5. Kapitola - Jak to tedy bylo?

21 2 0
                                    

  Uběhlo už několik týdnů od party v hadí komnatě, ale nic závratného se nestalo. Vše probíhalo skoro stejně jako vždy, ale samozřejmě pár maličkostí tu bylo jinak. Ginny a Hermiona byly pořád jen spolu, neboť se zrzka obávala o svou kamarádku, ale i protože se s Harrym nebavili ani spolu nestrávili čas. Ginny to pochopila tak, že si dali zřejmě pauzu. Ron se ode všech distancoval a začal vyšetřovat, co se stalo, neboť se naštval, že mu nikdo nechtěl nic říct. Zato Pansy s Blaisem se bavili nadále jakoby nic, zkoušeli mluvit i s Hermionou, ale ta vždy prchla jako pára nad hrncem. 

Draco neměl ani ponětí proč nemůže lvici zastihnout. Chtěl s ní mluvit, kvůli jejich společnému večeru. Vracely se mu vzpomínky v podobě útržků. Bohužel nikdo netuší, co to do Hermiony vjelo, tedy krom tří studentů, kteří podle toho co viděli, odtušili. Jenomže, co se doopravdy stalo ví jen Draco. 


"Jak to jde s Harrym?" promluvila po delší době ticha Hermiona. S Ginny seděly venku u jezera a koukaly na třpytící se hladinu. "Co říct, pořád stejný." mykla rameny a dále se k tomu nevyjadřovala. Hodně ji mrzelo, že se Harry zachoval takhle, nebyla to žádná velká věc a už vůbec se to nestalo během jejich vztahu. Nikdy by ho nepodvedla, není taková. Jo Ginny, nikdy neříkej nikdy, může se ti to vymstít, věř mi. Sama to později poznáš. Aby zjistila proč se tak chová, musela by se ho zeptat, ale nechoval se k ní hezky a z toho plyne, že ona nebude ten, kdo bude muset udělat první krok. Pravdou je, že ji Harry dost chybí, ale vypadá to, že ona jemu vůbec. S jejím bratrem je každým dnem a společnost jim dělají dívky z mladších ročníků. 

"A co ty? Už si s ním mluvila?" pro změnu teď položila otázku na tělo Ginny Hermioně. Zmiňovaná dívka se na svou kamarádku ušklíbla. "S n-ním?" zakoktala a vyhnula se jejímu pohledu. "Ano Hermiono, s ním! Mela by sis s ním promluvit." lvice si jen odfrnkla a otočila svůj pohled zpět k jezeru. "Oh, Hermiono." povzdechla si Ginny . "Počkej tady, jen si odskočím, příroda volá." zasmála se a vydala se hradu. Viděla kdo jde jejich směrem a tak se jim rozhodla  nechat trochu soukromí. Než stihla Hermiona zareagovat, její pozornost se přemístila na chlapce. Leknutím sebou trhla, neboť nečekala že bude tak blízko ní a o krok od Draca odstoupila. Na nic nečekala a vydala se pryč. "Hermiono počkej!" křičel Draco a vyběhl směrem k ní. "Tak stůj říkám!" jakmile to vyslovil, čarodějka se prudce zastavila a otočila se na něj. K jejich smůle to Draco nečekal a vrazil do ní. "Promiň." šeptl a pomohl ji vstát ze země. "Proč se mi vyhýbáš?" zeptal se přímo a očekával její odpověď, ale ta nějakým záhadným způsobem nedorazila, asi chybná sova. Jenže Draco už nějak tak odpověď tušil. U jednoho oběda se u něj jeho kamarádi i se zrzkou slítli, jako hejno much a nehodlali odejít, dokud jim sám neodpoví na otázku, bohužel Dracovi, všichni něco věděli a tak neměl žádnou možnost, jak to utajit. "Cože?" křikl naštvaně Draco, když po něj Ginny naštvaně vyjela. "Hlídej si slovník zrzko." zasmál se Blaise. "Tohle se nestalo! Tedy byli jsme sami, pili později sami, ale já sní nespal! Tedy ne tak úplně." znervózněl a poškrábal se na zátylku. "Ne tak úplně? Cože? My vás viděli! Byli jste nazí!" vložila se do toho Pansy. Všichni až na Thea na něj naléhali, ale ten zvolil odlišnou taktiku jak z Draca něco dostat. "Tak jak to tedy bylo?" Draco se na své přátele a zrzku, neboť nebyla jeho kamarádka, podíval pohledem musím-to-říkat-? a povzdechl si. Jejich pohledy totiž mluvily za vše. "Po tom, co vypukla aféra ohledně zrzky a Deana jsme se přesunuli do mé ložnice, kde jsme ještě popíjeli a bavili se, pak blikla jiskra a políbili jsme se a pak-" ze svého vyprávění byl bohužel přerušen znechucenou Ginny. "Stačí to říct jednoduše, nejsme zvědaví na detaily." prskla. "Mluv za sebe zrzko." mrkl Blasie a kývnul na Draca, aby pokračoval. "Fajn, nespali jsme spolu jen jsem ji ukázal, jak mám šikovný jazyk a dopřál ji potěšení, jaké ji ještě nebylo dáno." pousmál se nad vzpomínkou jejího nahého těla. "No a proč si byl nahý ty?" zeptala se Ginny přemýšlivě. "Proč asi? Oplatila mu to stejnou mincí." zasmál se Blaise a plácl si s Dracem, který však plácnutí odmítl a čokoládový zmijozel zakňučel. 

"Draco!" křikla na něj Hermiona a tak ho vrátila zpět do přítomnosti. "Promluvme si, prosím." žadonil a Hermiona nakonec kývla a nechala ho mluvit. "Vyhýbala ses mi a já nevěděl proč, myslel jsem, že se ti to nelíbilo. Ne! Počkej sakra! Pro Merlina svatého, nech mě mluvit! No a pak jsem zjistil důvod. Hermiono nespali jsme spolu." čekal na její reakci, ale  přemýšlela. "Proč jsem byli tedy nazí?" zeptala se nakonec. Draco si povzdechl a doufal, že mu zase  neuteče. "K něčemu došlo, to ano, ale sex to úplně nebyl."
"Tak co tedy bylo?" zeptala se a Draco si povzdechl. "U svatého Merlina! Hermiono! Jsi považována za nejchytřejší čarodějku, tak proč jsi tak hloupá?" povzdechl si a pokračoval dál ve vysvětlování.


"Co tu děláš?" zeptala se překvapeně Pansy, když si Ginny přisedla k ni a Blaiseovi s Theem. "Draco mluví s Hermionou a já neměla s kým jiným být." mykla rameny, jako by bylo normální, že nebelvírští sedí spolu se zmijozelem. "Já tvou přítomnost neodmítnu" mrkl na ní laškovně Blaise a usmál se. "Takže mluví spolu?" navázala Pansy zpět na téma. "Ano, doufám, že je vše v pořádku." jednoduše přikývla Ginny. "Teď budeme jen čekat na to, co nastane."

 Pansy si všimla Blaiseové poznámky, která by k němu seděla, ale neunikl ji 'text' mezi jeho slovy. A rozhodně ani jeho výraz nepřehlédla. Vypadá to, že si Pansy musí začít strážit své území více, než si myslela. 

Všichni jsou rádi, že mohou být opět v Bradavicích, ale dost se změnilo. Na povrch ne, ale když  člověk zapátrá hlouběji, dojde mu, že válka stále neskončila, neboť slavný Harry Potter žije a Voldemort sedí na takzvaném chvilkovém trůně. Je pár důležitých otázek, jako například, jak mohla válka skončit ve prospěch zla, když Harry stále dýchá? To všechny dovádí ke skutečnosti, že horší dny ještě přijdou a nebudou zcela tak jednoduché, jaké byly do teď. Přede všemi  se nachází těžké časy a čí smrt nesou se za nedlouho dozví.

Obzvláště Draca a Hermionu čeká boj na dlouhou trať a jak dopadne, je jen ve hvezdách.








/////////////////////////////////////////////////////////

Ahojky, tak jsem tady s další kapitolou. Sice po delší době, ale nikdy není pozdě ne? V kapitole se objevila nova věc. Vsuvka autorčiné řeči. Doufám že se vám to bude líbit.
Užívejte si dne.  KattAnn🥀

Ztracení v Životě Kde žijí příběhy. Začni objevovat