailesi... Kimse onun yaşadıklarını bilmiyordu. Kızlarının ne kadar acı çektiğini,ne kötülükler gördüğünü bilmiyorlardı. Çünkü kızları asla belli etmemişti onlara yaşadıklarını.
Ailesi üzülmesin diye.
Kendinden önce ailesini, kardeşini düşünen biriydi her zaman. Jay bir şeyler olduğunu anlamış olsa da ailesinin ruhu duymamıştı.
Jay birkaç defa ablasının ağzından bir şeyler almaya çalışsa da başaramamıştı ama hep ablasına sorardı nasıl olduğunu.
Ablası okulda ve diğer çevre okullarda başarısı ile tanınıyordu.
Sanalda çok defa tehdit edilmişti,rencide edilmişti ama o yine ailesi mesajları görmesin diye sürekli konuşmaları silerdi.
O gün Jay bu haberi okuldayken öğrenmişti ve okul izniyle 3. ders saatinde okuldan çıkıp ablasının okuluna gitmişti.
Gittiğinde okulun önünde polis, ambulans araçları ve ailesinin arabası vardı.
Jay o güne her zaman lanet ediyordu,keşke silinseydi dünyadan o gün. Keşke fark etselerdi ablasının durumunu.
Ona bunu yapanlara ne oldu der iseniz, ailesi hem sanaldakilere hem de okuldakilere dava açmıştı.
Ablası akıllıydı,onlar yüzünden öleceğini biliyordu ve sanaldaki bütün konuşmaları teker teker ss alıp galerisine kaydetmişti.
Diyebilirsiniz "Madem ailesi üzülmesin diye mesajları siliyordu neden konuşmaları kaydetti?" diye. Çünkü galerisi kilitliydi ama biliyordu polislerin bu şifreyi kırıp açabileceklerini. Bu konuşmaları da ailesi olur da ya o yaşarken ya da ondan sonra delillerle beraber dava açabilsinler diye kaydetmişti. Yaşarken değil ama öldükten sonra o konuşmalar mahkemede delil olarak kullanılmış ve suçlular cezalarını çekmişti.
Okulda da defalarca görülmüştü ablasının yaşadıkları,ama korktukları için susmuştu herkes.
---------------------------------
olaylar daha net dursun diye yazdım bu bölümü
ve eğer siz de buna benzer şeyler yaşıyorsanız lütfen susmayın, olabildiğince ailenize,çevrenize söylemeye çalışın