1

1.8K 90 3
                                    

Bölüm şarkısı:
Somebody's watching me - Rockwell

____

Her zamanki gibi salondan gelen bağırış sesleriyle uyandım. Paniklemedim çünkü bu kavgalar artık sıradanlaşmaya başlamıştı. Yok yemeğin tuzu neden azmış, neden koltukların düzeni değişmiş, bu ay neden daha fazla para harcanmış bla nla bla...

Artık ayırmakla uğraşmıyorum.  Eskiden hakkı olan tarafı savunmaya çalışırdım ama her seferinde ben suçlu çıktığım için artık bıraktım.

Onları es geçerek mutfağa gideceğim sırada babamın seslenmesiyle durdum.

"Ahsen, gelir misin buraya?"

Oflayarak koltuğa oturdum. Bana karşı arada iyi olabiliyorlardı ama ben zaten onlar sürekli kavga ettiklerinden ve boşanmadıkları için sevmiyordum, bana karşı davranışlarından dolayı değil.

"Ahsen... bunu açıklamak çok zor. Birazdan duyacaklarından sonra çok üzüleceksin ama şunu bil ki... ne zaman ihtiyacın olursa, bir aile olamasak bile birer insan olarak yanında duracağız." Dedi annem üzgün bir sesle.

"Oha boşanacak mısınız nihayet! Anne saçmalama neden üzüleyim, yıllar önce yapmanız gerekirdi." Dedim sevinçle.

"Ahsen ne boşanması, seviyoruz biz birbirimizi. Her evliliğin tuzu biberi bu kavgalar. Evlenince anlarsın."

Bunlar yüzünden aşktan meşkten soğudum ne diyor bu?

"Ne anlatacaksınız o zaman?"

"Dün ben işteyken bir telefon geldi. Medipol hastanesinden."

"Baba tek seferde anlat artık ne oldu? Birine birşey mi oldu yoksa?"

"Hayır hayır herkes iyi çok şükür. Her neyse. On yedi sene önce annen sezaryen doğum yaptı. O gün hastaneyi hatırlıyorum da, mahşer yeri gibiydi. Çok kalabalıktı, doğum sırası bile alamıyordum.

Telefondaki kadın hastanede son bir haftadır arşivin yenilendiğini söyledi. Annen ve benim kan grubumuz sıfır rh pozitifken senin ab rh pozitif olman mümkün değilmiş. DNA testi önerdi. Biz de saç örneğini alıp test yaptırdık. Sonuçlar geldi. Negatif... aramızda bir kan bağı yokmuş. Bize o gün doğan bebeklerin listesi verildi. O gün hastanede 9 kız çocuğu doğmuş. Ailelere haber verildi ve hepsi tek tek örnek verecek."

"Baba bu kadar detaylı da yalan söylenmez yanı, seni çöpten aldım de bitsin. Hint dizisi mi bu baba bebekler karışsın?" Dedim alayla. Bu olayın yaşanmasına ihtimal dahi vermiyordum. Olamazdı.

AhsenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin