uprawiałeś kiedyś seks?

629 43 17
                                    

Clay 

Wyjełem korek z wanny na co wodą się stopniowo obniżała,a Nick tylko piszczał jak jakaś mała dziewczynka.

C: spokojnie, przecież ja też jestem chłopakiem i też mam to samo co ty

N: WYJDŹ Z TĄD

C: no ewentualnie ja mam o wiele większe od ciebie

Zadziornie się uśmiechnąłem ,i opserwowałem jak nastolatek próbuje się zakryć,po chwili zobaczyłem naj piękniejszy widok na świecie.

C: jesteś taki śliczny ( powiedziałem i przejechałem ręką po biodrze bruneta )

N: c-clay co ty robisz?

C: uprawiałeś kiedyś seks ?

N:n-n-i-ie

C: a chcesz zobaczyć jak to jest?

Nick

Ja pierdole jaka chora sytułacja,nie wiem czy mam się zgodzić,co prawda potszebuje czułości i już od dawna chciałem to z kimś zrobić, Clay nie jest taki brzydki jest wręcz dość przystojny.

C: a chcesz zobaczyć jak to jest?

N: pokiwałem głową na tak( nie byłem w stanie wydusić żadnego słowa)

Clay wziął mnie na ręce i zaczoł iść w kierunku mojego pokoju, położył mnie na łóżku i zaczynał robić mi malinki na ciele.

Było wspaniale ale nagle przeszedł mnie ogromny strach i obrzydzenie,ja chyba jednak nie chcę tego zrobić.

N: Clay stop (powiedziałem nieco płaczliwym głosem)

C: co się stało misiaczku ?

Blondyn pomógł mi usiąść i zaczoł uspokajać,bardzo lubię gdy głaszcze mnie po głowie.

Clay

Kurwa no mam taką ochotę na tego dzieciaka no ale nic na siłę,a teraz muszę iść załatwić problem sam.

C: Nikuś pójdę na chwilę do toalety

Wyszłem z pokoju bruneta i udałem się do toalety,rozpiołem rozporek gdy nagle usłyszałem dźwięk pókania.

N: przepraszam Clay,nie gniewaj się na mnie






Ja pierdole ale wena mnie bierze mam pomysł na 5 następnych rozdziałów,i przepraszam że mnie nie było tak mega długo po prostu nie chciało mi się ruszyć dupy.

czy dobrze zrobiłem?(dreamnap)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz